AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

in verhouding bro...

goed voor jouw, in ieder geval als je niet te gek doet is het niet zo schadelijk.

Krijg het idee dat sommigen hier hun gebruik proberen goed te praten.

Last van het geweten bros?

Ben benieuwd of ieder buiten dit forum ook zo open over zijn of haar gebruik is. Zo niet, dan mag je wel eens bij jezelf ten rade gaan.
Overigens niet geheel onterecht, de meeste mensen willen niet veel te maken hebben met (potentiele) junkies.

NaLiN zei:
lijkt me niet dat de gemiddelde bodybuilder heroine gebruikt :D
en met heroine kan je oud worden.... met speed niet

heroine op zichzelf is absoluut niet schadelijk, maar de eetlust neemt af. daar gaan de mensen kapot aan. als je goed blijft eten en drinken, is hero helemaal niet slecht. het laatste zal je alleen niet lukken.

Red devil zei:
Ben benieuwd of ieder buiten dit forum ook zo open over zijn of haar gebruik is. Zo niet, dan mag je wel eens bij jezelf ten rade gaan.
Overigens niet geheel onterecht, de meeste mensen willen niet veel te maken hebben met (potentiele) junkies.

Buiten internet praat ik er eingelijk alleen open over met een paar medegebruikers die ik goed ken.

Red devil zei:
Snap niet dat men hier vol trots zijn of haar drugs gebruik neerzet.

Ik zou me doodschamen. Ben er trots op dat ik behalve een half plakje
space cake en alcohol nog NOOIT drugs heb gebruikt.
Lijkt wel alsof het tegendeel hier het geval is...

Kom op zeg, opscheppen over je drugsgebruik, dat deden ze misschien in de flower power periode.

Sneu van je vriend met het ongeluk. Vervelend om te horen.

Verder vind ik het niet nodig om op bovenstaande quote te reageren. Ieder zijn ding, respect heet dat volgens mij. En als je je stoort aan deze thread, dan open je hem niet. En met 500 post, is dit toch wel een redelijke populaire post bro.

Maargoed, sterkte en vr. groet

staande.

groeten

Laatst bewerkt:
Red devil zei:
Krijg het idee dat sommigen hier hun gebruik proberen goed te praten.

Last van het geweten bros?

Ik vertel iedereen die er naar vraagt openlijk wat ik heb gebruikt en ja het komt vaak genoeg ter sprake in gesprekken. Drugsgebruik in het algemeen dan en dan ga ik niet schijnheilig lopen doen en zeggen dat ik nooit iets heb gebruikt.

Ik zie er niet uit als een junk en als mensen me er om veroordelen is dat hun probleem, het boeit mij verder niet.

Wat mij vooral opvalt is dat vaak degenen die drugsgebruik veroordelen zelf nooit enig risico durven nemen in het leven maar wel alles wat niet in hun straatje past willen veroordelen.

Drugs gebruiken is zeker niet stoer, maar ik leef maar 1 keer dan kan ik maar beter dat leven zo veelzijdig mogelijk leven.

ik heb geloof ik maar 1of 2keer E geslikt gewoon omdat ik het na 1keer niet meer zo leuk vind .

wiet heb ik wel veel gedaan maar ik heb kunnen stoppen zonder enig probleem en ik heb mezelf nooit in gevaar gebracht . die kerels die je op het nieuws ziet met een overdosis zijn gewoon macho's die 5pillen gelijk slikken ,oftewel overhitting en dehatratie ,oftewel misbruik (in iemands drankje .

op mijn werk werken veel meisjes oudere vrouwen en kerels , als iemand mij vraagt heb je ooit al een joint gerookt ga ik er ook niet om liegen . hoewel het me opvalt dat 90%al wel wat gedaan heeft !

en de andere 10% zijn bang om te leven todat ze op een dag beseffen dat ze niet geleefd hebben en in de spiegel een verimpeld oud gezicht zien

Telemn zei:
Mensen die drugs gebruik zijn gewoon sneu. In plaats van hun miserabele leventje te verbeteren gaan ze zich ontrekken van de realiteit door middel van bijvoorbeeld drugs.
Door dit soort threads, waarbij uiteraard toch voornamelijk maar de positieve verhalen aan bod komen, stimuleren drugs gebruik juist meer.

Wees verstandig en gooi er een slotje op :)
Dan hoef je meteen niet meer moeite te doen om mee te kunnen praten, en dat is alvast 1 reden minder om geen drugs te gebruiken :)
Bovendien voorkom je zo ook toekomstig gebruik bij mensen die nu nog clean zijn.

Maar luister eigenlijk maar niet naar mij :) Ik ben een ouderwetse mogool. Drugs is gewoon de shit! Het is hartstikke leuk! Dus laten we met ze alle lekker door gaan en anderen aanmoedigen :)

Nog zo'n held. Lees het dan niet gozer. 500post zegt genoeg. Puur weer zo'n conservatieve zak die denkt dat iedereen die ooit drugs heeft gebruikt, uiteindelijk in de goot terecht komt. BULLSHIT!!!!

En Drugs zijn voor mij juist dat kleine beetje extra op een feest die je nuchter dus niet bereikt. Oke, zitten risico's aan, die neem ik. En mijn feestje is zodoende net iets minder miserabel dan het jouwe, de rollen gewoon omdraaien in that case?

En verder studeer en werk ik, dus kom bij mij niet aanzetten met je geklaag. Ik doe het dus nog best netjes dacht ik zo....

Lekker in hokjes denken hier zeg; 'jij gebruikt drugs?-->jij junk-->kansloos'

Ericr zei:
Wat mij vooral opvalt is dat vaak degenen die drugsgebruik veroordelen zelf nooit enig risico durven nemen in het leven maar wel alles wat niet in hun straatje past willen veroordelen.

Alles aardig en wel maar jullie moeten gewoon oppassen wat je wel en niet op internet post. Bijv in bovenstaande quote.
Hieruit maak ik op dat je eigenlijk als niet-gebruiker een mietje bent.
Je zegt het niet direct, zo komt het iig wel over.

Floyd zei:
Nog zo'n held. Lees het dan niet gozer. 500post zegt genoeg. Puur weer zo'n conservatieve zak die denkt dat iedereen die ooit drugs heeft gebruikt, uiteindelijk in de goot terecht komt. BULLSHIT!!!!

Zelfde verhaal.
Wat willen jullie nou IN GODSNAAM hiermee bereiken?
Hulde dat jullie nog niet in de goot liggen te verkankeren, maar staan jullie er wel bij stil dat er misschien andere mensen zijn die niet zo sterk in de schoenen staan en er wèl kapot aan gaan?

Dan nog, nu gaat het goed met jullie omdat je in een redelijk safe situatie zit.
Werk en/of studie, gf, omgeving etc etc.
Maar stel je eens voor dat het wat slechter gaat, je wordt ontslagen en andere narigheid. God verhoedde het, maar je zult maar eens terugvallen op je eeuwige vriend die er altijd voor je is.
Dan NOG hoeft het niet fout te gaan maar er zullen zat mensen zijn bij wie dit wèl gebeurd.

Do you get my point?

Red devil zei:
Zelfde verhaal.
Hulde dat jullie nog niet in de goot liggen te verkankeren, maar staan jullie er wel bij stil dat er misschien andere mensen zijn die niet zo sterk in de schoenen staan en er wèl kapot aan gaan?

Dan nog, nu gaat het goed met jullie omdat je in een redelijk safe situatie zit.
Maar stel je eens voor dat het wat slechter gaat, je wordt ontslagen en andere narigheid. God verhoedde het, maar je zult maar eens terugvallen op je eeuwige vriend die er altijd voor je is.
Dan NOG hoeft het niet fout te gaan maar er zullen zat mensen zijn bij wie dit wèl gebeurd.

Do you get my point?

Nee ik snap je point niet. De meeste mensen hier gebruiken op feesten om een extra dimensie aan het feest te geven. Dus mocht je levens-situatie niet goed zijn, dan grijp je nog altijd snel naar de fles en niet naar je pilletje bro! Wat moet ik in het dagelijkse leven met een pilletje op, ben toch geen mong**l. Denk dat je eerst moet weten hoe de werking is, wil je er over oordelen. Want zoals je zelf al aangaf, jij weet dus echt niet waar je over praat!

En ik heb het al 100.000 maal gezegd, als iemand verslaafd raakt aan drugs komt het door het slappe gestel van die persoon en niet puur door de drugs.

en drugs mijn eeuwige vriend? Tjah bro, dat was een goeie. Dus is voor mij slechts een fase, met veel lol en mooie momenten. En ik kan me niet voorstellen dat ik aan drugs verslaafd zal raken, eerder aan drank en sigaretten. Maargoed, das legaal, dus dan mag het?!

groeten

Als je eens wist hoeveel mensen er drugs gebruiken, meer dan jij denkt!!! Het komt voor in alle lagen van de bevolking, van de directeur die zich te goed doet aan een lijntje cocaine tot de arbeider die *** neemt op een houseparty. Politici, profvoetballers, filmsterren en andere showbizz figuren, politieagenten, advocaten en vooral niet te vergeten schrijvers&filosofen. Misschien heeft je bloedeigen vader de flower-power tijd nog wel meegemaakt en zich te goed gedaan aan allerlei verdovende middelen.

Red devil zei:
Alles aardig en wel maar jullie moeten gewoon oppassen wat je wel en niet op internet post. Bijv in bovenstaande quote.
Hieruit maak ik op dat je eigenlijk als niet-gebruiker een mietje bent.
Je zegt het niet direct, zo komt het iig wel over.

Zelfde verhaal.

Do you get my point?

ja ik get je point....."maar het zij zo...." zo is het leven nu eenmaal. Sommige reden het, sommige niet.

Verder kan ik eigenlijk weinig zeggen over je point.

Of je drugs gebruikt of niet, of je veel gebruikt of weinig en welke soorten.....je moet het allemaal zelf weten. Iedereen bepaalt zijn eigen leven, sommige redden het, andere niet.

Grijpwijk zei:
Als je eens wist hoeveel mensen er drugs gebruiken, meer dan jij denkt!!! Het komt voor in alle lagen van de bevolking, van de directeur die zich te goed doet aan een lijntje cocaine tot de arbeider die *** neemt op een houseparty. Politici, profvoetballers, filmsterren en andere showbizz figuren, politieagenten, advocaten en vooral niet te vergeten schrijvers&filosofen. Misschien heeft je bloedeigen vader de flower-power tijd nog wel meegemaakt en zich te goed gedaan aan allerlei verdovende middelen.

is toch nix mis mee, lache man! als het drugsgebruik mn spieren niet zou aantasten, zou ik nog steeds elk weekend helemaal van de plaat aant stappe zijn!

Red Devil, inderdaad je kan naar de klote gaan van de drugs. Maar ik voel me dan nog niet geroepen om als een soort van dominee door het leven te gaan en te preken hoe slecht het allemaal niet is.

Ik gaf al aan dat je er verantwoord mee moet omgaan en het zeker niet stoer vind. maar het leven zit vol met risico's en het is ieders eigen keuze om die risico's dan goed in te schatten. Natuurlijk zal ik aan iemand zonder enige kennis van deze materie zeggen "blijf er van af". Maar dan wel met onderbouwing waarom.

De tegengestelde visie leidt tot het hysterische beleid zoals in de USA met hun War on Drugs. Dan krijg je dus repressie en nog veel meer het risico dat mensen middelen gaan gebruiken waar ze de ballen verstand van hebben, met alle gevolgen van dien. Als je maar roept "het is slecht, het is slecht" dan heb je veel meer kans dat degenen die zich stoer willen voelen het juist gaan doen, want wat slecht of verboden is, dat is voor sommigen een aanleiding om het zeker te doen.

Wat overigens nooit mijn drijfveer was, gebruik was voor eigen ervaring niet om indruk te maken op anderen.

• Topic Starter Topic Starter
BUMP

Iedereen nog een leuk weekend gehad? :)

drugs?? bah ...nee dank je...

ben al 1 maand clean :D dat gaat gevierd worden dit weekend met een goede dosis xtc en een snuifje :)

Zo...hoe bedoel je "ouwe koeien uit de sloot halen"? :rolleyes:

Terug
Naar boven