XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

klootzakken die amerikanen bij ncis of csi weet niet welke

maar daarin kwam ghb voor ze had het in een jongen zijn drinken gedaan en na een paar slokken viel hij gelijk dood neer.

altijd weer een slechte naam geven die ghb zie het steeds vaker in soaps terug komen bijna alle soaps hebben al een keer ghb gebruik laten zien en op wat voor manier

klootzakken die amerikanen bij ncis of csi weet niet welke

maar daarin kwam ghb voor ze had het in een jongen zijn drinken gedaan en na een paar slokken viel hij gelijk dood neer.

altijd weer een slechte naam geven die ghb zie het steeds vaker in soaps terug komen bijna alle soaps hebben al een keer ghb gebruik laten zien en op wat voor manier

Ookal is het idd bullshit, die slechte naam. Het is wel goed dat ze het geven, zo ben je voorzichtiger als je er mee begint. Als ze op tv zouden doen alsof het heel normaal is om ghb te gebruiken, dan zou iedereen binnen de kortste keren knock-out gaan, het blijft een lastige drugs als je niet weet hoe je het moet gebruiken.

Wat versta je onder overdoseren? Ik heb wel eens mensen neer zien gaan van alleen maar teveel xtc nemen hoor.

dan ondervinden ze niet direct schade aan de gevolgen van de werkzame stoffen van xtc, maar door zoals al eerder genoemd oververhitting en uitdroging.
In 9 van de 10 gevallen is een combinatie van oververhitting en uitdroging de boosdoener.

xtc is imo wel gevaarlijk als je hartklachten hebt, xtc verhoogt je hartslag behoorlijk en zorgt soms ook voor een ongelijk ritme. Heb je al een slecht functionerend hart (zonder dat je het weet), dan kan je imo wel in de problemen raken.

Opzich valt XTC zelf qua hartslag ophoging best mee, maar zodra je er inspanning op gaat verrichten krijgt je carsiovasculaire systeem wel een forse boost.

Cocaine werkt sterker op de receptoren die het hartsignaal regelen dan Xtc of Speed.

Sigaretten roken vernauwd de bloedvaten ook nog eens. Eigenlijk zijn stimulanten en roken een zwaar risico als je erover nadenkt. Coke, drank en sigaretten is eigenlijk een killer combinatie. Alles spant zich aan en vernauwd.

net het boek over ghb besteld bij bol.com

zag ik opeens dit er onder staan :

Een (nog?) kleine groep notoire (house)partybeesten (vooral gecentreerd rond Zaanstad) heeft kennelijk niet genoeg aan coke, drank en XTC en is nog leukere combinaties gaan exploreren. De schrijvers/onderzoekers hebben behalve monsters van het middel ook het gedrag van een kleine steekproef van 73 GHB-gebruikers geanalyseerd.

wooo:eek:

Welk boek is dat?

[Link niet meer beschikbaar]

Zaterdag voor het eerst xtc gehad. Op 12 uur heb ik er 4 gebruikt. Zit al sinds maandag zonder energie en mijn stemming is ook afgevlakt.

Had gister wat problemen die me normaal meer zouden raken, maar op de een of andere reden deed het dit veel minder als normaal. Kan dit daar allemaal door komen? En hoelang duurt het voordat je uit die dip bent?

Zaterdag voor het eerst xtc gehad. Op 12 uur heb ik er 4 gebruikt. Zit al sinds maandag zonder energie en mijn stemming is ook afgevlakt.

Had gister wat problemen die me normaal meer zouden raken, maar op de een of andere reden deed het dit veel minder als normaal. Kan dit daar allemaal door komen? En hoelang duurt het voordat je uit die dip bent?

Netjes voor de eerste keer :P pff haha kan wel een weekje duren hoor als het tegen zit!! (bij mij wel iig)

kan wel dat je lichaam minder goed reageert op cortisol of minder cortisol aanmaakt na XTC

Oh ja en nog iets...
Waarom wordt ghb hier zoveel gebruikt?
Zag onlangs nog een filmpje van één of andere kerel die vanalles test (kennen jullie Nederlanders waarschijnlijk wel ?)
En die vond ghb eigenlijk redelijk zwak... Niet echt iets voor mee uit te gaan.

ik vind het ook niet echt iets voor op uit te gaan, maar het is zowat de enige anabole drug

[Link niet meer beschikbaar]

Eén van de betere boeken over ghb :thumbs:

Als je veel last hebt van dips en afkicks zul je minder snel verslaafd worden aan het product. De drang is minder groot om het terug te doen, dus wees blij :D

Oh ja en nog iets...
Waarom wordt ghb hier zoveel gebruikt?
Zag onlangs nog een filmpje van één of andere kerel die vanalles test (kennen jullie Nederlanders waarschijnlijk wel ?)
En die vond ghb eigenlijk redelijk zwak... Niet echt iets voor mee uit te gaan.

Vergeet niet dat er veel meer belangrijke factoren een een rol spelen om een drugs goed te laten bevallen.
Ghb is heel dosis gevoelig, een beetje teveel, je word slaperig, te weinig voel je te weinig :eek:

Als hij een andere dosis moest genomen hebben zou het misschien wel goed zijn geweest, of misschien gewoon thuis in zijn zetel. Of hij weet gewoon niet wat goed is :D

Vergeet niet dat er veel meer belangrijke factoren een een rol spelen om een drugs goed te laten bevallen.
Ghb is heel dosis gevoelig, een beetje teveel, je word slaperig, te weinig voel je te weinig :eek:

Als hij een andere dosis moest genomen hebben zou het misschien wel goed zijn geweest, of misschien gewoon thuis in zijn zetel. Of hij weet gewoon niet wat goed is :D

Hij heeft vanalles geprobeerd, maar ghb had weinig/geen effect.
Moeilijk te doseren dus...
En als je goed gedoseerd hebt, welke effect krijg je dan ? :D

Pff GHB is goed joh.... het verandert je vriendin in een grenzelose coïtusmaniak!!! :P in mijn geval dan:P

Hij heeft vanalles geprobeerd, maar ghb had weinig/geen effect.
Moeilijk te doseren dus...
En als je goed gedoseerd hebt, welke effect krijg je dan ? :D

Heb die reportage ook gezien van spuiten en slikken. Hij zal zeker te laag gedoseerd hebben, omdat hij niet durfde doorgaan.

Hehe, hier zijn wel heel veel slechte verhalen over XTC. Iedereen wordt er precies depressief van. Zo erg kan het toch niet zijn als je 1 of 2 pilletjes op een avond neemt?

Vrouwen die ervoor open staan en samen met een vertrouwde jongen GHB gebruiken krijgen echt zin in konijnen coïtus.

Dat hebben ze van nature ook al, alleen is de vrouw nu eenmaal op haar hoede omdat haar image en zelfwaarde een dun laagje is dat door dat soort dingen vertrapt kan worden.

Reden des te meer om GHB NIET te gebruiken om je zin te krijgen en juist EERST de vis binnen te halen en DAN pas samen sprankelend in elkaar op gaat.

Voor de rest krijgt je gezicht echt een stralende uitstraling en voel je je fris, je ziet er zelfs beter uit dan wanneer je nuchter bent met name je ogen maar geldt voor je hele gezichtsspieren.

Verder is GHB chemisch gezien een depressant, maar ik heb zelfs op hoge doseringen woeste dans momenten gehad op hardcore feesten. Het beste ga je al los voordat de G inkickt, dan blijf je gaan. Als je op de bank ligt en het kickt in, wordt je idd traag en zwaar omdat je musculaire stelsel ontspant en er geen actieve beweegelijke prikkel is.

Terug
Naar boven