AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

vraag ik me ook wel af

coke

Laatst bewerkt:
Iemand al coke en ghb gedaan? Hoe gaat dat? En hoe doe je de combinatie? Eerst G en op de piek een lijn snuiven?

Zuivere amfetamine erop is vele malen lekkerder.

Beide middelen heffen de leuke dingen van elkaar op, waar je na een half uur als je coke begint uit te werken het gevoel van meer krijgt, maar je twijfelt of het nu ghb of coke moet zijn.

Bij amfetamine blijven de positieve dingen werken, maar heffen de negatieve dingen elkaar op :heart: echt een hemelse combinatie. Jammer dat het weer zo katabool hoeft te zijn en één weekend doorgaan is al goed voor één volle week vermoeidheid

vindt 8x35mg ephedra met een goede dosis GHB perfect harder als dat kan je niet dansen.
paar biertjes tussen door met G erin en je kan dan nog slapen ook. en de volgende dag geen kater of vermoeidheid.

GHB is lastig doseren. Als je dan toch teveel hebt genomen, kan je altijd een sleuteltje coke nemen, ben je weer helemaal helder.

GHB is lastig doseren. Als je dan toch teveel hebt genomen, kan je altijd een sleuteltje coke nemen, ben je weer helemaal helder.

niet lastig als je goed spul hebt vul je thuis je buisjes en neem je nooit teveel nou jah of je moet er binnen 20 min 2 nemen:rolleyes::rolleyes:

Zuivere amfetamine erop is vele malen lekkerder.

Beide middelen heffen de leuke dingen van elkaar op, waar je na een half uur als je coke begint uit te werken het gevoel van meer krijgt, maar je twijfelt of het nu ghb of coke moet zijn.

Bij amfetamine blijven de positieve dingen werken, maar heffen de negatieve dingen elkaar op :heart: echt een hemelse combinatie. Jammer dat het weer zo katabool hoeft te zijn en één weekend doorgaan is al goed voor één volle week vermoeidheid

Tja als je coke + ghb doet dan moeten die negatieve effecten nog binnen de perken blijven, lijkt het me. Wel vaag, had ook al goeie dingen gehoord van die combi. Wil hem wel nog eens proberen.

niet lastig als je goed spul hebt vul je thuis je buisjes en neem je nooit teveel nou jah of je moet er binnen 20 min 2 nemen:rolleyes::rolleyes:

ja, maar ik ben niet zo'n koning met maat houden, ga snel over de grenzen.
En jij wil het trouwens met alcohol gebruiken......

ja, maar ik ben niet zo'n koning met maat houden, ga snel over de grenzen.
En jij wil het trouwens met alcohol gebruiken......

met alcohol is het goed te doen, wel met mate je gewoon 3 a 4 biertjes over de avond verspreid je voelt het zelf dan ook wel dan je meer als 1 uur tussen de buisjes G moet doen:D

sociale angst is eigenlijk een erge aandoening, ik kan mezelf niet zijn als ik nuchter ben, ik zit dan gwn stil bij mn vrienden, door die muur om het zo te zeggen om me heen kan ik zelfs amper een normale conversatie voeren, alleen als ik pillen heb genomen kan ik mezelf zijn, door pillen leer ik mn vriendin dus ook goed kennen en zij mij...

als ik uitga ga ik ook met een ander soort vrienden om, eigenlijk mensen die helemaal zoals mij zijn, maar mensen die ik graag als vriend wil kan ik mezelf niet nuchter bij zijn...
mensen waar ik mezelf wel bij kan zijn nuchter heb ik altijd veel ruzie mee omdat ze een totaal ander karakter dan mij hebben...

het probleem is dat zelfs alcohol of GHB niet voor mij werkt als ik dronken ben voel ik mij nog altijd niet comfortabel in sociale situaties, zelfs benzo's die er meestal voor worden voorgeschreven werken niet en antidepressiva (cymbalta) ook niet

nu had ik vandaag terug die MDPV genomen en ben sociaal angst vrij! nu het probleem is dat ik dit wel in dagelijks lage dossissen kan nemen maar het onderdrukt mijn eetlust voor 100%

social anxiety disorder
http://en.wikipedia.org/wiki/Social_anxiety

voor wie er meer over wil weten

heb vandaag nog niets gegeten en hier moet ik wel een oplossing voor vinden:(

Sorry hoor kerel, maar jezelf niet kunnen zijn zonder xtc? Dat klinkt wel heel erg zielig. Denk je nu echt dat pilletjes de oplossing zijn voor je probleem? Ik zou er dan toch eens dieper op ingaan ipv zo oppervlakkig te denken dat pillen de oplossing zijn.

Drugs moet je doen als toevoeging op je leven. Niet omdat je denkt dat je dan jezelf bent. Drugs verbloemd jou probleem op korte termijn maar verergerd het op lange termijn.

Drank + coke

Ghb + speed, voor de rest niet moeilijk over doen

En hoe doe je dat, Mais? Lijntje speed nemen wanneer de G op z'n piek zit?
En daarna? Gewoon G'tjes verder nemen zoals gewoonlijk?

Ephedrine heeft eenzelfde soort werking als het lichaamseigen adrenaline en het chemische amfetamine.

Is niet zo heftig als coke maar vind ik er persoonlijk nog beter bij passen. Ephdrine en ghb vullen elkaar mooi op.

Enkel ephedrine in mijn systeem maakt me nerveus en ervaar ik als storend, terwijl met ghb het als aangenaam wordt ervaren.
Ideale vervanger voor amfetamine als je je spiertjes lief hebt en aanstaande week, een werkweek is

aha, dus ephi is niet katabool als ik het goed begrijp

Ephedrine heeft eenzelfde soort werking als het lichaamseigen adrenaline en het chemische amfetamine.

Is niet zo heftig als coke maar vind ik er persoonlijk nog beter bij passen. Ephdrine en ghb vullen elkaar mooi op.

Enkel ephedrine in mijn systeem maakt me nerveus en ervaar ik als storend, terwijl met ghb het als aangenaam wordt ervaren.
Ideale vervanger voor amfetamine als je je spiertjes lief hebt en aanstaande week, een werkweek is

vind ik ook, werkt vooral goed als je wat te weinig geslapen hebt en toch uit wil dat je rond 8 uur 's avonds wat duf wordt wat capsules erin en dan later een buisje:D

Het word verkocht als vetverbrander.

ja, heb het hier ook liggen, maar dierf er tot nu toe nog niet zoveel van nemen omdat ik dacht dat het ook wat aan de spieren zou vreten aangezien het een tikkeltje een gelijkaardige werking heeft als amfetamine.

ik dacht dat je max. tot 150mg/dag (opbouwen) mocht gaan, geloof ik

Sorry hoor kerel, maar jezelf niet kunnen zijn zonder xtc? Dat klinkt wel heel erg zielig. Denk je nu echt dat pilletjes de oplossing zijn voor je probleem? Ik zou er dan toch eens dieper op ingaan ipv zo oppervlakkig te denken dat pillen de oplossing zijn.

Drugs moet je doen als toevoeging op je leven. Niet omdat je denkt dat je dan jezelf bent. Drugs verbloemd jou probleem op korte termijn maar verergerd het op lange termijn.

Dit opgeheven vaders vingertje had ik hier al eerder neer willen zetten. Maar ja, er wordt mij vandaag de dag gezegd dat ik iedereen die zinnelijk is als volwassen moet zien. :D

Terug
Naar boven