- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alles was eigenlijk op, heb dus alles zitten uitlekken en toch nog aan een halve ml geraakt

...alles was eigenlijk op, heb dus alles zitten uitlekken en toch nog aan een halve ml geraakt![]()
Ik ben net wakker, paar uurtjes geleden ko gegaan. Even bijtanken, anders lig ik toch maar de hele nacht wakker
Ga morgen naar Itechno.
Nu heb ik vandaag pillen gekocht van een maatje van me.
Het zijn rode blanco pillen, met een duidelijke breeklijn. Heb ik even opgezocht op pillreports.com en hier werd ik niet echt vrolijk van.
Hier is de link:
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=12906
Heeft iemand ervaring met deze pillen? Of me kan vertellen of ik de review op pillreports serieus of met een korreltje zout moet nemen.

Heeft niemand dat als je een paar weken elk weekend een aantal keer ghb hebt genomen dat de eufronie er af is en alleen stom wazig wordt ?
De week er na is het nog altijd hoe lang zou je moeten stoppen eer het effect weer goed is?

Smoken en zuipen valt ook onder drugs. Alleen G lijkt me nog de minst schadelijke van allemaal.
dat geeft de spieren een goeie rust en kunnen ze beter genezen en dan ook groeiuh 
ik vind de pillen er ook niet uitzien zoals iemand zei
ik heb een paar jaar geleden ook blanco's gehad spierwit maar die waren iets te veel van het goeie ik was 3 dagen de pad kwijt terwijl ik er 3en een half had ingenokmen in 6 uur tijd maar die werkten wat langer ivm dat er lsd in vermengd zat![]()
Heeft niemand dat als je een paar weken elk weekend een aantal keer ghb hebt genomen dat de eufronie er af is en alleen stom wazig wordt ?
De week er na is het nog altijd hoe lang zou je moeten stoppen eer het effect weer goed is?