XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

appeltjes in alle kleuren verkrijgbaar maar je voelt er niets van, al pak je er 30 ofzo :roflol:

Wat vinden jullie van puma's? Dat verkopen ze hier nu vooral.

De beste MDMA zijn witte mineraalachtige kristallen. Qua pillen blauwe driehoeken met een mitshu logo. Die schat ik in doorsnee 120 mg per pil met uitschieters naar boven.

Paarse Canadeesjes, stierenkoppen zijn ook vrij zuiver en wat sterker gedoseerd.

ik heb al eens speed geenomen in discotheek
ja drinken ofcourse maar met maten
roken soms met gelegenheden maar let er nu wat op

Ik heb al een jaar lang smiley's en ze zijn sterk. Kan op anderhalve pil zo'n 5 uur plezier hebben!

Groene smiley's? Daar heb ik ook wel goede dingen van gehoord ja :D, zelf nog nooit gehad helaas.

Als jullie naar discotheken gaan, waar nemen jullie dan je dope? Ik begrijp dat je moeilijk coke kan snuiven aan een tafeltje (of doen jullie dat toch? :D), maar hoe doen jullie dit met ghb?
Meestal ga ik naar het toilet maar als ik goed waus ben, zou ik wel eens een dopje durven vullen op de dansvloer. Maar toch ben ik daar behoorlijk bang voor, hoor.
Hoe zit dat bij jullie?

Heb deze vakantie twee maal een pilletje geslikt. Beide op een groot festival.

Eerste was Awakenings. Begon met een halfje, en toen elk uur ongeveer verhoogd met nog een halfje, uitgekomen op 2 pillen in totaal.
Was eigenlijk best een gare trip. Voelde me eerst wel lekker. Maar eht festival was te groot, ik raakte de hele tijd mensen kwijt en stond af en toe ook helemaal in mn eentje tussen vreemde mensen.

tweede maal was op Rock-it, zelfde pillen als Awakenings. Was een thuisfeestje, lekker klein en heerlijke sfeer. Na een flinke regenbui begon ik met een hele pil, waarna ik nog één keer heb verhoogd met een halve.
Een kwartier na de hele begon ik het al licht te voelen aan mn ogen en kaken, en de wind over mijn armen. Na drie kwartier was ik flink aan het kouwen en mijn hele zichstveld was aan eht trillen. Toen dit was afgenomen nog evrhoogd met een halve. Uiteindelijk heb ik de laatste 1-1,5 uur van het festival met mijn ogen dicht, herkauwend van de muziek genoten. Dit was zeker de beste trip ooit, en kwam helemaal tot rust. Krijg nog steeds kippenvel als ik er aan terug denkt.
maar door deze trip stel ik mijn volgende xtc gebruik weer uit tot de volgende vakantie, want dit ga ik voorlopig toch niet toppen.l

Ik heb zelf MDMA maar 3 x ervaren zoals het ècht hoort te zijn. Alles klopte, het feest, de mensen, met wie ik was, de chemie onderling, niemand kwijt geraakt, de voorbereiding en de afloop.

Heb het 10 x gedaan en die andere 7 keer waren vanwege het ontbreken van de optimalisering van deze elementen niet wat ik noem een goddelijke staat van bewustzijn. Mooi en schitterend, dat zeker, maar tussen dat euforische geluksgevoel en goddelijk kosmisch vliegen zit nog een heel groot gat.

Veel van dat slikkende volk wat op feesten komt heeft zonder dat ze het weten nooit de absolute piek meegemaakt van E. Het begint al met het feit dat 50 procent al wat gedronken heeft bij aanvang van inname.

Als jullie naar discotheken gaan, waar nemen jullie dan je dope? Ik begrijp dat je moeilijk coke kan snuiven aan een tafeltje (of doen jullie dat toch? :D), maar hoe doen jullie dit met ghb?
Meestal ga ik naar het toilet maar als ik goed waus ben, zou ik wel eens een dopje durven vullen op de dansvloer. Maar toch ben ik daar behoorlijk bang voor, hoor.
Hoe zit dat bij jullie?

Gewoon punten pakken op de wc. Een pil pakken gaat best binnen tussen andere mensen.

Ik heb zelf MDMA maar 3 x ervaren zoals het ècht hoort te zijn. Alles klopte, het feest, de mensen, met wie ik was, de chemie onderling, niemand kwijt geraakt, de voorbereiding en de afloop.

Heb het 10 x gedaan en die andere 7 keer waren vanwege het ontbreken van de optimalisering van deze elementen niet wat ik noem een goddelijke staat van bewustzijn. Mooi en schitterend, dat zeker, maar tussen dat euforische geluksgevoel en goddelijk kosmisch vliegen zit nog een heel groot gat.

Veel van dat slikkende volk wat op feesten komt heeft zonder dat ze het weten nooit de absolute piek meegemaakt van E. Het begint al met het feit dat 50 procent al wat gedronken heeft bij aanvang van inname.

Verpest je het zo niet voor jezelf als je altijd zo kritisch bent? Hoe kan je nou echt genieten als je altijd maar bezig bent met alles te optimaliseren, waardoor het nou juist nooit écht mooi wordt.

Hoe zit dat bij jullie?

altijd midden in de disco klap ik het in mijn drinken valt toch niet op, met 1 hand het buisje opendraaien en dan in 1 keer leeg gieten duurt hooguit 5 sec:D

100% mee eens. Ik heb nu 4x pillen gebruikt. 3 keer was het lekker, voelde me goed, had het verliefde euforische gevoel. maar toch druk in mijn hoofd. Ik maakte me zorgen over hoe ik er uit zag, waar mn vrienden waren, dat het ook een keer afgelopen was.
De laatste keer op rock-it had ik het idee dat alles klopte. Al mn vrienden om me heen, niemand raakte zoek, bija iedereen had gebruikt, en niks kon me meer schelen. Het enige dat ik deed was in ademen en weer uit blazen, heerlijk!
Dit is wel echt iets om naar te streven, maar jij zegt dat dit wel moeilijk te bereiken is dan?
De dip daarna was trouwens wel erger dan normaal, zou dat er iets mee te maken hebben dan?

ik moet nu wel toegeven dat door die pillen mn motivatie naar de kloten is en mn energie ook minder, heb de laatste 2 weken amper getraint :(

de sups die ik neem helpen wel een pak en laten de afkick in het neits lijken als je niet sport enzo

weet je het probleem is dat ik ook sociale angst heb en ik wil echt graag wekelijks mdma nemen :( dat ene moment dat alles perfect gaat eigenlijk

er moet echt flink wat veranderen in mijn mentaliteit ivm met trainen enzo maar die pillen zitten wel in de weg, maar toen ik ff serieus trainde was mn sociale leven zoveel minder...

Laatst bewerkt:
ik heb nu van die mdpv genomen en heb ff postkikjes :D

ik moet nu wel toegeven dat door die pillen mn motivatie naar de kloten is en mn energie ook minder, heb de laatste 2 weken amper getraint :(

de sups die ik neem helpen wel een pak en laten de afkick in het neits lijken als je niet sport enzo

weet je het probleem is dat ik ook sociale angst heb en ik wil echt graag wekelijks mdma nemen :( dat ene moment dat alles perfect gaat eigenlijk

er moet echt flink wat veranderen in mijn mentaliteit ivm met trainen enzo maar die pillen zitten wel in de weg, maar toen ik ff serieus trainde was mn sociale leven zoveel minder...

Wat voor sociale angst?
En alles wat lekker is, is verslavend. Dat is juist het lastige eraan. Onthoud gewoon dat als je het ieder weekend gaat doen het echt niet meer zo lekker is als wanneer je af en toe wat gebruikt.

Als je hard traint kan je toch alsnog met vrienden wat gaan doen in de weekenden enzo? Daar hoeven toch geen pillen aan te pas te komen.

Ik weet niet precies wat je bedoelt met sociale angs. Maar ik herken wel dat ik met pillen veel sneller op mensen af stap en met iedereen een lul praatje maak, wat ik een prettig gevoel vind. Mede hierdoor vind ik ook het beste gevoel in de wereld, en zou het heel goed verslavend kunnen werken. Wil daarom die pillen ook niet in mijn buurt hebben.
Maar gelukkig kan ik nog tegen mezelf zeggen dat ik het nu een jaar niet ga gebruiken en me daar ook aan houden.

altijd midden in de disco klap ik het in mijn drinken valt toch niet op, met 1 hand het buisje opendraaien en dan in 1 keer leeg gieten duurt hooguit 5 sec:D

Bij mij hebben ze het toch dikwijls door :roflol:

Drink dan een beetje alcohol, een beetje ghb.

Ik hoor van vele mensen als ik af en toe eens amfetamine gebruik met ghb dat ze mij liever nuchter (enkel ghb dan :D)hebben. Dan ben ik soms een beetje te sociaal :roflol:

Het lukt heus wel om zonder xtc weg te gaan, het is gewoon een knop dat je moet omschakelen. De eerste weekends zijn mentaal het zwaarst. Als het je kan helpen, ik ben ondertussen ook al 2 weken clean van de ghb ;)

Maar dat ik 2 weken bijna niet zou trainen door de xtc is voor mij al reden genoeg om geen pillen te nemen.
Drink gewoon een beetje alcohol bro ... waar een wil is, is een weg

Ik gebruik alleen xtc op grote feesten, zo'n 6 á 8 keer per jaar. En af en toe een keer snuiven voor de gein. Gewoon in een discotheek gebruik iniedergeval zeker nooit xtc, en mocht er toevallig iemand coke bij hebben wil ik er wel is aan hangen. Maar dat is ook niet vaker dan 5x per jaar.

Morgen gaan we weer knallen op Mysteryland, hiervoor is het alweer anderhalve maand geleden.

Ben alleen altijd een beetje bang voor drugshonden...

Iemand al coke en ghb gedaan? Hoe gaat dat? En hoe doe je de combinatie? Eerst G en op de piek een lijn snuiven?

Terug
Naar boven