AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

NaLiN zei:
gecondoleerd
X T C:
-Hersen stroomstoten voelen ( hoge dosis )

Heb je die wel eens gehad? Dan is de lol er echt snel af.
Heb het een aantal keer gehad na meerdere dagen achter elkaar te hebben gebruikt. Weleens navraag over gedaan maar niemand wist er wat over te vertellen.
Las een keer een artikel in de krant over dromen en kreeg toen het idee dat het daar mee te maken had. Was altijd wakker en aan het dromen tegelijk, meestal vlak voor ik ging slapen. Overgang van fases ofzo heeft het denk ik mee te maken. Ook ben ik een keer tijdens die 'elektriciteit' een aantal seconden compleet verlamd geweest, hetgeen ook in je slaap voorkomt (evenals elektrische activiteit in de hersenen).

Mensen die drugs gebruik zijn gewoon sneu. In plaats van hun miserabele leventje te verbeteren gaan ze zich ontrekken van de realiteit door middel van bijvoorbeeld drugs.
Door dit soort threads, waarbij uiteraard toch voornamelijk maar de positieve verhalen aan bod komen, stimuleren drugs gebruik juist meer.

Wees verstandig en gooi er een slotje op :)
Dan hoef je meteen niet meer moeite te doen om mee te kunnen praten, en dat is alvast 1 reden minder om geen drugs te gebruiken :)
Bovendien voorkom je zo ook toekomstig gebruik bij mensen die nu nog clean zijn.

Maar luister eigenlijk maar niet naar mij :) Ik ben een ouderwetse mogool. Drugs is gewoon de shit! Het is hartstikke leuk! Dus laten we met ze alle lekker door gaan en anderen aanmoedigen :)

stroomstoten heb ik wel gehad ja, was na 24 uur *** + speed gebruik
was niet echt heftig ofzo, steeds een buzz in je hoofd maar wel irritant

ken er genoeg die dat regelmatig hebben, die trekken ook regelmatig het weekend door

1x heb ik gehad dat ik in bed lag en 10 seconden het gevoel gehad dat ik werd vastgepakt en totaal niet meer kon bewegen. Dat was wel erg vaag, lig je zo van.... euh spookt hier?

Telemn zei:
Mensen die drugs gebruik zijn gewoon sneu. In plaats van hun miserabele leventje te verbeteren gaan ze zich ontrekken van de realiteit door middel van bijvoorbeeld drugs.

Ik vind je sneu dat je generaliseerd

AS is ook drugs en net zoals met alle drugs soorten zul je moeten afwegen of de dugs het waard is voor jezelf.
En over het algemeen gaat het hier niet over opiaten en andere lichamelijke verslavende middelen.

Laatst bewerkt:
NaLiN zei:
stroomstoten heb ik wel gehad ja, was na 24 uur *** + speed gebruik
was niet echt heftig ofzo, steeds een buzz in je hoofd maar wel irritant

ken er genoeg die dat regelmatig hebben, die trekken ook regelmatig het weekend door

1x heb ik gehad dat ik in bed lag en 10 seconden het gevoel gehad dat ik werd vastgepakt en totaal niet meer kon bewegen. Dat was wel erg vaag, lig je zo van.... euh spookt hier?

Ik lag meer van 'ga ik nu dood' ?
Vond die stroomstoten toch ook vrij heftig. Elke keer op het moment dat je net denkt in slaap te kunnen vallen word je keihard wakker gemaakt door een gigantische trilling in je kop, zo ongeveer het grootste k*tgevoel wat ik ooit ervaren heb!!! Snap niet dat je daar luchtig over kan doen. 1e keer was ik echt ****ing bang, had er nog nooit van gehoord. Later weet je dat het toch wel weer weg gaat, al houdt het soms bijna een week aan.

Grijpwijk zei:
Snap niet dat je daar luchtig over kan doen. 1e keer was ik echt ****ing bang, had er nog nooit van gehoord.

Bang en Paniek zijn gevaarlijke dingen als je drugs heb gebruikt.
die stroomstoten waren ook niet zo heftig als jij ze beschrijft. Kheb wel last gehad als ik wou gaan slapen dat ik zwaar heftige dingen ging zien die zo scherp overkwamen dat het bijna zeer aan de ogen deed.

NaLiN zei:
Ik vind je sneu dat je generaliseerd

AS is ook drugs en net zoals met alle drugs soorten zul je moeten afwegen of de dugs het waard is voor jezelf.
En over het algemeen gaat het hier niet over opiaten en andere lichamelijke verslavende middelen.

Wat is dat nou weer voor een vergelijking.

Ik deel de mening van Telemn. Ik kan over drugs niets maar dan ook niets goeds zeggen. Heb genoeg meegemaakt.

Telemn zei:
Door dit soort threads, waarbij uiteraard toch voornamelijk maar de positieve verhalen aan bod komen, stimuleren drugs gebruik juist meer.

Wees verstandig en gooi er een slotje op :)
Dan hoef je meteen niet meer moeite te doen om mee te kunnen praten, en dat is alvast 1 reden minder om geen drugs te gebruiken :)
Bovendien voorkom je zo ook toekomstig gebruik bij mensen die nu nog clean zijn.

Maar luister eigenlijk maar niet naar mij :) Ik ben een ouderwetse mogool. Drugs is gewoon de shit! Het is hartstikke leuk! Dus laten we met ze alle lekker door gaan en anderen aanmoedigen :)

Tja, een hele zielige reply. Je kan van dingen iets leren door je erin te verdiepen en er over te discusieren. Al deze mensen in deze thread die pro zijn (dus gematigd gebruik moet kunnen) zijn toch allemaal nadenkende mensen.

Ik denk dat je er over een jaar of vijf wel wat genuanceerder over mee kunt praten. Ga je tot die tijd maar eens op sociaal gebied ontwikkelen en dingen leren over het leven (niet alles is zwart wit) en dan praten we verder :)

Telemn zei:

Bij veel jonge gebruikers is er meer sprake van misbruik dan van gebruik, zo ook in mijn jeugd. Het is niet de drug die slecht is, het is de persoon die het gebruikt die er niet mee om kan gaan.
Jij kan je het gevoel gewoon niet voorstellen wat je krijgt als je de 1e keer *** gebruikt. Dat kan je in de gewone realiteit nooit meemaken, zo geweldig. Als je je dan eraan overgeeft heb je de beste avond van je leven die nooit meer ge-evenaart kan worden.
Om over de wereld van de magic mushroom, waarin tijd, ruimte en werkelijkheid zeer relatief zijn, nog maar te zwijgen ;)

NaLiN zei:
Bang en Paniek zijn gevaarlijke dingen als je drugs heb gebruikt.
die stroomstoten waren ook niet zo heftig als jij ze beschrijft. Kheb wel last gehad als ik wou gaan slapen dat ik zwaar heftige dingen ging zien die zo scherp overkwamen dat het bijna zeer aan de ogen deed.

Het begon altijd pas de 1e avond dat ik niet gebruikte. Dus vrijdag, zaterdag nemen en zondagavond elektriciteit ;)

NaLiN zei:
gecondoleerd

sorry hoor maar lees het dan ook niet.

Tja, je kunt er niet omheen, als je de CHAT en Conversatie sectie opent
zie je bovenaan de vraag:

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Hoe kan ik dat missen?

achja je moet alles een x proberen....

ik neem mischien 2 x per jaar een pilletje verder geen drugs drank sigaretten

Zoals met zoveel middelen zijn drugs als je er verantwoord mee omgaat niet snel een probleem. Alcohol (ook een drug eigenlijk) is maatschappelijk geaccepteerd maar leidt veel meer tot problemen op maatschappelijk, lichamelijk en geestelijk vlak dan alle drugs bij elkaar.

Als je totaal geen research doet voordat je drugs tot je neemt ben je gewoon zelf dom bezig vind ik. Natuurlijk is de kick leuk, maar je hebt nog steeds maar 1 lichaam en 1 stel hersens dat je naar de klote kan helpen bij verkeerd gebruik.

Zelf bijna alles gebruikt wat er halen valt, maar deed ten eerste altijd uitvoerig research over welke bijwerking dan ook. En ik zorgde er ook altijd voor dat ik pas iets gebruikte als ik echt in een goede stemming was, zeker omdat bijna iedere drug je stemming namelijk alleen maar versterkt.

Dus als je in een dip zit moet je er gewoon niet aan beginnen, het is geen uitweg uit de problemen. Want als de rush of roes is afgelopen zijn je problemen er nog en is de aantrekkingskracht om dan nog maar weer eens wat drugs te nemen veel te groot.

[QUOTE=Ericr Alcohol (ook een drug eigenlijk) is maatschappelijk geaccepteerd maar leidt veel meer tot problemen op maatschappelijk, lichamelijk en geestelijk vlak dan alle drugs bij elkaar.

dit betwijfel ik, denkt dat speed & heroine meer lichamelijk en geestelijke schade aanricht dan alcohol!

Rebelx zei:
dit betwijfel ik, denkt dat speed & heroine meer lichamelijk en geestelijke schade aanricht dan alcohol!
Doelde meer op de totale schade die er per jaar aan slachtoffers ontstaat door alcohol.

Terug
Naar boven