- Waardering
- 95
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgens mij is drugs gebruik echt iets voor 98% van de BB. damm.

was er maar een manier om honger te kunnen krijgen op stimulanten
btw. heeft eigenlijk iedereen dat dat je minder slaap nodig hebt als je wat ghb voor het slapen neemt in de vakantie sliep ik 3 weken lang maar 4 uurtjes en was best fit
Als je erover nadenkt weet je ook waarom.
Maar goed, gooi alle stimulanten eruit, nicotine en alcohol, mijd misbruik van de rest en je kunt nog steeds groeien als kool.
Met opiaten kan het bij een goede gewoonte ook zonder probs zelfs nog. Meen me te herrineren dat bijna alle Pro's het doen om de sides draagbaar te maken. Je 'vergeet' je spierpijn en lichamelijke impulses. Cortisol blijft smerig lekker laag. Te lekker laag eigenlijk...
nooit meer ecstasy voor mij jongens,
ik heb er eentje 4 dagen geleden genomen hier in Kroatie,
ik was met een meisje, hele avond lopen zoenen enzo, zij had ook genomen. Was echt mooie ervaring maar ik heb nu zon harde depressie, en ik snap niet waarom, het is hier lekker weer etc.
zon klote gevoel nu. Nooit maar dan ook nooit meer![]()
Als je erover nadenkt weet je ook waarom.
Maar goed, gooi alle stimulanten eruit, nicotine en alcohol, mijd misbruik van de rest en je kunt nog steeds groeien als kool.
Met opiaten kan het bij een goede gewoonte ook zonder probs zelfs nog. Meen me te herrineren dat bijna alle Pro's het doen om de sides draagbaar te maken. Je 'vergeet' je spierpijn en lichamelijke impulses. Cortisol blijft smerig lekker laag. Te lekker laag eigenlijk...
kan inderdaad wel. Zelf ben ik een keer ontzettend kapot gegaan van ghb gecombineerd met alcohol, dat nooit meer.
Nu drink ik bijna geen alcohol meer![]()
nooit meer ecstasy voor mij jongens,
ik heb er eentje 4 dagen geleden genomen hier in Kroatie,
ik was met een meisje, hele avond lopen zoenen enzo, zij had ook genomen. Was echt mooie ervaring maar ik heb nu zon harde depressie, en ik snap niet waarom, het is hier lekker weer etc.
zon klote gevoel nu. Nooit maar dan ook nooit meer![]()
De highs van x zijn gruwelijk, maar de lows net zo hard.
Ik ben echt bang geworden voor xtc na een paar goeie dips, durf niet meer echt flink kort te gaan ervan omdat ik me de helse dips nog kan herrineren.
Ik denk dat ik oud begin te worden (en verstandiger).
Ik vind die dagen down zijn het niet waard voor die paar uurtjes xtc
vind ik ook niet, dan maar iets minder met ghb maar niet die dip
Denk er nou maar eerst eens goed over na.