XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

@ calibre: Hoeveel pillen had je de dag ervoor genomen misschien ?

Ghb en Xtc zijn misschien niet direct te vergelijken maar ghb is wel een super vervangmiddel voor mensen die regelmatig willen gebruiken.

Laatste keer pillen was ik de dag erna zo verschrikkelijk verrot. Was dan nog op vakantie en moest mijn bagage 2km naar de bus dragen in de volle zon. Uiteraard op lege maag want eten ging niet. Heeft toen echt geen haar gescheeld of ik viel flauw. Hele busreis naar huis ook nog gezweet als een varken en geen seconde geslapen. Zag ook helemaal bleek en had rillingen. Nacht erna sliep ik al thuis met mijn vriendin naast mij en vroeg ik haar midden in de nacht "wil je die pillen eens gaan betalen aan mijn ma?". Vlak nadat ik dat zei werd ik wakker en dacht ik "wtf heb ik nu gezegd?" Had natuurlijk wel verschrikkelijk hard gespaced die nacht, met een maat die nuchter bleef om mij in het oog te houden. Maar toch... Helse afkick.

Moet wel een brute trip geweest zijn dan. Zo erg heb ik het nog nooit gehoord.

Het gevoel wat ghb mij geeft haalt het by far niet bij het gevoel van xtc. Ik vind ghb maar een slap aftrekseltje, wel beter voor je, dus inderdaad voor meervoudig gebruik is het makkelijker.

@ calibre: Hoeveel pillen had je de dag ervoor genomen misschien ?

12-15. Het waren wel geen erg zware. Heb op bepaalde momenten zelf per 2 geslikt. Ben begonnen rond 20u en doorgedaan tot 4-5u. Erna nog wat C gedaan omdat iedereen rond me zei dat dat m'n afkick zou kunnen verbeteren, heeft niet veel geholpen.

12-15. Het waren wel geen erg zware. Heb op bepaalde momenten zelf per 2 geslikt. Ben begonnen rond 20u en doorgedaan tot 4-5u. Erna nog wat C gedaan omdat iedereen rond me zei dat dat m'n afkick zou kunnen verbeteren, heeft niet veel geholpen.

enige wat helpt is een shitload aan l-tryptofaan gecombineerd met vit B complex slikken de dagen erna.

Maar zelfs dan ben je de lul.

van X word ik maar moe, saai en suf... nee dan liever wat alcohol+pep :)

12-15st... dan vraag je er ook om bro.

De volgende dag ghb op afkick van speed en xtc

GHB is totaal niet te vergelijken met X. De dip is het voor mij meer dan waard, is natuurlijk ook per persoon verschillend. Ik ken gasten die helemaal nergens last van hebben na een tripje X.

:finger: Denk er nou maar eerst eens goed over na.

Om eerlijk te zijn vind ik enkele grammen zuivere amfetamine nog lekkerder dan ghb, maar als ik dan een lijk in de spiegel zie, en die tanden zitten als maar losser in zijn gehemelte, altijd enkele kilo's kwijt na gebruik, een hele week down gevoel en slapte, squat en bench naar beneden een gevoel van altijd meer willen terwijl je eigenlijk niet goed weet waarom je snuift of pakt verlang je al terug naar een volgende gram waarvan je weet dat het impotentie veroorzaakt, je lul verschrimpeld ter groote van een coladopje en met ghb veel meer kans maakte bij dat meisje. Als je jezelf graag ziet hou je er niet van om jezelf steeds weer te moeten opbouwen na xtc, speed gebruik.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk, maar voor de weinige keren dat ik aan de x ga (minder dan 1 keer per jaar), wou ik verder gaan dan alleen het goede gevoel. Afkick moet je er dan natuurlijk bijnemen. Ik beklaag xtc ook niet ofzo, had wel verwacht dat ik redelijk zwaar zou vallen en toch die keuze genomen.

ben ik hier nou de enige zonder drugsverleden?

Leuk om te volgen allemaal.
Is er iets dat jullie gebruiken vanwege de positieve effecten op BB?

Of is het allemaal katabool en gebruiken jullie gewoon voor de fun ? :p

Tuurlijk, maar voor de weinige keren dat ik aan de x ga (minder dan 1 keer per jaar), wou ik verder gaan dan alleen het goede gevoel. Afkick moet je er dan natuurlijk bijnemen. Ik beklaag xtc ook niet ofzo, had wel verwacht dat ik redelijk zwaar zou vallen en toch die keuze genomen.

kun je toch beter een paar keer per jaar 3-5nemen ipv 1x per jaar zon lomp groot aantal wat niet echt nodig is als je maar 1x per jaar doet ??? of ben ik nou gek

Wel wat alcohol, enkel tijdens het uitgaan, en in beperkte mate.

2cb, lsd

Hmm...
Die ghb begint mij wel te interesseren.

(ik vermoed dat Fear And Loathing In Las Vegas je al bekend is ? :D)

Terug
Naar boven