- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Dunno

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ghb en Xtc zijn misschien niet direct te vergelijken maar ghb is wel een super vervangmiddel voor mensen die regelmatig willen gebruiken.
Laatste keer pillen was ik de dag erna zo verschrikkelijk verrot. Was dan nog op vakantie en moest mijn bagage 2km naar de bus dragen in de volle zon. Uiteraard op lege maag want eten ging niet. Heeft toen echt geen haar gescheeld of ik viel flauw. Hele busreis naar huis ook nog gezweet als een varken en geen seconde geslapen. Zag ook helemaal bleek en had rillingen. Nacht erna sliep ik al thuis met mijn vriendin naast mij en vroeg ik haar midden in de nacht "wil je die pillen eens gaan betalen aan mijn ma?". Vlak nadat ik dat zei werd ik wakker en dacht ik "wtf heb ik nu gezegd?" Had natuurlijk wel verschrikkelijk hard gespaced die nacht, met een maat die nuchter bleef om mij in het oog te houden. Maar toch... Helse afkick.
@ calibre: Hoeveel pillen had je de dag ervoor genomen misschien ?
12-15. Het waren wel geen erg zware. Heb op bepaalde momenten zelf per 2 geslikt. Ben begonnen rond 20u en doorgedaan tot 4-5u. Erna nog wat C gedaan omdat iedereen rond me zei dat dat m'n afkick zou kunnen verbeteren, heeft niet veel geholpen.
12-15. Het waren wel geen erg zware. Heb op bepaalde momenten zelf per 2 geslikt. Ben begonnen rond 20u en doorgedaan tot 4-5u. Erna nog wat C gedaan omdat iedereen rond me zei dat dat m'n afkick zou kunnen verbeteren, heeft niet veel geholpen.
GHB is totaal niet te vergelijken met X. De dip is het voor mij meer dan waard, is natuurlijk ook per persoon verschillend. Ik ken gasten die helemaal nergens last van hebben na een tripje X.
Denk er nou maar eerst eens goed over na.

Leuk om te volgen allemaal.
Is er iets dat jullie gebruiken vanwege de positieve effecten op BB?
Of is het allemaal katabool en gebruiken jullie gewoon voor de fun ?![]()
Ghb is anabool, meer gh tijdens je slaap en van ghb krijg je honger.
Ik gebruik sommige middelen niet vanwege hun negatieve effecten op BB

Really?
Hmm, ik moet hier toch wat vaker langskomen en wat meer ovr Ghb lezen
(welke stuff laat je dan staan?)
Tuurlijk, maar voor de weinige keren dat ik aan de x ga (minder dan 1 keer per jaar), wou ik verder gaan dan alleen het goede gevoel. Afkick moet je er dan natuurlijk bijnemen. Ik beklaag xtc ook niet ofzo, had wel verwacht dat ik redelijk zwaar zou vallen en toch die keuze genomen.
of ben ik nou gekSpeed, coke, xtc, opiaten, weinig alcohol...
Enkel ghb eigenlijk en soms eens tripmiddelen