MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ik moet het nog proberen, maar ik vind XTC zo'n rotdrugs, ik voel me zo down altijd na het gebruik, ik doe dan inderdaad XTC en ketamine en dan als de XTC piek voorbij is een flinke scheut GHB om het ecstase gevoel weer terug te krijgen. Ik heb dit nog nooit gedaan maar dit zijn de plannen zodra ik weer eens pillen slik.

Heb je dat ook als je maar 1x in de 2-6 maanden XTC neemt? Ik heb het idee dat de rotheid dan wel meevalt. Het is juist het wekelijks spacen wat je o depressief laat voelen. ( helaas ervaring mee )

Heb je dat ook als je maar 1x in de 2-6 maanden XTC neemt? Ik heb het idee dat de rotheid dan wel meevalt. Het is juist het wekelijks spacen wat je o depressief laat voelen. ( helaas ervaring mee )

Ik denk ook dat het per persoon heel erg verschilt. Ik ken iemand die neemt elke keer minimaal 2 maanden pauze en die is bij elke keer gebruik paar dagen down. Terwijl ik genoeg mensen ken (ikzelf ook) die het weken achter elkaar kunnen nemen zonder ergens last van te hebben

Ok ben eruit van X word IK niet geil maar wel heeeeeel happy haha.

Ik denk ook dat het per persoon heel erg verschilt. Ik ken iemand die neemt elke keer minimaal 2 maanden pauze en die is bij elke keer gebruik paar dagen down. Terwijl ik genoeg mensen ken (ikzelf ook) die het weken achter elkaar kunnen nemen zonder ergens last van te hebben

Ligt eraan ook aan hoeveel je neemt natuurlijk. Als je genoeg hebt aan 200-300 mg zal je niet zo snel down worden in de dagen erna.

Ligt eraan ook aan hoeveel je neemt natuurlijk. Als je genoeg hebt aan 200-300 mg zal je niet zo snel down worden in de dagen erna.

Heb gister 1pil maar was wel een goede als je em de pan uit spaced op 1 pilletje bij een gewicht van 106kg:rolleyes: en ik ben totaal niet down nu alleen een beetje duf geweest de gehele dag.

Ja het zal er vast wel aan liggen, maar op Defqon had ik ook genomen ( en die 3 weekenden ervoor ook ), 700mg (wel van 4 uur smiddags tot 2 uur snachts) en nergens last van. Je moet gewoon wat te doen hebben de dagen erna, als ik thuis achter mijn pc ga zitten voel ik me ook een beetje lusteloos, ik zou het niet down noemen maar gewoon een beetje lusteloos.

Gisteren ook weer genomen na 6 weken pauze te hebben gehad, veel mensen beweren dat na zo'n pauze het weer super tof is, maar merk geen verschil eigenlijk

geen idee,

Toen ik xtc slikte, slikte ik elk weekend voor 2 maanden.

Mischien valt het wel mee als ik het nu 1 weekendje doe.

Maar ik wacht op een goed feest, waar ik met lekker veel vrienden heen ga die ook allemaal gaan slikken, dan komt XTC echt tot zijn waarde.

geen idee,

Toen ik xtc slikte, slikte ik elk weekend voor 2 maanden.

Mischien valt het wel mee als ik het nu 1 weekendje doe.

Maar ik wacht op een goed feest, waar ik met lekker veel vrienden heen ga die ook allemaal gaan slikken, dan komt XTC echt tot zijn waarde.

Ik heb precies hetzelfde. Van 1 weekend word je echt niet zo snel depressief, maar weekenden achter elkaar veel xtc nemen breekt je uiteindelijk echt wel op. Ik ga nu ook ff 'sparen' tot de volgende keer xtc.

ik kan het jaren wekelijks nemen zonder er deprie van te worden, heb het gisteren genomen met aniracetam en dat spul werkt wel om je tolerantie te laten zakken, die rottigheid weet niet wat de oorzaak is maar een break helpt er niets tegen, volgens mij komt het omdat ik te veel veel te snel nam ofzo

naar complex geweest en heel de avend aan een stuk staan rondspringen op 2 pillen maar! normaal voel ik amper iets van 6 pille ofzo ook nix rottigheid haha tot half 8 gebleven:cool::cool::D
nadien thuis met nog een maat van mij vloeibare genomen

die gast gaat normaal altijd alleen maar naar rnb feesltjes in zo'n cafetjes heeft is een keer mee met mij gaan feesten in complex en ligge flashe kerel wist niet wat em overkwam haha

alleen zijn alle banken er in die hoek weg nu en strenge controle amper dealers daar nu

gaan feesten met vrienden boeit mij niet zo als ik XTC neem, ben namelijk altijd weg en zit bij andere gasten te praten

Ja het zal er vast wel aan liggen, maar op Defqon had ik ook genomen ( en die 3 weekenden ervoor ook ), 700mg (wel van 4 uur smiddags tot 2 uur snachts) en nergens last van. Je moet gewoon wat te doen hebben de dagen erna, als ik thuis achter mijn pc ga zitten voel ik me ook een beetje lusteloos, ik zou het niet down noemen maar gewoon een beetje lusteloos.

Gisteren ook weer genomen na 6 weken pauze te hebben gehad, veel mensen beweren dat na zo'n pauze het weer super tof is, maar merk geen verschil eigenlijk
tolerantie voor XTC krijg je moeitlijk omlaag, breaks zijn in veel gevallen niet voldoende, een van de racetams of sint janskruid zijn dan nodig

heel snel, na een paar maanden is er veel van het effect weg

Zoals de eerste keer wordt het nooit meer, daarom doe ik geen xtc

ik kan het jaren wekelijks nemen zonder er deprie van te worden, heb het gisteren genomen met aniracetam en dat spul werkt wel om je tolerantie te laten zakken, die rottigheid weet niet wat de oorzaak is maar een break helpt er niets tegen, volgens mij komt het omdat ik te veel veel te snel nam ofzo

naar complex geweest en heel de avend aan een stuk staan rondspringen op 2 pillen maar! normaal voel ik amper iets van 6 pille ofzo ook nix rottigheid haha tot half 8 gebleven:cool::cool::D
nadien thuis met nog een maat van mij vloeibare genomen

die gast gaat normaal altijd alleen maar naar rnb feesltjes in zo'n cafetjes heeft is een keer mee met mij gaan feesten in complex en ligge flashe kerel wist niet wat em overkwam haha

alleen zijn alle banken er in die hoek weg nu en strenge controle amper dealers daar nu

gaan feesten met vrienden boeit mij niet zo als ik XTC neem, ben namelijk altijd weg en zit bij andere gasten te praten

Als jij nog vijf jaar wekelijks xtc pakt en dan nog de hoeveelheden waar jij
over zit te patsen kunnen ze jouw in een instelling steken

Als jij nog vijf jaar wekelijks xtc pakt en dan nog de hoeveelheden waar jij
over zit te patsen kunnen ze jouw in een instelling steken

of juist niet, mischien is het allemaal bullshit.

ik ga denk weer veel XTC slikken als ik een leuk vriendinnetje hebt die het ook slikt, dan kunnen we gezellig samen depri zijn.

MDMA is echt een grote plastic show gefundeerd op schijn.

Heb het de afgelopen 3 jaar slechts 1 keer gebruikt. Daarvoor wat meer. En ondanks ik stijf stond v/d euforie zoals de eerste keer, prikte ik continue door de dubbele bodem heen.

Het laat je van mensen houden waar je niets mee heb, en je valt in herhaling over hoe geweldig en top de muziek, de nacht, de mensen wel niet zijn. Je stelt voor om de volgende dag wat te gaan doen of contact te houden etc. Waar natuurlijk niets van komt. Je bent vrijgeving omdat de neurotransmitters stuiteren en het laat je soms prijzende onwaarheden zeggen puur omdat je empathy wilt geven naar anderen toe.

Allemaal chemisch geladen als een roze schijnbril.

Als je hier naief aan toegeeft is het natuurlijk prima, maar als je het doorhebt is de high niet meer dan spacend zicht en een mentale staat waarvan je een beetje mellow wordt.

Slikken en voor de spiegel een flink potje masturberen of coïtusen acht ik nog het meest als een reeele ervaring als het om E gaat.

MDMA is echt een grote plastic show gefundeerd op schijn.

Heb het de afgelopen 3 jaar slechts 1 keer gebruikt. Daarvoor wat meer. En ondanks ik stijf stond v/d euforie zoals de eerste keer, prikte ik continue door de dubbele bodem heen.

Het laat je van mensen houden waar je niets mee heb, en je valt in herhaling over hoe geweldig en top de muziek, de nacht, de mensen wel niet zijn. Je stelt voor om de volgende dag wat te gaan doen of contact te houden etc. Waar natuurlijk niets van komt. Je bent vrijgeving omdat de neurotransmitters stuiteren en het laat je soms prijzende onwaarheden zeggen puur omdat je empathy wilt geven naar anderen toe.

Allemaal chemisch geladen als een roze schijnbril.

Als je hier naief aan toegeeft is het natuurlijk prima, maar als je het doorhebt is de high niet meer dan spacend zicht en een mentale staat waarvan je een beetje mellow wordt.

Slikken en voor de spiegel een flink potje masturberen of coïtusen acht ik nog het meest als een reeele ervaring als het om E gaat.
hmm dat vind ik juist het goede aan MDMA, het is perfect voor een feestje omdat je zo goed met iedereen overeen komt, ik kan zo bij een groep mensen gaan zitten die ik niet ken en je lijkt wel een hechte groep voor een hele avond, ook leer je mensen die je ervoor niet goed kende een heel pak beter kennen, mdma kan de band met die mensen enorm goed verbeteren, en dat effect is niet tijdelijk

dat je wilt afspreken en er niets van komt dat is wel herkenbaar ja, maar ik vind het gevoel van MDMA > ghb, cocaine etc...

Ik slikte XTC nooit echt voor het love effect. Ik vind dat heerlijke gevoel alsof je om de 10 seconden klaarkomt met heel je lichaam zo extreem lekker. Die dikke ecstase, daar doe ik het voor. Maar met cocaïne en ghb kom ik ook in de buurt van die ecstase. En met ghb alleen voel ik me ook niet slecht.

ik slik het eigenlijk vooral met dat "in tune" gevoel, eens het begint te werken lijkt alles precies aan "glans" te hebben ofzo naast dat strakke gevoel en dan spring je zo makkelijk rond

die empathie vind ik gwn leuk meegenomen, dan zit je zo met mensen te praten en zeg ik zo onder de xtc dat praten echt leuk is als je het neemt en dat je nadien mekaar meestal toch niet ziet maar dan toch nummers uitwisselen eh:roflol:

ik zit meestal bij een vaste gast ofzo heel de avond te praten heb je schitterende tijd met iemand die je helemaal niet kent :D

Marky, hoe denk je dan over ghb?
Vind je dat effect echt?
Als ik keihard aan het dansen ben denk ik dan vaak bij mezelf "Jongen, stop eens met de aap uit te hangen.". Het euforische en sociale gevoel vind ik best wel echt aanvoelen.

Terug
Naar boven