XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Nope, maar als je lastig blijft doen, 3-4 valiums niet helpen moet je een papier ondertekenen dat je op eigen risico naar huis gaat en als je geluk hebt is het feestje nog niet gedaan ;)

haha echt ? op de een of andere manier hebben ze mijn huisnummer kunnen achterhalen (telefoon:rolleyes:) dus mijn ouders gebeld :(

Je was toch al meerderjarig ?

Ik was op I :heart: techno in slaap gevallen, direct afgevoerd naar het ziekenhuis :rolleyes: ach ja, je kunt ze het niet kwalijk nemen... ze vonden geen enkele drugs in mij.

Tot ik zei dat ik ghb had genomen, 5-6 uur na inname gingen ze erop testen en vonden al niets meer.. dus ze beweerden dat ik aan het liegen was :rolleyes:

Achteraf wel de rekening gehad van de ambulance

ik ben zo gevoelig voor G, terwijl ik het vaak gebruik,

gister een keer ipv met spuitjes met dopjes gewerkt, iets van 1,7 dopjes ofzo, 8-9 ml denk. Niet meer bijgenomen later op de avond. Ik neem normaal 6 ml.

ook beetje cocaïne op.

2 uur later liep ik helemaal te draaien, personeel van de monza utrecht wilde me eruit zetten, maar toen ging ik maar weer dansen, 1 uur later was ik weer normaal. Ik vind een GHB overdosis zo k*t, maar het is snel over gelukkig.

Voortaan maar weer netjes met mijn spuitje werken. Ik neem normaal 6 ml.

Grappige is: een vriend van mij deed voor de 2e keer GHB, hij had 10 ml op en later nog een keer 10 ml. Hij moest wel kotsen, maar ging niet out. Echt knap.

Heb zelf nog nooit overgedoseerd terwijl ik wel zo'n 1000 dosissen heb gehad.

Vind het eigenlijk wel dom dat dit mensen kan gebeuren.

Op een gegeven moment kon ik zelfs in een glas in een club precies zien hoe vol het bodempje moest zijn om euforisch te worden. Bovendien waren 2 flugel dopjes precies goed. Op feesten vaak genoeg op het oog voor anderen gedoseerd en die waren daar altijd over te spreken.

Vaak nam ik zelf 1,75 ml GBL thuis, als die piekte nam ik nogmaals 0,25 en belandde dan in een veilige coma waarin ik vaak echt geile dromen kreeg. Lichamelijk totaal verdoofd, geestelijk volledig wakker. Vaak ook lichte Closed Eyes Visuals.

Er is een dosis die je in een verantwoorde coma kan brengen. Alleen ligt deze dosis nauw tussen wakker kunnen blijven en een diepe coma slaap waarin het hart trager begint te kloppen.

Met cocaine erbij wordt GHB grotendeels versluierd, je huppeld dan vrolijk rond terwijl je zonder coke weg zou vallen. En als de coke dan wordt afgebroken wat snel gebeurd, kun je alsnog uitgaan.

Je moet je gewoon altijd ondanks het snuiven aan je grenzen houden zoals die zijn zonder upper erbij. Ookal ben je zo goed als broodnuchter voor je gevoel, niet meer nemen. Coke wordt heel snel afgebroken en dan opeens BAM.

Een overdosering GHB kan met coke onderdrukt worden zodat het lichaam de tijd krijgt om GHB af te breken.

Coke stimuleerd de zenuwen die het hart samentrekken, terwijl GHB deze impuls overdracht juist vertraagd.

Laatst bewerkt:
Ik merk ook dat alles gewoon aan me voorbij gaat zonder dat er bij me gevoelens opgewekt worden.
Ik had deze avond een reünie met oude klasgenoten. In plaats van blij te zijn en geïnteresseerd te zijn in hun levens, heb ik het hele evenement aan me voorbij laten gaan.
Ik weet nu al zeker dat ik morgen spijt ga hebben dat ik die momenten niet meer vastgegrepen heb.

Wat me het meeste ergert zijn die afgevlakte emoties. Wat er ook gebeurde, ik vond het nooit echt de moeite waard. Niets was echt slecht maar ook niets was echt positief.

Alcohol als drug = slechte keuze

hehe grappig, dit is precies hoe ik me bij 99 van de 100 situaties voel en ik zit niet aan de alcohol/drugs :P

Je was toch al meerderjarig ?

Ik was op I :heart: techno in slaap gevallen, direct afgevoerd naar het ziekenhuis :rolleyes: ach ja, je kunt ze het niet kwalijk nemen... ze vonden geen enkele drugs in mij.

Tot ik zei dat ik ghb had genomen, 5-6 uur na inname gingen ze erop testen en vonden al niets meer.. dus ze beweerden dat ik aan het liegen was :rolleyes:

Achteraf wel de rekening gehad van de ambulance

ja klopt ik heb hier de rekening nog liggen 150 eu zal ik zo maar eens gaan betalen,

gewoon balen is dat in Italie had ik het ook dat ik tegen nokkie aanzat terwijl ik niet veel op had misschien inplaats van 60 min ertussen 45 ofzo, 15 min k*t gevoeld en daar weer kip lekker, moest er alleen niet aan denken om in italie afgevoerd te worden:angstig:

alleen is het altijd zo met G dat je niet bang bent om bv nokkie te gaan

nu hou ik gewoon min 60 min tussen 2 buisjes zodat het niet meer gebeurd

ik ben zo gevoelig voor G, terwijl ik het vaak gebruik,

gister een keer ipv met spuitjes met dopjes gewerkt, iets van 1,7 dopjes ofzo, 8-9 ml denk. Niet meer bijgenomen later op de avond. Ik neem normaal 6 ml.

ook beetje cocaïne op.

2 uur later liep ik helemaal te draaien, personeel van de monza utrecht wilde me eruit zetten, maar toen ging ik maar weer dansen, 1 uur later was ik weer normaal. Ik vind een GHB overdosis zo k*t, maar het is snel over gelukkig.

Voortaan maar weer netjes met mijn spuitje werken. Ik neem normaal 6 ml.

Grappige is: een vriend van mij deed voor de 2e keer GHB, hij had 10 ml op en later nog een keer 10 ml. Hij moest wel kotsen, maar ging niet out. Echt knap.

jah dat had ik ook in italie dat je alles ziet draaien en een k*t gevoel hebt maar als je dan even wacht gaat het weer super, volgens mij sta je wel voor lul als je net iets te veel op hebt je kijkt volgens mij niet helemaal normaal ( ik zie dan ook nooit normaal moet je maar eens proberen je telefoon te lezen zo wazig):D

hoe kunnen jullie eigenlijk slapen op G? zou mij nooit lukken of ligt dat aan de GBL?

als ik meer neem dan begin op overal tegen de muren te botsen en vreselijk te draaien, geen zin om daar door te gaan om ff te gaan slapen, of mss zat ik weer iets te hoog met mn dosis ofzo

zaterdag in complex iedereen serieus scheef aant gaan, ware wss mcpp pillen had er 2 van genomen mn maat 1 maar we waren der ff nie goe van, dan nog een hoop andere gaste die zich allemaal slecht voelden haha
heb derna nog 3 apkes gepakt maart helpte ni veel

Haha, wat zijn die G'tje toch super! :D
Ik zever er wel enorm van: zit ik daar tegen m'n moeder te zeggen hoe graag ik mijn liefje wil pakken in het toilet van een café.

Hebben jullie dat ook dat gevoel dat je ogen eruit puilen? Ik knipper nauwelijks met mijn ogen en trek ze voortdurend wagenwijd open...

zaterdag in complex iedereen serieus scheef aant gaan, ware wss mcpp pillen had er 2 van genomen mn maat 1 maar we waren der ff nie goe van, dan nog een hoop andere gaste die zich allemaal slecht voelden haha
heb derna nog 3 apkes gepakt maart helpte ni veel

apkes? bedoel je toevallig a/p 'tjes? ( die xtc-pillen )

Haha, wat zijn die G'tje toch super! :D
Ik zever er wel enorm van: zit ik daar tegen m'n moeder te zeggen hoe graag ik mijn liefje wil pakken in het toilet van een café.

Hebben jullie dat ook dat gevoel dat je ogen eruit puilen? Ik knipper nauwelijks met mijn ogen en trek ze voortdurend wagenwijd open...

ja beetje wel jah, heb wel vaak traanogen dat staat nog wel eens raar.

dat geile er aan vind ik vaak wel ziek dan fiets ik gewoon rondjes om meer meisjes te kijken, en als ik er dan 1 tegen kom dan roepen van "he lekker ding lekkere kont hoor" niet echt een goeie versier truc die G:rolleyes:

ja die bedoel ik, maar vind ze eigenlijk ook slecht, channellekes die zijn goed:D:cool:

Ah, pillen variëren in sterkte hoor.
Robbert K's lab uit Amsterdam kan a/p'tjes maken met 120mg mdma terwijl Medievals lab uit Merksem ze maakt met 80mg mdma, of erger nog, met mcpp in.

pillen kunnen verschillen ja maar pillen van dezelfde druk zijn in 99% van de gevallen toch dezelfde pillen

Die a/p'tjes die wij de laatste tijd hebben zijn goede pillen. De eerste keer dat ik ze had kreeg ik ze van zon dork en ik dacht dat het toch wel k*tpillen waren, maar toen ze eenmaal insloegen was ik kankerwazig, dus het is echt niet alleen placebo ofzo. Ik vind ze duidelijk een heel stuk beter dan de gemiddelde blauwe mitsubishi.

iedereen vind aptjes goed maar bij doen ze altijd raar, maar dat kan ook komen met mn superhoge tolerantie chanellekes vond ik zo goed als versaces en de oude motorolas, mercedes vond ik ook slecht terwijl iedereen die goed vond

en de famous appeltjes ken je die? :roflol:

pillen kunnen verschillen ja maar pillen van dezelfde druk zijn in 99% van de gevallen toch dezelfde pillen

Vaak zijn pillen van dezelfde druk uit een heel andere regio toch erg verschillend. Blauwe mitsubishi's worden erg veel en overal gedrukt en zijn vaak goede pillen, maar ook niet altijd. Daarom heb ik ook veel liever mdma, dat is bijna altijd van dezelfde sterkte, en je kan veel gemakkelijk doseren als je dat wilt.

en de famous appeltjes ken je die? :roflol:

Appeltjes heb ik nooit gehad, hoezo?

Terug
Naar boven