Rebel_x
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 17
en door drugs niet dan? ken anders gevallen genoeg.Mugje zei:hoeveel mensen verongelukken wel niet door drank...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en door drugs niet dan? ken anders gevallen genoeg.Mugje zei:hoeveel mensen verongelukken wel niet door drank...
Rebelx zei:en door drugs niet dan? ken anders gevallen genoeg.
NaLiN zei:lijkt me niet dat de gemiddelde bodybuilder heroine gebruikt
en met heroine kan je oud worden.... met speed niet
Red devil zei:Ben benieuwd of ieder buiten dit forum ook zo open over zijn of haar gebruik is. Zo niet, dan mag je wel eens bij jezelf ten rade gaan.
Overigens niet geheel onterecht, de meeste mensen willen niet veel te maken hebben met (potentiele) junkies.
Red devil zei:Snap niet dat men hier vol trots zijn of haar drugs gebruik neerzet.
Ik zou me doodschamen. Ben er trots op dat ik behalve een half plakje
space cake en alcohol nog NOOIT drugs heb gebruikt.
Lijkt wel alsof het tegendeel hier het geval is...
Kom op zeg, opscheppen over je drugsgebruik, dat deden ze misschien in de flower power periode.
Ik vertel iedereen die er naar vraagt openlijk wat ik heb gebruikt en ja het komt vaak genoeg ter sprake in gesprekken. Drugsgebruik in het algemeen dan en dan ga ik niet schijnheilig lopen doen en zeggen dat ik nooit iets heb gebruikt.Red devil zei:Krijg het idee dat sommigen hier hun gebruik proberen goed te praten.
Last van het geweten bros?
Ben benieuwd of ieder buiten dit forum ook zo open over zijn of haar gebruik is. Zo niet, dan mag je wel eens bij jezelf ten rade gaan.
Overigens niet geheel onterecht, de meeste mensen willen niet veel te maken hebben met (potentiele) junkies.
Telemn zei:Mensen die drugs gebruik zijn gewoon sneu. In plaats van hun miserabele leventje te verbeteren gaan ze zich ontrekken van de realiteit door middel van bijvoorbeeld drugs.
Door dit soort threads, waarbij uiteraard toch voornamelijk maar de positieve verhalen aan bod komen, stimuleren drugs gebruik juist meer.
Wees verstandig en gooi er een slotje op![]()
Dan hoef je meteen niet meer moeite te doen om mee te kunnen praten, en dat is alvast 1 reden minder om geen drugs te gebruiken![]()
Bovendien voorkom je zo ook toekomstig gebruik bij mensen die nu nog clean zijn.
Maar luister eigenlijk maar niet naar mijIk ben een ouderwetse mogool. Drugs is gewoon de shit! Het is hartstikke leuk! Dus laten we met ze alle lekker door gaan en anderen aanmoedigen
![]()
Ericr zei:Wat mij vooral opvalt is dat vaak degenen die drugsgebruik veroordelen zelf nooit enig risico durven nemen in het leven maar wel alles wat niet in hun straatje past willen veroordelen.
Floyd zei:Nog zo'n held. Lees het dan niet gozer. 500post zegt genoeg. Puur weer zo'n conservatieve zak die denkt dat iedereen die ooit drugs heeft gebruikt, uiteindelijk in de goot terecht komt. BULLSHIT!!!!
Red devil zei:Zelfde verhaal.
Wat willen jullie nou IN GODSNAAM hiermee bereiken?
Hulde dat jullie nog niet in de goot liggen te verkankeren, maar staan jullie er wel bij stil dat er misschien andere mensen zijn die niet zo sterk in de schoenen staan en er wèl kapot aan gaan?
Dan nog, nu gaat het goed met jullie omdat je in een redelijk safe situatie zit.
Werk en/of studie, gf, omgeving etc etc.
Maar stel je eens voor dat het wat slechter gaat, je wordt ontslagen en andere narigheid. God verhoedde het, maar je zult maar eens terugvallen op je eeuwige vriend die er altijd voor je is.
Dan NOG hoeft het niet fout te gaan maar er zullen zat mensen zijn bij wie dit wèl gebeurd.
Do you get my point?
Red devil zei:Alles aardig en wel maar jullie moeten gewoon oppassen wat je wel en niet op internet post. Bijv in bovenstaande quote.
Hieruit maak ik op dat je eigenlijk als niet-gebruiker een mietje bent.
Je zegt het niet direct, zo komt het iig wel over.
Zelfde verhaal.
Wat willen jullie nou IN GODSNAAM hiermee bereiken?
Hulde dat jullie nog niet in de goot liggen te verkankeren, maar staan jullie er wel bij stil dat er misschien andere mensen zijn die niet zo sterk in de schoenen staan en er wèl kapot aan gaan?
Dan nog, nu gaat het goed met jullie omdat je in een redelijk safe situatie zit.
Werk en/of studie, gf, omgeving etc etc.
Maar stel je eens voor dat het wat slechter gaat, je wordt ontslagen en andere narigheid. God verhoedde het, maar je zult maar eens terugvallen op je eeuwige vriend die er altijd voor je is.
Dan NOG hoeft het niet fout te gaan maar er zullen zat mensen zijn bij wie dit wèl gebeurd.
Do you get my point?
Grijpwijk zei:Als je eens wist hoeveel mensen er drugs gebruiken, meer dan jij denkt!!! Het komt voor in alle lagen van de bevolking, van de directeur die zich te goed doet aan een lijntje cocaine tot de arbeider die *** neemt op een houseparty. Politici, profvoetballers, filmsterren en andere showbizz figuren, politieagenten, advocaten en vooral niet te vergeten schrijvers&filosofen. Misschien heeft je bloedeigen vader de flower-power tijd nog wel meegemaakt en zich te goed gedaan aan allerlei verdovende middelen.