Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind ghb gewoon perfect om savonds als je niets te doen hebt achter je pc te nemen, en dan muziek te luisteren
en dan surf je toevallig langs wat t**ten en heb je je handen vol aan een driftige bezem die als een bezettene instant anale coïtus wil zien.

Filmpjes kijken kun je vergeten want obsessief wordt er direct na het openen doorgespoeld naar de laatste minuut.
in de discotheek waar ik het meeste uitga gaat zo'n lenzenbakje toch niet pakken denk ik, maar bij andere feestjes kan ik het wel proberen![]()
En dan op forums de grootste onzin uitslaan met je onderwater zicht terwijl je half over je toestenbord in slaap valt.
Dan surf je toevallig langs wat t**ten en heb je je handen vol aan een driftige melk bezigheid, en een testokop die als een bezettene instant anale coïtus wil zien.

Wat vinden jullie eigenlijk over het effect van alcohol? Dan heb ik het niet over het "totally wasted" zijn maar gewoon over het aangeschoten gevoel waarbij je nog behoorlijk goed beseft wat je doet.
Ik zit momenteel in die fase.
Ik moet zeggen dat ik mezelf nu een ongelooflijk lompe boer vind. Nooit eens denken aan anderen of wat de gevolgen van mijn acties zijn op andere mensen hun leven (bv laatste stuk pizza nemen: mocht ik ghb genomen hebben, zou ik dat stukje aangeboden hebben aan een van de dames, nu heb ik het gewoon zelf opgeslorpt).
Ik merk ook dat alles gewoon aan me voorbij gaat zonder dat er bij me gevoelens opgewekt worden.
Ik had deze avond een reünie met oude klasgenoten. In plaats van blij te zijn en geïnteresseerd te zijn in hun levens, heb ik het hele evenement aan me voorbij laten gaan.
Ik weet nu al zeker dat ik morgen spijt ga hebben dat ik die momenten niet meer vastgegrepen heb.
Het effect zelf vind ik ook maar niks. Sociaal word ik een beetje ongeremd, maar meestal eindigt dit met het zeggen van dingen die je liever niet gezegd hebt.
Je motoriek wordt enorm verstoord, terwijl je mentaal nog behoorlijk aanwezig bent. Dit zorgde vaak voor frustraties.
Wat me het meeste ergert zijn die afgevlakte emoties. Wat er ook gebeurde, ik vond het nooit echt de moeite waard. Niets was echt slecht maar ook niets was echt positief.
Alcohol als drug = slechte keuze

mede-drugsgebruikers, ik heb een mooie hyves gemaakt.
check it out! en wordt ook lid please
http://legaldrugs.hyves.nl

die buitenwippers zijn ook niet achterlijk ehWaarom niet? Als jij zo'n bakje bijhebt en je zegt dat je soms last hebt van je lenzen door rook, gaan ze toch echt niet proeven van de vloeistof die erin zit?
marky gebruik jij eigenlijk nog regelmatig G? ik dacht dat je een tijdje geleden vermelde dat je het echt te goed kende om het nog leuk te vinden

jaja precies zit je tegen nokkie gaan aan en maar filmpjes kijken terwijl je steeds even een paar sec je ogen dicht hebt en dan weer kijken en weer even wegvallen
of als je aan het fietsen bent alle vrouwen met je zieke testo harses aankijken van jouw ga ik neukuh.![]()

Ik neem altijd 50ml ghb mee naar binnen. Mag toch geen enkel probleem zijn ? Als je het bij je ballen steekt vinden ze het nooit, daar mogen ze zelfs nog niet fouilleren, enkel als ze bijna 100% vermoeden als er wel iets steekt.
Of steeds naast je winkelkarretje vallen en iedereen in die drukke supermarkt maar kijken naar je, weer even recht lopen en terug vallen tussen de groente totdat je uit de supermarkt wordt gezet![]()