XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Lijkt me een goede keuze. Eerlijk gezegd zou ik ook zo min mogelijk medicijnen gebruiken, alleen het allernoodzakelijkste om te kunnen functioneren. Hoe minder chemische troep in je lichaam hoe sneller de balans hersteld wordt. Hoop dat je weer snel 100% gezond bent, succes.

over G, hoeveel dossisen kan je eigenlijk per dag nemen zonder er verslaafd aan te worden? ik dacht 2

en nemen jullie het ook voor het slapen gaan? wat zijn de voordelen daar precies van als je zoiezo als goed slaap, kan je het aantal uren slaap inkorten?

over G, hoeveel dossisen kan je eigenlijk per dag nemen zonder er verslaafd aan te worden? ik dacht 2

en nemen jullie het ook voor het slapen gaan? wat zijn de voordelen daar precies van als je zoiezo als goed slaap, kan je het aantal uren slaap inkorten?

stuk of 7 kan makkelijk vindt ik als je het dan maar zo doet bv vanaf 4 uur smiddags totdat je gaat slapen als je dat elke dag doet wordt je niet verslaafd.

ik werd ook een keer paranoia van overmatig alcoholgebruik een aantal jaar geleden. Ik ging weg bij een feestje en ik dacht dat er overal kilometers lange rijen agressieve mocro's stonden.

ben toen snel teruggefietst naar die gast :o

Ben ik dan ook paranoia ? :grinny:

stuk of 7 kan makkelijk vindt ik als je het dan maar zo doet bv vanaf 4 uur smiddags totdat je gaat slapen als je dat elke dag doet wordt je niet verslaafd.

Als ik geen ghb neem voor het slapen kan ik gewoon niet slapen.
Ik neem voor het slapen ghb, maar ik word na 3 uur terug wakker, en dan neem ik terug een potje, en na 5 minuten slaap ik terug voor 3 uur. Zo 3 keer per nacht. Ik word altijd goed uitgerust wakker. Ghb is de enige die zorgt voor een betere slaapkwaliteit. Slaappillen en alcohol zorgen voor een mindere kwaliteit

Je kan wel meer hebben dan 2 dosissen per dag voor je lichaamlijk verslaafd word. Ook te zien hoe groot de dosissen zijn. En is wel afhankelijk van meer factoren...

ga het eens voort slapen proberen, beter slaapkwaliteit kan nooit kwaad

ik neem het in de vorm van GBL (meestal dosis van 3ml) maar moet het mss is gaan omzetten in GHB omdat GBL minder gezond was dacht ik

Dat vind ik dus klote van het gaan pitten met G. Je wordt altijd weer wakker na 3 uur en dan ben je ook klaarwakker. Dan kan je wel weer een dosis G weg tikken zo een paar keer maar ik ben dan de volgende dag toch een beetje gaar. Lichtelijke druk op het hoofd ofzo.

Denk zelf dat veilig G gebruik op 1 avond per week ligt. Wanneer je daar over heen gaat wordt het vaak en begin je ook vaak echt zin te krijgen in G. Dat vind ik slecht. Dan ga je al je dag zo plannen dat je die avond lekker kan chillen met wat G.

ga het eens voort slapen proberen, beter slaapkwaliteit kan nooit kwaad

ik neem het in de vorm van GBL (meestal dosis van 3ml) maar moet het mss is gaan omzetten in GHB omdat GBL minder gezond was dacht ik

Beter ghb nemen.

Waarom ga je het voor het slapen nemen als je zo ook al goed slaapt ? Voor niets nodig. Wakker worden, terug nemen, slapen, terug wakker worden, terug nemen. Zo blijf je bezig tot 's morgens. Als je dan overdag ook ghb gaat nemen moet je veel beter gaan opletten voor een lichaamlijke verslaving.

Hoe lang neem je al G om te slapen Mais? En denk je niet dat het beter is dit af te schaffen, dan maar een weekje gaar door slechte slaap.

ik geraak moeilijk uit mn bed en echt uigeslapen voel ik me niet altijd, daarom wou ik eens G proberen, maar idd mss beter niet dan

Hoe lang neem je al G om te slapen Mais? En denk je niet dat het beter is dit af te schaffen, dan maar een weekje gaar door slechte slaap.

Enkele jaren. Als ik niet overdag gebruik, slaap ik 's avonds wel goed.

Nee, ik :heart: van ghb

Maar elke maand hou ik wel een vasten van 4 dagen. Totale onthouding.

Niet normaal hoeveel mensen tegenwoordig de hele dag aan de GHB zitten. :eek:

Heb het zelf maar 1 keer gedaan, ik kom in m'n omgeving niet zo vaak mensen tegen die het spul voorhanden hebben. ;)

gwn vant internet bestellen spotgoedkoop

Ja maar dan heb je gbl, en ghb >>> gbl imo. Relaxer gevoel en niet zo'n bijtende shit.

Da's wel nog GBL natuurlijk, al is omzetten peanuts

Ik ben van plan om het op 2-3 keer per week te houden trouwens. Heb geen zin om zoals MK 3 keer per nacht te moeten bijnemen om zo in slaap te blijven. Zo afhankelijk wil ik liefst niet worden.

volgens mij neemt mais het gwn omdat hij uit zichzelf al slaapproblemen heeft en niet omdat hij eraan verslaafd is

G kan je wel dagelijks gebruiken zonder er verslaafd aan te worden, als je eraan verslaafd word is dat omdat je het constant gaat gebruiken, nu kan je er meer zin in krijgen omdat je het dagelijks gebruikt, het komt bij mij nog niet eens in mn hoofd om het te gebruiken voor de avend

moet mn GBL eens gaan omzetten maar is er nog niet van gekomen... 250ml voor 20 euro is dirt cheap natuurlijk

volgens mij neemt mais het gwn omdat hij uit zichzelf al slaapproblemen heeft en niet omdat hij eraan verslaafd is

G kan je wel dagelijks gebruiken zonder er verslaafd aan te worden, als je eraan verslaafd word is dat omdat je het constant gaat gebruiken, nu kan je er meer zin in krijgen omdat je het dagelijks gebruikt, het komt bij mij nog niet eens in mn hoofd om het te gebruiken voor de avend

moet mn GBL eens gaan omzetten maar is er nog niet van gekomen... 250ml voor 20 euro is dirt cheap natuurlijk

zal wel chinese rommel zijn kijk daar vooruit het is van veel mindere kwaliteit

btw ik nam ook veel in de vakantie (4-5 buisjes per dag) aan het eind wil je niet eens meer nemen omdat er bijna geen effect meer is alleen wat relaxter

daarom zal ik er ook nooit verslaafd aan raken, want met zo weinig effect zal ik het nooit in mijn hoofd halen om 12-15 dosissen per dag te nemen

Lichamelijke afkicks van G zijn echt verschrikkelijk. Bizar zweten, doodsangst, zware wanen en hallucinaties, delirium, druk op je vatenstelsel, opgezwollen handen en hoofd (alsof je een ballon bent), opwinding, lucide dromen (horror) zwaar onbehagen gevoel.

Deze afkicks zijn op zich niet zo probleem todat je de lichamelijke krijgt: stopping van het hartsignaal, knappende aderen, falen organen, te lage of te hoge bloeddruk, hersenbloeding etc.

GHB, zelfs bij hevige verslaving blijft nagenoeg schadeloos, maar je MOET gebruiken en afbouwen anders is de kans op overlijden er. Cold Turkey zoals met heroine of crack kom je nog mee weg. G vergeeft je dit niet.

@Marky: je merkt wel dat je zo afhankelijk begint te worden. Als je geen 4 uur zonder G kan beginnen de meeste volgens mij wel vragen te stellen.

Zulke verslavingen die jij noemt behoren enkel toe aan de 24/24 - 7/7 ghbrs die dosissen nemen van 8-9 ml

Ja, maar er zijn er ook zat die denken het wel te redden door gewoon geen G meer te gebruiken en de tanden op elkaar te zetten zoals sommige heroine verslaafden dat ook doen.

Terug
Naar boven