- Waardering
- 228
idd bro beetje rustig aan...Lauw zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd bro beetje rustig aan...Lauw zei:

ik rookte eerst wel elk weekend een paar jointjes, maar doe nu sporadisch es een paar trekjes 1x in de maand ofzo...en bier al helemaal niet meer.Knighty` zei:Bah drugs ... been there done that, die tijd is voorbij voor mij![]()
NaLiN zei:vanacht een avondje aan de kristal..... woei
das toch echt een stuk beter dan wat je met de meeste pillen krijgt... traagheid
lekker helder en praten flabbert er ook makkie uit.
ondanks de vermoeidheid en gewichtsverlies van hele avond terror hakkie takkie ( -5 kg )
geen last van rare vaagheid of iets, eten ging ook stuk beter dan normaal dus zit ook alweer op normaal gewicht
beetje jammer dat kristal moeilijker te krijgen is
Leviathan zei:Heb t 1 keer gehad, das alweer 9 jr geleden, irriteert ook wat minder in de neus. Nu heb ik al zon 6 jr geen speed meer gehad. Ik verlang nog wel s terug naar t gevoel maar niet naar de dagen erna.
en doe je niet in je neus 
NaLiN zei:dis een drugs topic en mensen zetten gewoon hun bevindingen ermee en helpen daarmee andere mensen.
!!BarmaN!! zei:ja komop als je het niet wilt weten lees het dan niet
Red devil zei:En zou je trots zijn als Jan morgen in deze thread verkondigt:
" Verrek NaLiN, die tip over die coke was een prrrima tip!
Echt verrekte lekker, nog nooit zo heerlijk gestapt. "
Beseffen jullie wel dat een deel van die mensen daadwerkelijk VERSLAAFD zal raken met alle gevolgen van dien??![]()
Kom op zeg, je gaat toch geen thread openen om drugs te promoten?
Want die kant gaat het namelijk wel op, oh dat en dat is zo fantastisch,
en dude, heb je DAT wel eens geprobeerd, dat is ECHT THA BOMB.
bijna alle mensen hebben tegenwoordig wel wat gebruitk. hier word er openlijk over gepraat. inplaats van sneaky gedaan en dan ontkennen. als je ff de thread doorleest
zie je wel hoeveel mensen er wel belangstelling voor zon soort trhead hebben....Red devil zei:En zou je trots zijn als Jan morgen in deze thread verkondigt:
" Verrek NaLiN, die tip over die coke was een prrrima tip!
Echt verrekte lekker, nog nooit zo heerlijk gestapt. "
Beseffen jullie wel dat een deel van die mensen daadwerkelijk VERSLAAFD zal raken met alle gevolgen van dien??![]()
Kom op zeg, je gaat toch geen thread openen om drugs te promoten?
Want die kant gaat het namelijk wel op, oh dat en dat is zo fantastisch,
en dude, heb je DAT wel eens geprobeerd, dat is ECHT THA BOMB.
ik at er meestal niets bij en had ongeloofelijke last van diaree mijn hart klopte ongeloofelijk hard ik kon slachts niet slapen ed!!BarmaN!! zei:lol in welke tijd leef jijbijna alle mensen hebben tegenwoordig wel wat gebruitk. hier word er openlijk over gepraat. inplaats van sneaky gedaan en dan ontkennen. als je ff de thread doorleest
zie je wel hoeveel mensen er wel belangstelling voor zon soort trhead hebben....
eet jij maar lekker je banaan op als je naar een rave gaat heeft hetzelfde effect als ERed devil zei:Sorry hoor, maar ik kan me nog niet herinneren dat ze onlangs hard drugs hebben gelegaliseerd. Openlijk praten over AS is tot daar aan toe maar hard drugs vind ik over the edge gaan.

aeroxrookie zei:wat is dat voor crap . als je een topic begint en iedereen zegt slechte ervaringen te hebben houdt het topic geen stand ook al doet iedereen het stiekem. snap je ?
er staan ook enkele verhalen tussen van de minder positieve kant. maar om jouw gelukkig te maken zet ik dit hier ff neer :waar gebeurd . toen ik 16was ging ik naar school was altijd moe en had nergens zin in toen kreeg ik van een jongen pillen het waren rode pillen met een klein logo op hij haalde het uit een potje . ik dacht energy of guarana .
na iedere dag gedurende een maand er 2te slikken bleken het anabole oid(d bol ) te zijn . ik heb nu nog last van maagzwerenik at er meestal niets bij en had ongeloofelijke last van diaree mijn hart klopte ongeloofelijk hard ik kon slachts niet slapen ed
aeroxrookie zei:is ook zo het is niet slecht
er is denk ik nooit iemand gestorven bij normaal gebruik van E
alleen oververhitting .
en door dit topic te lezen ben ik echt een junk geworden
![]()
En ik ben dit weekend niet echt in de stemming om een pro-drugs thread te lezen.