MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ja, maar er zijn er ook zat die denken het wel te redden door gewoon geen G meer te gebruiken en de tanden op elkaar te zetten zoals sommige heroine verslaafden dat ook doen.
ben jij er verslaafd aan geweest? jij gebruikte het toch ook dagelijks?

Dus volgens jullie word je niet verslaafd aan GHB als je het dagelijks gebruikt? Dat klinkt mij in de oren als de meest ideale manier om verslaafd te worden of mis ik hier iets.

Dus volgens jullie word je niet verslaafd aan GHB als je het dagelijks gebruikt? Dat klinkt mij in de oren als de meest ideale manier om verslaafd te worden of mis ik hier iets.
je word verslaafd als je het constant gaat gebruiken, het dagelijks gebruiken verhoogd het risico wel om het constant te gebruiken omdat je er meer aan gaat denken

Hm ben er gisteren aardig hard op gegaan op een thuisfeestje. Beetje tv kijken en iedereen een testen hoeveel ze konden hebben, heerlijk. Nu aan het twijfelen hoe ik de komende drie avonden ga inrichten. Misschien vanavond efedrine only uitgaan en dan vrijdag en zaterdag ghb.

1 dosis per dag is geen probleem. Heb ik ook een lange tijd zonder probs gedaan. Maar echt 24/7 onder invloed van dat spul levert op den duur nare afkicks op die gevaarlijk kunnen zijn als je ze negeert.

Voor de rest een forse rukverslaving aan over gehouden. Was echt continue zo geil als bakboter maar m'n pik werd nauwelijks stijf omdat er echt geen eiwit meer inzat. Na het ejaculeren bleef ik net zo geil als ervoor toen ik er echt vol aanzat. Zodra je weer wat druppels hebt, gooi je ze er direct uit.

1 dosis per dag is geen probleem. Heb ik ook een lange tijd zonder probs gedaan. Maar echt 24/7 onder invloed van dat spul levert op den duur nare afkicks op die gevaarlijk kunnen zijn als je ze negeert.

Voor de rest een forse rukverslaving aan over gehouden. Was echt continue zo geil als bakboter maar m'n pik werd nauwelijks stijf omdat er echt geen eiwit meer inzat. Na het ejaculeren bleef ik net zo geil als ervoor toen ik er echt vol aanzat. Zodra je weer wat druppels hebt, gooi je ze er direct uit.

en het effect je voelt er veel minder van vindt je niet niet meer zo super energiek, blij en praterig toch ?

Ik ben verslaafd geraakt aan de combo cocaine (en soms ket) + ghb.

Echt abnormale ecstase.

ik neem 1 lijntje coke (80-100 mg) en ik neem 5 ml GHB en ik heb 3 uur lang een ecstase.

Maar omdat je dus weinig coke nodig hebt en ik het alleen tijdens het uitgaan doe, valt het wel mee.

Als je 1 lijntje coke neemt, zijn er toch bijna geen schadelijke gevolgen? Ik kan ook nog gewoon eten met cocaïne, super chill.

geen probleem mee

gisteren trouwens even te veel GBL genomen, ik dacht ik ga ff 4ml proberen maar dat was mij ook niet zo goed bevallen, viel overal int huis bena tegen alle muren en dan maar in mn bed gekrope

geen probleem mee

gisteren trouwens even te veel GBL genomen, ik dacht ik ga ff 4ml proberen maar dat was mij ook niet zo goed bevallen, viel overal int huis bena tegen alle muren en dan maar in mn bed gekrope

2ml vind ik genoeg maar zet het toch maar liever om ik heb ook eerst gbl genomen (250ml) maar vindt ghb toch een stuk relaxter vooral voor je maag met teveel gbl kotste ik nog wel eens tegen de muur op:D:roflol:

een relaxt gevoel krijg ik nu wel niet echt van GBL, wel euforie maar tegelijk ook zo'n opgejaagd gevoel zoals van cafeine ofzo, is dit gwn omdat het gbl is en geen ghb?

Weet je wat ik altijd zo vreemd vind aan de ghb?
Als ik in m'n bed lig met mijn mp3-speler (zalig gewoon), dan ga ik out maar heb ik dat nooit door wanneer ik terug wakker word.
Het valt me dan altijd pas te binnen als ik de klok zie. "Hé, weeral een halfuurtje out geweest, ik dacht dat ik hier in totaal pas 5 minuten lig."

Ik ben verslaafd geraakt aan de combo cocaine (en soms ket) + ghb.

Echt abnormale ecstase.

ik neem 1 lijntje coke (80-100 mg) en ik neem 5 ml GHB en ik heb 3 uur lang een ecstase.

Maar omdat je dus weinig coke nodig hebt en ik het alleen tijdens het uitgaan doe, valt het wel mee.

Als je 1 lijntje coke neemt, zijn er toch bijna geen schadelijke gevolgen? Ik kan ook nog gewoon eten met cocaïne, super chill.

Het 'voordeel' van coke is dat de korte-termijn gevolgen er bijna niet zijn. Je valt niet veel af zoals bij pep, je krijgt geen pillenkop zoals bij xtc; je kan nog normaal functioneren bij sos. Pas als je al lang en veel gebruikt krijg je pas de echt negatieve gevolgen.
Dat is meteen ook het verradelijke aan cocaïne vind ik; je kan het altijd en overal gebruiken en het valt totaal niet op.

Ikzelf ben trouwens redelijk verslaafd aan de combo xtc + keta.

is een combo die ik altijd al heb willen proberen maar nog niet van gekomen, ketamine na MDMA was wel chill en wil ik zeker nog eens herhalen

Weet je wat ik altijd zo vreemd vind aan de ghb?
Als ik in m'n bed lig met mijn mp3-speler (zalig gewoon), dan ga ik out maar heb ik dat nooit door wanneer ik terug wakker word.
Het valt me dan altijd pas te binnen als ik de klok zie. "Hé, weeral een halfuurtje out geweest, ik dacht dat ik hier in totaal pas 5 minuten lig."

jah klopt had ik ook op vakantie lig je lekker in de zon met 1,5 buisje en doe je rustig je ogen dicht wordt je weer wakker hoor je "was je moe je lag helemaal te slapen" terwijl je denkt dat je misschien 5 sec weg was

jah klopt had ik ook op vakantie lig je lekker in de zon met 1,5 buisje en doe je rustig je ogen dicht wordt je weer wakker hoor je "was je moe je lag helemaal te slapen" terwijl je denkt dat je misschien 5 sec weg was

haha geweldig, zo gaat de vakantie snel voorbij ja :)

Het 'voordeel' van coke is dat de korte-termijn gevolgen er bijna niet zijn. Je valt niet veel af zoals bij pep, je krijgt geen pillenkop zoals bij xtc; je kan nog normaal functioneren bij sos. Pas als je al lang en veel gebruikt krijg je pas de echt negatieve gevolgen.
Dat is meteen ook het verradelijke aan cocaïne vind ik; je kan het altijd en overal gebruiken en het valt totaal niet op.

Ikzelf ben trouwens redelijk verslaafd aan de combo xtc + keta.

ik moet het nog proberen, maar ik vind XTC zo'n rotdrugs, ik voel me zo down altijd na het gebruik, ik doe dan inderdaad XTC en ketamine en dan als de XTC piek voorbij is een flinke scheut GHB om het ecstase gevoel weer terug te krijgen. Ik heb dit nog nooit gedaan maar dit zijn de plannen zodra ik weer eens pillen slik.

Maar ik vind coke + ket + ghb ook wel erg in de buurt komen van XTC.
Ik denk dat ik weer mijn eerste pillen ga slikken op Master of hardcore, deze vakantie hou ik het maar op cocaïne, wel iets duurder :(

Een forse eetverslaving ja

Ik word soms wakker badend in het zweet en mijn hart veel te hard bonkend.

probeer eens XTC te nemen met piracetam, haalt een groot deel van de afkick weg en potentieert de effecten of de andere racetams
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=320545&highlight=piracetam

ook helpen hoge dosissen vitaminen met de afkick of 5HTP, zat manieren om die afkick geen probleem te laten zijn

Het beste tegen de afkick is gewoon geen pillen pakken

Terug
Naar boven