sociale angst is eigenlijk een erge aandoening, ik kan mezelf niet zijn als ik nuchter ben, ik zit dan gwn stil bij mn vrienden, door die muur om het zo te zeggen om me heen kan ik zelfs amper een normale conversatie voeren, alleen als ik pillen heb genomen kan ik mezelf zijn, door pillen leer ik mn vriendin dus ook goed kennen en zij mij...
als ik uitga ga ik ook met een ander soort vrienden om, eigenlijk mensen die helemaal zoals mij zijn, maar mensen die ik graag als vriend wil kan ik mezelf niet nuchter bij zijn...
mensen waar ik mezelf wel bij kan zijn nuchter heb ik altijd veel ruzie mee omdat ze een totaal ander karakter dan mij hebben...
het probleem is dat zelfs alcohol of GHB niet voor mij werkt als ik dronken ben voel ik mij nog altijd niet comfortabel in sociale situaties, zelfs benzo's die er meestal voor worden voorgeschreven werken niet en antidepressiva (cymbalta) ook niet
nu had ik vandaag terug die MDPV genomen en ben sociaal angst vrij! nu het probleem is dat ik dit wel in dagelijks lage dossissen kan nemen maar het onderdrukt mijn eetlust voor 100%
social anxiety disorder
http://en.wikipedia.org/wiki/Social_anxiety
voor wie er meer over wil weten
heb vandaag nog niets gegeten en hier moet ik wel een oplossing voor vinden