XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Nou wanneer ik bijvoorbeeld om me heen kijk naar gasten die veel coke gebruiken zie je ook dat ze over het alemeen de eigenschappen van coke gebruik (arrogantie, meer 'outgoing', etc.) over zich heen kijken ook wanneer ze niet wazig zijn. Maar sommige die gestopt zijn draaien na een jaar ofzo toch weer terug naar hun oude zelf.

Ik weet niet wat jij zelf bijvoorbeeld voor positieve effecten van xtc ondervindt, maar ik heb het idee dat velen uiteindelijk toch weer hunzelf worden (sommige met wat complexen er bij).

mijn karakter is voor bena 100% verandert, ook al stop ik met XTC, de positieve effecten die het op mij had zijn permanent

Dat is positief baas, hoop het voor je, en dat je je gebruik goed genoeg in de hand houdt om geen sides te krijgen :)

Ik vraag me dan toch echt af wat die effecten zijn en in hoeverre die stand houden wanneer je een lange tijd stopt.

Zoals jij het schets over het snuiven van sos heb ik ze ook bij bosjes dat pad zien bewandelen. Then again, vaak waren deze personen van zichzelf ook al wat nadrukkelijker 'aanwezig' voor hun coke tijd.

Qua Xtc zijn de gevolgen een stuk milder voor de persoonlijkheid, maar vaak zie je dat mensen op den duur een soort levens moeheid ervaren en min of meer zich (moeten) laten terugvallen op een burgelijk bestaan met regelmaat omdat hun absorptie vermogen is afgenomen en qua informatie verwerking het net even wat langer duurt voordat ze iets doorhebben of het vatten.

Een wat zichtbaar trager doen en laten zie ik ook nog weleens.

Wat vinden jullie eigenlijk over het effect van alcohol? Dan heb ik het niet over het "totally wasted" zijn maar gewoon over het aangeschoten gevoel waarbij je nog behoorlijk goed beseft wat je doet.

Ik zit momenteel in die fase. :D
Ik moet zeggen dat ik mezelf nu een ongelooflijk lompe boer vind. Nooit eens denken aan anderen of wat de gevolgen van mijn acties zijn op andere mensen hun leven (bv laatste stuk pizza nemen: mocht ik ghb genomen hebben, zou ik dat stukje aangeboden hebben aan een van de dames, nu heb ik het gewoon zelf opgeslorpt).

Ik merk ook dat alles gewoon aan me voorbij gaat zonder dat er bij me gevoelens opgewekt worden.
Ik had deze avond een reünie met oude klasgenoten. In plaats van blij te zijn en geïnteresseerd te zijn in hun levens, heb ik het hele evenement aan me voorbij laten gaan.
Ik weet nu al zeker dat ik morgen spijt ga hebben dat ik die momenten niet meer vastgegrepen heb.

Het effect zelf vind ik ook maar niks. Sociaal word ik een beetje ongeremd, maar meestal eindigt dit met het zeggen van dingen die je liever niet gezegd hebt.
Je motoriek wordt enorm verstoord, terwijl je mentaal nog behoorlijk aanwezig bent. Dit zorgde vaak voor frustraties.

Wat me het meeste ergert zijn die afgevlakte emoties. Wat er ook gebeurde, ik vond het nooit echt de moeite waard. Niets was echt slecht maar ook niets was echt positief.

Alcohol als drug = slechte keuze

beh ik vind dat draaien van alcohol enorm vervelend...als ik genoeg zuip amuseerd ik mij er wel op, Op G zou ik mij nooit kunnen amuseren op een feestje, is wel geschikt voor savend alleen te gebruiken vind ik

Ik vind het juist heel relax om op een klein feestje G te gebruiken. Dan wel liefst in vriendenkring, waar iedereen rondom je ook scheef gaat. Zal wel persoonlijke mening zijn zeker?

Wat vinden jullie eigenlijk over het effect van alcohol? Dan heb ik het niet over het "totally wasted" zijn maar gewoon over het aangeschoten gevoel waarbij je nog behoorlijk goed beseft wat je doet.

Ik zit momenteel in die fase. :D
Ik moet zeggen dat ik mezelf nu een ongelooflijk lompe boer vind. Nooit eens denken aan anderen of wat de gevolgen van mijn acties zijn op andere mensen hun leven (bv laatste stuk pizza nemen: mocht ik ghb genomen hebben, zou ik dat stukje aangeboden hebben aan een van de dames, nu heb ik het gewoon zelf opgeslorpt).

Ik merk ook dat alles gewoon aan me voorbij gaat zonder dat er bij me gevoelens opgewekt worden.
Ik had deze avond een reünie met oude klasgenoten. In plaats van blij te zijn en geïnteresseerd te zijn in hun levens, heb ik het hele evenement aan me voorbij laten gaan.
Ik weet nu al zeker dat ik morgen spijt ga hebben dat ik die momenten niet meer vastgegrepen heb.

Het effect zelf vind ik ook maar niks. Sociaal word ik een beetje ongeremd, maar meestal eindigt dit met het zeggen van dingen die je liever niet gezegd hebt.
Je motoriek wordt enorm verstoord, terwijl je mentaal nog behoorlijk aanwezig bent. Dit zorgde vaak voor frustraties.

Wat me het meeste ergert zijn die afgevlakte emoties. Wat er ook gebeurde, ik vond het nooit echt de moeite waard. Niets was echt slecht maar ook niets was echt positief.

Alcohol als drug = slechte keuze

nou ik vindt alcohol ook niet echt geweldig soms wil het nog wel eens lachen zijn bijvoorbeeld in het buitenland waar je onbekend bent en het leukste vind ik dan het terug naar huis lopen. Op het feest zelf is het niet echt geweldig, omdat het het dansen niet echt verbeterd.

G vindt ik vaak wel beter, maar dan wel in combinatie met ephi dit neem ik dan vaak op een feest, hier krijg ik vaak zo gigantisch veel energie van.

alcohol en G vind ik ook niet echt geweldig, dit omdat je dan niet elk uur een buisje kan bijnemen, omdat alcohol ook verdovend werkt. En het effect is gewoon irritant.

ephi + alcohol (beetje) + G = plezier vooral op feesten met een goede dosis ephi

G alleen vindt ik ook geweldig, maar meer als je bijvoorbeeld naar een gelegenheid gaat en bijv met onbekende gaat praten. totdat je ogen gaan tranen dat vinden mensen vaak wel raar :roflol::mad:

Ik vind het juist heel relax om op een klein feestje G te gebruiken. Dan wel liefst in vriendenkring, waar iedereen rondom je ook scheef gaat. Zal wel persoonlijke mening zijn zeker?

Dat vind ik eigenlijk met alle drugs.. je zit nooit zoveel met je maten op 1 lijn als wanneer je allemaal samen dezelfde drugs hebt gebruikt, of dit nu GHB, XTC, paddo's, keta of whatever is, je beleeft het altijd samen en dat schept een geweldige band.

is het idd, van ghb word ik helemaal niet socialer van alcohol wel

edit: ik heb het trouwens niet zo erg met downers in het algemeent, geef mij maar uppers xtc, cocaine etc... alleen jammer dat die juist slecht zijn voor BB

Laatst bewerkt:
is het idd, van ghb word ik helemaal niet socialer van alcohol wel

edit: ik heb het trouwens niet zo erg met downers in het algemeent, geef mij maar uppers xtc, cocaine etc... alleen jammer dat die juist slecht zijn voor BB

dat komt omdat GHB super mild is en weinig verandert in je hersenen, je durft mischien net iets meer, maar heel veel moet nog uit je eigen persoonlijkheid komen. Met coke en xtc verandert er veel meer in je hersenen waardoor je als het ware een ander persoon wordt. Alcohol daarentegen haalt veel van je hersencapaciteit weg, het niveau wordt een stuk lager. Alcohol haalt rationeel denken bij je weg, waardoor angsten worden overwonnen en sociale contacten sneller worden gelegd.

Dat vind ik het mooie aan GHB, ik neem het vooral om te ontspannen, ik irriteer me minder snel aan andere mensen en ik concentreer me meer op de vrouwen om me heen. Ook dat ontspannen gevoel is erg lekker. Je blijft gewoon lekker jezelf, alleen je voelt je 110%.

Helemaal mee eens.

Ghb zorgt net voor dat tikkeltje meer. Met ghb ben je er altijd graag bij.

De woorden van een coke,xtc, speed gebruiker komen van de drugs, de woorden van een ghb gebruiker komen uit zichzelf

Nog nooit GHB gebruikt misschien een x proberen...

Weer eens iets anders ;)

bier niet meer
af en toe een blowtje wel ja ^^

maar het lastige een ghb vind ik vooral dat het zo snel is uitgewerkt, hoe smokkelen jullie dat binnen? een paar pillen in je onderbroek is wel gemakkelijker

ik vind ghb gewoon perfect om savonds als je niets te doen hebt achter je pc te nemen, en dan muziek te luisteren

Fouilleren ze zo zwaar waar jij uitgaat? Gemakkelijkste is natuurlijk als je met je vriendin gaat, handtas is zo gemakkelijk...

op sommige plaatsen wel ja, better save then sorry met mijn geschiedenis enzo...

Steek het bij je ballen.

Als je niet veel nodig hebt, fl**ker je wat in een contactlenzen bakkie.

Terug
Naar boven