XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ik slik het eigenlijk vooral met dat "in tune" gevoel, eens het begint te werken lijkt alles precies aan "glans" te hebben ofzo naast dat strakke gevoel en dan spring je zo makkelijk rond

die empathie vind ik gwn leuk meegenomen, dan zit je zo met mensen te praten en zeg ik zo onder de xtc dat praten echt leuk is als je het neemt en dat je nadien mekaar meestal toch niet ziet maar dan toch nummers uitwisselen eh:roflol:

ik zit meestal bij een vaste gast ofzo heel de avond te praten heb je schitterende tijd met iemand die je helemaal niet kent :D

hahahaha, ja zo heb ik ook nog iemand in mijn telefoon staan onder "beste vriend"

ik heb helemaal geen love gevoel.. maar dat ligt aan mezelf denk ik ;)

ik ben meestal gewoon helemaal wazig en kan me niet meer concentreren. je kan ook zo fijn ontspannen als je zit en met iemand praat ofzo. ik ga niet ineens onbekenden aardig vinden ofzo, ook geen behoefte aan..

Met schijn bedoelde ik meer dat XTC echt zorgt voor een aanzienlijke chemische toevoeging die je eigen bestaande gevoelens wegdrukt en eigenlijk niet je ware gevoelens onder een vergrootglas legt.

Met cocaine is dit eveneens het geval, maar met coke behoud je bij eenmalig gebruik gebruik (zeker in combi met een sigaret / blokker terugzuiging neurtransmitters) een veel sterker besef van je eigen gevoelens. Hoewel misbruik ervan op lange termijn ook keihard wordt afgestraft.

Bij GHB wordt je zicht alleen sprankelend gealterd. Als je het neemt en lekker gaat dansen of coïtusen merk je op een gegeven moment dat je je extra bewust wordt van je eigen handelingen en bestaande stemmingen dieper van binnen. Gewoon klakkeloos G gebruiken en euforisch willen worden zal je niet gaan lukken. De G tunning moet uit jezelf komen.

ik begrijp wat je bedoelt marky maar ik vind het zelf niet erg dat het maar schijn is, je hebt toch een fantastische tijd

je eigen gevoelens zijn eigenlijk ook een ilusie van je hersenen, maar omdat dit bij heel de mensheid op hetzelfde nivo word gefilterd kunnen we dat "echt" noemen, op een feestje waar iedereen pillen neemt word alles anders gefilterd en kijkt iedereen idd door een roze bril

misschien kan de mensheid in de toekomst een utopie creeren door de effecte van mdma te simuleren op lange termijn, een utopie waar iedereen aanvoord word

onze normale filters zijn zo ingesteld dat we altijd het beste genetische materiaal willen, maar doet dit er nog toe bij onze samenleving? ik denk lang niet meer en de mensheid mag wil een rozere bril gebruiken

Je eigen gevoelens zijn het basis platform waar je uiteindelijk altijd weer op terugvalt.

Van XTC spring je op een ander platform, dat gedurende de uitwerking onder je voeten wegzakt.

Er zijn ook drugs die een verleng stuk kunnen zijn van je basis platform waar je van nature het leven mee doorgaat.

XTC ervaringen zijn leuke jeugd herrineringen achteraf, maar qua levensloop dragen ze niets bij.

Als men het vaak wil slikken go ahead. Maar ik wijs erop dat van de vele regelmatige XTC gebruikers die ik ken, er geen 1 is geweest die geen harde deceptie voor z'n kiezen heeft gehad. Daarmee tevens een harde les heeft geleerd, en vervolgens abrupt z'n hele 'passie' in de ban doet vanwege de zucht van vermoeidheid.

Xtc kun kun je echt heel weinig gebruiken als je op lange termijn niets van de kosmische rush wilt verliezen.

Met schijn bedoelde ik meer dat XTC echt zorgt voor een aanzienlijke chemische toevoeging die je eigen bestaande gevoelens wegdrukt en eigenlijk niet je ware gevoelens onder een vergrootglas legt.

Met cocaine is dit eveneens het geval, maar met coke behoud je bij eenmalig gebruik gebruik (zeker in combi met een sigaret / blokker terugzuiging neurtransmitters) een veel sterker besef van je eigen gevoelens. Hoewel misbruik ervan op lange termijn ook keihard wordt afgestraft.

Bij GHB wordt je zicht alleen sprankelend gealterd. Als je het neemt en lekker gaat dansen of coïtusen merk je op een gegeven moment dat je je extra bewust wordt van je eigen handelingen en bestaande stemmingen dieper van binnen. Gewoon klakkeloos G gebruiken en euforisch willen worden zal je niet gaan lukken. De G tunning moet uit jezelf komen.

Je eigen gevoelens zijn het basis platform waar je uiteindelijk altijd weer op terugvalt.

Van XTC spring je op een ander platform, dat gedurende de uitwerking onder je voeten wegzakt.

Er zijn ook drugs die een verleng stuk kunnen zijn van je basis platform waar je van nature het leven mee doorgaat.

XTC ervaringen zijn leuke jeugd herrineringen achteraf, maar qua levensloop dragen ze niets bij.

Als men het vaak wil slikken go ahead. Maar ik wijs erop dat van de vele regelmatige XTC gebruikers die ik ken, er geen 1 is geweest die geen harde deceptie voor z'n kiezen heeft gehad. Daarmee tevens een harde les heeft geleerd, en vervolgens abrupt z'n hele 'passie' in de ban doet vanwege de zucht van vermoeidheid.

Xtc kun kun je echt heel weinig gebruiken als je op lange termijn niets van de kosmische rush wilt verliezen.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden, chapeau voor deze wijze woorden.

Ik heb 3x een xtc pil gehad, maar ik heb er nooit wat van gemerkt (waren wel goeie). Heb je een idee hoe dat kan marky? Laatste x kreeg ik alleen maar hartkloppingen.

Wat bedoel je er mee dat het qua levensloop niets kan bijdragen? mijn hele leven is enorm verandert sinds ik XTC neem in de positieve zin

tolerantie voor XTC gaat idd wel snel omhoog maar met een tolerantie vind ik het gevoel nog altijd beter dan GHB of cocaine, er zijn ook manieren om die tolerantie omlaag te trekken

Ik heb zelf ook te maken gehad met erge vermoeidheid en depressie door het te misbruiken, ben er niet mee gestopt maar wel manieren gezocht hoe je het juist kan gebruiken, waarom het depressie veroorzaakt en wat je er tegen kan doen

Ik heb 3x een xtc pil gehad, maar ik heb er nooit wat van gemerkt (waren wel goeie). Heb je een idee hoe dat kan marky? Laatste x kreeg ik alleen maar hartkloppingen.
hartkloppingen? je weet zeker dat je niet genaaid bent? normaal voel je een lekkere rush als hij begint te werken, vreemd dat jij niks hebt gemerkt bij 3x. waren het alle 3 dezelfde?
als er mdma inzit moet het gewoon werken, tenzij je geen serotine hebt, dan ben je een soort demoon denk ik :roflol: ;)

Weet niet hoe het nu zit, maar vroeger waren ook redelijk wat speedpillen in omloop.

kan dat je uit jezelf een hogere tolerantie hebt voor XTC, ik zou gewoon proberen 2 te nemen en eventueel als je na een uurtje nog niets voelt een 3de, wel altijd checken of je goeie pillen hebt, als je ze niet op voorhand kent is dekans nogal groot dat het rommel is

Andere drugs wel dan? Coke of GHB? Dat DMT, paddo's, LSD en misschien keta je levensloop ( kunnen ) veranderen geloof ik best.. maar de rest?
Prima verwoord stukje trouwens over die uitleg van die xtc en coke enzo.

Een gedeelte van je levensloop blijven slikken veroorzaakt een zware sleur en de gevolgen versluieren de mooie momenten. Xtc nostalgie houd alleen stand als je het zeer gering slikt. Anders is er niets om op terug te kijken behalve het gegeven dat je een periode van je leven gefeest hebt en brak bent geweest.

Waren echt goeie, me huisgenoot zat zwaar aan de drugs en hij had er verstand van.

Waren echt goeie, me huisgenoot zat zwaar aan de drugs en hij had er verstand van.

-@strongman
probeer eens wat meer te nemen, 2 of 3 pillen...

@marky
in principe heb je gelijk, alleen beschouw ik mdma as gereedschap waar ik ander gereedschap aan bij toepas, mdma gebruiken en problemen als tolerantie en afkick verminderen is geen science fiction meer

hartkloppingen? je weet zeker dat je niet genaaid bent? normaal voel je een lekkere rush als hij begint te werken, vreemd dat jij niks hebt gemerkt bij 3x. waren het alle 3 dezelfde?
als er mdma inzit moet het gewoon werken, tenzij je geen serotine hebt, dan ben je een soort demoon denk ik :roflol: ;)

Daar ben ik dus ook bang voor, of dat ik het maar een heel klein beetje heb. En het waren echt goeie pillen, die gasten wisten wel wat ze namen.

Ach ik heb een keer of 10 paddo's gedaan en zeker wel dingen geleerd dacht ik op dat moment. Maar nu is het jaren geleden en als ik er op terug kijk heb ik er niets aan extra kennis of inzichten aan over gehouden, enkel en alleen de ervaring (die erg tof was). Met XTC net zo. Ik ben het er wel mee eens dat drugs als xtc en ephedrine (en wat ik kan voorstellen speed en coke ook) je niet echt doen nadenken ofzo. Maar ik vind de inzichten die sommige denken te krijgen tijdens drugs ook erg overrated. Echte zelfontwikkeling doe je door te leven, en niet met wat drugs in je nek op de bank te hangen. Voor mij is drugs pure ontspanning en vermaak.

dat je geen serotonine hebt dat is gwn onzin:roflol:

@robg

zonder mdma was ik nooit zo geworden als nu, de effecten die mdma op mij had zijn enorm in de positieve zin

Ik vraag me dan toch echt af wat die effecten zijn en in hoeverre die stand houden wanneer je een lange tijd stopt.

Terug
Naar boven