MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Hmm...
Die ghb begint mij wel te interesseren.

(ik vermoed dat Fear And Loathing In Las Vegas je al bekend is ? :D)

Iemand wel eens ether geprobeerd?
In die film wordt het echt afgeschilderd als iets super vets. maar toen Filemon het ging gebruiken vond ie het helemaal niet zo speciaal geloof ik.

In die film wordt het echt afgeschilderd als iets super vets. maar toen Filemon het ging gebruiken vond ie het helemaal niet zo speciaal geloof ik.

Ja, heb ik wel eens gedaan.
Ik had er wel een behoorlijk aangenaam effectje van, maar dat duurde maar zo'n 5 minuten. Beetje als poppers, lachgas en salvia, die korte jongens.

Mijn ervaring leek nergens op die lange en superheftige trip van in die film, mss had ik te weinig gedaan?

Als je het doet, dan voel/ruik/smaak je gewoon dat het iets is dat je niet hoort te doen. Die afschuwelijke geur blijft dan nog enorm lang in je lijf en ademhalingswegen hangen.

Schijnt ook een shitload schade te doen aan je hersenen en dat kan ik best geloven.

Ja, heb ik wel eens gedaan.
Ik had er wel een behoorlijk aangenaam effectje van, maar dat duurde maar zo'n 5 minuten. Beetje als poppers, lachgas en salvia, die korte jongens.

Mijn ervaring leek nergens op die lange en superheftige trip van in die film, mss had ik te weinig gedaan?

Als je het doet, dan voel/ruik/smaak je gewoon dat het iets is dat je niet hoort te doen. Die afschuwelijke geur blijft dan nog enorm lang in je lijf en ademhalingswegen hangen.

Schijnt ook een shitload schade te doen aan je hersenen en dat kan ik best geloven.

net zoals aanstekker gas verdoet ook je hersenen dat soort dingen zijn het gewoon niet waard ook het effect is vaak maar kort en niet zo heftig

kun je toch beter een paar keer per jaar 3-5nemen ipv 1x per jaar zon lomp groot aantal wat niet echt nodig is als je maar 1x per jaar doet ??? of ben ik nou gek

Was ook niet echt gepland. Ik deed gewoon nauwelijks drugs omdat ik alleen de katabole kende en geen ghb. Begon met een wedstrijdje, andere begon af te haken na 8 en tja...

Vroeger ging ik wel bijna altijd nuchter uit maar had ik daar wel vaak wat spijt van. Nu ik ghb heb, heb ik er gewoon minder behoefte in.

Hmm...

Nog altijd vooral pillen zeker in the oh? Heb er vroeger altijd redelijk weinig ghb zien rondgaan. Al kan dat natuurlijk vooral tot mijn kringen beperkt geweest zijn.
Was vroeger wel een periode dat het hier in omstreken Zottegem makkelijk te verkrijgen is maar sinds al die jongens opgepakt zijn, is het weer erg moeilijk.

Hmm...

Zoiets bedoel je :D

fear_and_loathing.gif

Was ook niet echt gepland. Ik deed gewoon nauwelijks drugs omdat ik alleen de katabole kende en geen ghb. Begon met een wedstrijdje, andere begon af te haken na 8 en tja... Vroeger ging ik wel bijna altijd nuchter uit maar had ik daar wel vaak wat spijt van. Nu ik ghb heb, heb ik er gewoon minder behoefte in.

Nog altijd vooral pillen zeker in the oh? Heb er vroeger altijd redelijk weinig ghb zien rondgaan. Al kan dat natuurlijk vooral tot mijn kringen beperkt geweest zijn.
Was vroeger wel een periode dat het hier in omstreken Zottegem makkelijk te verkrijgen is maar sinds al die jongens opgepakt zijn, is het weer erg moeilijk.

Dat is wel het lompste wat ik ooit heb gehoord. Jij blij dat je van pillen bijna niet kan overdoseren.

Speed coke en bollen ja...
Nog niet zo lang geleden wel iemand opgepakt daar, en zijn auto zat vol met 'vloeibaarn' dus ik vermoed ghb ?

Filemon is een kk knuppel.
De hoeveelheden die hij gebruikte waren minimaal. Ik had hem wel een goed xtc pilletje willen geven, dan had je kunnen lachen.
En de hele serie opscheppen dat ie heroïne ging gebruiken, en uiteindelijk alsnog afhaken. p*ssy ass b*ch.

Ether is voor straatkinderen die geen geld hebben voor opiaten en alcohol. Poor man's heroin. ****ing giftig voor je hersenen ook nog eens.

Wat wel eenmalig spectaculair kan zijn als je van oppermachtige energie, sterke hallucinaties en dissociatieve effecten houd is PCP.

De wereld en mensen worden zo klein als speelgoed autootjes, probeer dan nog maar eens rustig te blijven terwijl je een reus bent met het superman gevoel.

Kun je de cocaine, drank en speed bij weggooien.

Wat versta je onder overdoseren? Ik heb wel eens mensen neer zien gaan van alleen maar teveel xtc nemen hoor.

Dat is ook genoeg reden om geen wedstrijd pillen vreten te houden. Maarja, iedereen die drugs gebruikt heeft wel eens dingen gedaan die achteraf niet zo verstandig ( of gewoon kk dom ) waren.

Dat is wel het lompste wat ik ooit heb gehoord. Jij blij dat je van pillen bijna niet kan overdoseren.

Haha dude, neem het ook met een korreltje zout hé. We hadden al een paar dagen die pillen gebruikt, dus we konden ze inschatten. Bovendien was het 90%vd tijd op een appartement met 2 cleane maten erbij. De weinige momenten buiten, was er ook constant iemand nuchter bij. Als je dan al niet al lachend een wedstrijdje kan houden en je grenzen wat aftasten, dan weet ik het ook niet meer. Je kan wel altijd bij een minieme dosis drugs blijven en euforisch en lichtjes scheef worden maar soms wil je ook gewoon eens kijken hoe ver je kan gaan. Zolang je dat niet als een r*tard aanpakt, is er geen probleem. Ik was geen 16 jarig mannetje die voor het eerst uitging en eens wou kijken hoeveel pillen ik kon hebben.

Bekijk dat woord wedstrijd niet te letterlijk natuurlijk. Met 2 onze grens aftasten zou een betere omschrijving geweest zijn.

Kan je goed van fietsen enzo (idd opletten voor warmte en droogte) maar dat je er 80 moet nemen voor overdosis ?
Zal ook maar brol geweest zijn ???

Een overdosis mdma moet je al grellig veel genomen hebben. Uitdroging en overhitting zijn dan een belangrijker aandachtspunt

Maar dat is iets anders dan overdoseren. Gewoon veel blijven drinken (no alcohol offcourse) dan is de kans op uitdroging en oververhitting klein.

@ Calibre: Tuurlijk, als je evrantwoordelijk met de drugs om gaat is er niks aan de hand. Ging mij om het feit dat je een wedstrijd pillenslikken doet, das vragen om problemen: zie jouw dip.

Toch een veel groter risico dan een echte overdosis mdma

Maar dat is iets anders dan overdoseren. Gewoon veel blijven drinken (no alcohol offcourse) dan is de kans op uitdroging en oververhitting klein.

@ Calibre: Tuurlijk, als je evrantwoordelijk met de drugs om gaat is er niks aan de hand. Ging mij om het feit dat je een wedstrijd pillenslikken doet, das vragen om problemen: zie jouw dip.

De grens lijn verantwoordelijk met drugs omlaag is natuurlijk heel dun en die lijn moet je zelf bepalen.

Terug
Naar boven