- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
over G, hoeveel dossisen kan je eigenlijk per dag nemen zonder er verslaafd aan te worden? ik dacht 2
en nemen jullie het ook voor het slapen gaan? wat zijn de voordelen daar precies van als je zoiezo als goed slaap, kan je het aantal uren slaap inkorten?
ik werd ook een keer paranoia van overmatig alcoholgebruik een aantal jaar geleden. Ik ging weg bij een feestje en ik dacht dat er overal kilometers lange rijen agressieve mocro's stonden.
ben toen snel teruggefietst naar die gast![]()

over G, hoeveel dossisen kan je eigenlijk per dag nemen zonder er verslaafd aan te worden? ik dacht 2
en nemen jullie het ook voor het slapen gaan? wat zijn de voordelen daar precies van als je zoiezo als goed slaap, kan je het aantal uren slaap inkorten?
stuk of 7 kan makkelijk vindt ik als je het dan maar zo doet bv vanaf 4 uur smiddags totdat je gaat slapen als je dat elke dag doet wordt je niet verslaafd.
ga het eens voort slapen proberen, beter slaapkwaliteit kan nooit kwaad
ik neem het in de vorm van GBL (meestal dosis van 3ml) maar moet het mss is gaan omzetten in GHB omdat GBL minder gezond was dacht ik
Hoe lang neem je al G om te slapen Mais? En denk je niet dat het beter is dit af te schaffen, dan maar een weekje gaar door slechte slaap.
van ghb
volgens mij neemt mais het gwn omdat hij uit zichzelf al slaapproblemen heeft en niet omdat hij eraan verslaafd is
G kan je wel dagelijks gebruiken zonder er verslaafd aan te worden, als je eraan verslaafd word is dat omdat je het constant gaat gebruiken, nu kan je er meer zin in krijgen omdat je het dagelijks gebruikt, het komt bij mij nog niet eens in mn hoofd om het te gebruiken voor de avend
moet mn GBL eens gaan omzetten maar is er nog niet van gekomen... 250ml voor 20 euro is dirt cheap natuurlijk