XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Dit opgeheven vaders vingertje had ik hier al eerder neer willen zetten. Maar ja, er wordt mij vandaag de dag gezegd dat ik iedereen die zinnelijk is als volwassen moet zien. :D

Maar omdat je zelf nog niet volledig zindelijk bent heb je maar 17 als leeftijd ingevuld ? :D

Idd. Ik had een zoon van jou kunnen zijn Peter. :P

Wat denk je van Duo Penotie? Ik zo wit als een melkfles samen die verkade chocotov onder 1 dak. Dat wordt Kermis en jij mag politieagent gaan spelen over wiens lego nou van wie is.

Gisteren een gans flugelflesje en een kleine tien pinten gedronken (haha, zie mij stoer zijn :D).
Dat was best wel een harde combinatie vond ik. Nu heb ik wel een flinke kater, maar daar leer ik dan weer uit om van de drank af te blijven.

Zijn er van jullie die soms recreatief benzo's gebruiken? Welk gevoel geven die? Ik weet dat het behoorlijk gevaarlijk is om daar mee te spelen, maar ik zou het toch graag eens proberen.

Oei, blijkbare dubbele post, mijn excuses.

Laatst bewerkt:
Gisteren een gans flugelflesje en een kleine tien pinten gedronken (haha, zie mij stoer zijn :D).
Dat was best wel een harde combinatie vond ik. Nu heb ik wel een flinke kater, maar daar leer ik dan weer uit om van de drank af te blijven.

Zijn er van jullie die soms recreatief benzo's gebruiken? Welk gevoel geven die? Ik weet dat het behoorlijk gevaarlijk is om daar mee te spelen, maar ik zou het toch graag eens proberen.

Een flinke kater van 10 pinten bier ???

Benzo's gebruik ik niet meer. Je wordt er kalm en slaperig van.
Vroeger als ik niet kon slapen nam ik een benzo, tegenwoordig leg ik me er bij neer als ik niet kan slapen

waarom ben jij nu met GHB gestopt mais??

en benzo's heb ik wel eens gedaan ja, word je gewoon moe van net zoals je smorgens nog ff in je bed kan liggen, maar ik vind het niets voor mij omdat ik overdag nerveuw word als ik in mn bed lig, geen idee waarom maar overdag wil ik dingen gaan doen
zelfde verhaal met opiaten

Laatst bewerkt:
Sorry hoor kerel, maar jezelf niet kunnen zijn zonder xtc? Dat klinkt wel heel erg zielig. Denk je nu echt dat pilletjes de oplossing zijn voor je probleem? Ik zou er dan toch eens dieper op ingaan ipv zo oppervlakkig te denken dat pillen de oplossing zijn.

Drugs moet je doen als toevoeging op je leven. Niet omdat je denkt dat je dan jezelf bent. Drugs verbloemd jou probleem op korte termijn maar verergerd het op lange termijn.
is geen zieligheid maar een officieel bekende aandoening:D kan je evengoed depressie hebben of ga je die ook zielig noemen omdat ze zonder medicatie niet gelukkig kunnen zijn?

speed+GHB dan klinkt electro ineens erg goed terwijl ik dat genre normaal nooit luister

sociale angst is eigenlijk een erge aandoening, ik kan mezelf niet zijn als ik nuchter ben, ik zit dan gwn stil bij mn vrienden, door die muur om het zo te zeggen om me heen kan ik zelfs amper een normale conversatie voeren, alleen als ik pillen heb genomen kan ik mezelf zijn, door pillen leer ik mn vriendin dus ook goed kennen en zij mij...

als ik uitga ga ik ook met een ander soort vrienden om, eigenlijk mensen die helemaal zoals mij zijn, maar mensen die ik graag als vriend wil kan ik mezelf niet nuchter bij zijn...
mensen waar ik mezelf wel bij kan zijn nuchter heb ik altijd veel ruzie mee omdat ze een totaal ander karakter dan mij hebben...

het probleem is dat zelfs alcohol of GHB niet voor mij werkt als ik dronken ben voel ik mij nog altijd niet comfortabel in sociale situaties, zelfs benzo's die er meestal voor worden voorgeschreven werken niet en antidepressiva (cymbalta) ook niet

nu had ik vandaag terug die MDPV genomen en ben sociaal angst vrij! nu het probleem is dat ik dit wel in dagelijks lage dossissen kan nemen maar het onderdrukt mijn eetlust voor 100%

social anxiety disorder
http://en.wikipedia.org/wiki/Social_anxiety

voor wie er meer over wil weten

heb vandaag nog niets gegeten en hier moet ik wel een oplossing voor vinden:(

herken mezelf wel een beetje in jou verhaal..
voor je gevoel ben je bij xtc helemaal jezelf.. Maar als je het vaker gaat gebruiken komt die angst alleen maar harder terug.. die angsten vallen weg zodra je het euforische gedeelte ervaart. Maar dit neemt ook sterk af. Bij gebruik van X word ik alleen maar vaag, vind der niks meer aan. Maar ga er maar mee door als je denkt dat het zo moet.
Betr kappen met die zooi, en ga in nuchtere toestand conversaties voeren.. dit geeft ook veel meer voldoening dan op X.

Een flinke kater van 10 pinten bier ???

Benzo's gebruik ik niet meer. Je wordt er kalm en slaperig van.
Vroeger als ik niet kon slapen nam ik een benzo, tegenwoordig leg ik me er bij neer als ik niet kan slapen

Ah, flinke kater is mss overdreven maar ik voel me zeker geen 100%, hoor. Ik heb eigenlijk nooit tegen drank gekunnen. Mijn vrienden lachen daar mee, maar ik vind dat maar goed: moet ik mijn lijf minder naar de kloten helpen om er effect van te hebben. Drinken om mijn mannelijkheid te bewijzen is niet echt mijn ding.

Ah, benzo's geven geen euforisch effect ofzo? Kan je het vergelijken met alcohol of ghb? Op drugsforum krijg ik vaak de indruk dat ze dé shit zijn.

Op drugsforum vinden ze alles dé shit

De middelen remmen de hersenactiviteit af waardoor je je slaperig, rustiger of minder bang voelt.

Benzo's onderdrukken de problemen van de gebruiker. Hierdoor realiseren mensen zich ook niet dat ze afhankelijk aan het worden zijn van het middel. De gebruiker zal dan steeds sterker naar het middel verlangen en zich eigenlijk niet meer prettig kunnen voelen zonder. Een gebruiker die na lange tijd met slikken stopt, kan zich ellendig gaan voelen. De problemen die met de benzo's waren weggedrukt kunnen weer in alle hevigheid boven komen.

Niet echt mijn ding, je wordt suf, conversaties verlopen moeilijker, denken gaat trager. Ik wil dat mijn hersenactiviteit steeds max blijft, maar ieder zijn ding zeg maar

Neem dan gewoon een opiaat om op te dobberen ofzo. Codeine, Heroine, Opium of Morphine.

Ok, ik ga heroïne gebruiken. Bedankt voor de tip Marky! :D
Neenee, maar ik begrijp je wel. Ik zal ze maar laten voor wat ze zijn, die benzo's.
Blijkbaar waren mijn verwachtingen ervan te hoog.

is geen zieligheid maar een officieel bekende aandoening:D kan je evengoed depressie hebben of ga je die ook zielig noemen omdat ze zonder medicatie niet gelukkig kunnen zijn?

speed+GHB dan klinkt electro ineens erg goed terwijl ik dat genre normaal nooit luister

Ik vind de aandoening niet zielig, het feit dat je constant aan de xtc hangt omdat je dan denkt jezelf te zijn wel.

Anti-depressiva vind ik idd ook k*t. Kan tijdelijk gebruikt worden als de situatie te erg is, als je dan ook aan de oorzaken werkt. Anders werk je even rond de symptomen maar blijft het probleem.

Flugelflesje met wat?

Ene kan er beter tegen dan andere. Flugelflesje kan sowieso geen probleem zijn als je een lange avond doet.

Terug
Naar boven