XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Bah drugs ... been there done that, die tijd is voorbij voor mij ;)

Knighty` zei:
Bah drugs ... been there done that, die tijd is voorbij voor mij ;)
ik rookte eerst wel elk weekend een paar jointjes, maar doe nu sporadisch es een paar trekjes 1x in de maand ofzo...en bier al helemaal niet meer.

NaLiN zei:
vanacht een avondje aan de kristal..... woei
das toch echt een stuk beter dan wat je met de meeste pillen krijgt... traagheid
lekker helder en praten flabbert er ook makkie uit.
ondanks de vermoeidheid en gewichtsverlies van hele avond terror hakkie takkie ( -5 kg )
geen last van rare vaagheid of iets, eten ging ook stuk beter dan normaal dus zit ook alweer op normaal gewicht :P

beetje jammer dat kristal moeilijker te krijgen is

Heb t 1 keer gehad, das alweer 9 jr geleden, irriteert ook wat minder in de neus. Nu heb ik al zon 6 jr geen speed meer gehad. Ik verlang nog wel s terug naar t gevoel maar niet naar de dagen erna.

Pffff, ik ben gister weer voluit gegaan zeg. Awakenings, vette regenval en gewoon hele dikke topsfeer. Ongekend. Wel het betere werk dan die hardstyle/hardcore feesten waar de ene junk nog toffer doet dan de ander.

Leuke mensen, mooie vrouwen en een hoop pretmiddelen. Toppertje!

Alleen die twilight-zone slaap van vanochtend was weer een drama, ondanks het feit dat ik in m'n eentje 6 pijpjes heb weggedronken om juist te kunnen slapen.

speetah

Leviathan zei:
Heb t 1 keer gehad, das alweer 9 jr geleden, irriteert ook wat minder in de neus. Nu heb ik al zon 6 jr geen speed meer gehad. Ik verlang nog wel s terug naar t gevoel maar niet naar de dagen erna.

uhm kristal is mdma ;) en doe je niet in je neus :D
je denkt dat ik meth bedoel?

Snap niet dat men hier vol trots zijn of haar drugs gebruik neerzet.

Ik zou me doodschamen. Ben er trots op dat ik behalve een half plakje
space cake en alcohol nog NOOIT drugs heb gebruikt.
Lijkt wel alsof het tegendeel hier het geval is...

Kom op zeg, opscheppen over je drugsgebruik, dat deden ze misschien in de flower power periode.

dis een drugs topic en mensen zetten gewoon hun bevindingen ermee en helpen daarmee andere mensen.

• Topic Starter Topic Starter
ja komop als je het niet wilt weten lees het dan niet

NaLiN zei:
dis een drugs topic en mensen zetten gewoon hun bevindingen ermee en helpen daarmee andere mensen.

En zou je trots zijn als Jan morgen in deze thread verkondigt:

" Verrek NaLiN, die tip over die coke was een prrrima tip!
Echt verrekte lekker, nog nooit zo heerlijk gestapt. "

Beseffen jullie wel dat een deel van die mensen daadwerkelijk VERSLAAFD zal raken met alle gevolgen van dien?? ???

!!BarmaN!! zei:
ja komop als je het niet wilt weten lees het dan niet

Kom op zeg, je gaat toch geen thread openen om drugs te promoten?
Want die kant gaat het namelijk wel op, oh dat en dat is zo fantastisch,
en dude, heb je DAT wel eens geprobeerd, dat is ECHT THA BOMB.

• Topic Starter Topic Starter
Red devil zei:

Beseffen jullie wel dat een deel van die mensen daadwerkelijk VERSLAAFD zal raken met alle gevolgen van dien?? ???

lol in welke tijd leef jij :D bijna alle mensen hebben tegenwoordig wel wat gebruitk. hier word er openlijk over gepraat. inplaats van sneaky gedaan en dan ontkennen. als je ff de thread doorleest :p zie je wel hoeveel mensen er wel belangstelling voor zon soort trhead hebben....

Red devil zei:

wat is dat voor crap . als je een topic begint en iedereen zegt slechte ervaringen te hebben houdt het topic geen stand ook al doet iedereen het stiekem. snap je ? er staan ook enkele verhalen tussen van de minder positieve kant. maar om jouw gelukkig te maken zet ik dit hier ff neer :waar gebeurd . toen ik 16was ging ik naar school was altijd moe en had nergens zin in toen kreeg ik van een jongen pillen het waren rode pillen met een klein logo op hij haalde het uit een potje . ik dacht energy of guarana .
na iedere dag gedurende een maand er 2te slikken bleken het anabole oid(d bol ) te zijn . ik heb nu nog last van maagzweren :( ik at er meestal niets bij en had ongeloofelijke last van diaree mijn hart klopte ongeloofelijk hard ik kon slachts niet slapen ed

!!BarmaN!! zei:
lol in welke tijd leef jij :D bijna alle mensen hebben tegenwoordig wel wat gebruitk. hier word er openlijk over gepraat. inplaats van sneaky gedaan en dan ontkennen. als je ff de thread doorleest :p zie je wel hoeveel mensen er wel belangstelling voor zon soort trhead hebben....

Sorry hoor, maar ik kan me nog niet herinneren dat ze onlangs hard drugs hebben gelegaliseerd. Openlijk praten over AS is tot daar aan toe maar hard drugs vind ik over the edge gaan.

Red devil zei:
Sorry hoor, maar ik kan me nog niet herinneren dat ze onlangs hard drugs hebben gelegaliseerd. Openlijk praten over AS is tot daar aan toe maar hard drugs vind ik over the edge gaan.
eet jij maar lekker je banaan op als je naar een rave gaat heeft hetzelfde effect als E :rolleyes:

aeroxrookie zei:
wat is dat voor crap . als je een topic begint en iedereen zegt slechte ervaringen te hebben houdt het topic geen stand ook al doet iedereen het stiekem. snap je ?

Nee absoluut niet. Leg uit.

er staan ook enkele verhalen tussen van de minder positieve kant. maar om jouw gelukkig te maken zet ik dit hier ff neer :waar gebeurd . toen ik 16was ging ik naar school was altijd moe en had nergens zin in toen kreeg ik van een jongen pillen het waren rode pillen met een klein logo op hij haalde het uit een potje . ik dacht energy of guarana .
na iedere dag gedurende een maand er 2te slikken bleken het anabole oid(d bol ) te zijn . ik heb nu nog last van maagzweren :( ik at er meestal niets bij en had ongeloofelijke last van diaree mijn hart klopte ongeloofelijk hard ik kon slachts niet slapen ed

Als iedereen nou de positieve EN negatieve verhalen zou posten, zou ieder inzien dat het nemen van hard-drugs niet alleen maar over rozen gaat.

Ik vond dat tot nu toe de negatieve kant sterk onderbelicht werd en men hier wel eens de indruk zou krijgen dat het allemaal zo gek nog niet is, om even een pilletje/lijntje te nemen.

is ook zo het is niet slecht

er is denk ik nooit iemand gestorven bij normaal gebruik van E
alleen oververhitting .

en door dit topic te lezen ben ik echt een junk geworden
:rolleyes:

aeroxrookie zei:
is ook zo het is niet slecht

er is denk ik nooit iemand gestorven bij normaal gebruik van E
alleen oververhitting .

en door dit topic te lezen ben ik echt een junk geworden
:rolleyes:

Sorry maar deze thread gaat niet alleen over E.

En ik ben dit weekend niet echt in de stemming om een pro-drugs thread te lezen. :(

Heb net vanochtend gehoord dat een goede kennis o.a. aan deze troep is overleden. Lag sinds zondag in coma en ze hebben gisterochtend de stekker eruit getrokken. :sob:

gecondoleerd

mijn buurjongen heeft zich te pletter gereden tegen 180km/u
omdat hij 20vodka's op had en 1 E
hij was zwaar alcohol verslaafd en toen kwam die dope erbij.
hij zouw een week later 21worden :(

ben nog jong, juist 18 geworden en ik vind van mezelf dat ik totaal ni conservatief ben maar het ophemelen van die harddrugs vind ik echt te ver gaan
die shit is dodelijk, hoe je het ook draait of keert
je weet toch niet wat je binnenkrijgt!

er wordt door sommigen maar gewoontjes over gedaan, zwaar sneu...

gecondoleerd

En ik ben dit weekend niet echt in de stemming om een pro-drugs thread te lezen.

sorry hoor maar lees het dan ook niet.

maar om toch maar wat nadelen neer te zetten:

X T C:
-je weet niet wat erinzit ( tis wel leuk dat je kan laten testen maar doen weinig )
-vochtverlies
-kater ( verschild per persoon )
-geheugen kan wat rommelig worden
-Lusteloosheid
-Flitsen zien ( hoge dosis )
-Hersen stroomstoten voelen ( hoge dosis )
-Lichte paranoia
-Tandeknarsen ( voorkomend bij beginnende gebruikers of speed in de pil )

Speed:
-Eten zeer moeilijk
-Moe Moe Moe na de uitwerking
-Niet kunnen slapen
-Zware paranoia
-Vochtverlies
-Spierafbraak
-Tandenknarsen
-word versneden met jan alleman ( en pure speed doet au in je neus en keel )

voor de dagen erna kan je meeste wel verhelpen door de dag erna gewoon te gaan eten ( vloeibaar gaat beste )

je moet voor jezelf maar gaan relativeren of dit het waard is voor jouw.
voor mij is het het nog.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven