MMN
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja, heb ik ook vaak. Meestal maak ik mezelf dan wijs dat ik me extreem euforisch voel, en dan geloof ik het.![]()
haha ja echt he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, heb ik ook vaak. Meestal maak ik mezelf dan wijs dat ik me extreem euforisch voel, en dan geloof ik het.![]()

Wat is mCPP?
Antwoord
mCPP of meta-Chloor-Phenyl-Piperazine is een stof die regelmatig wordt aangetroffen in pillen die verkocht worden als XTC. Er zijn pillen in omloop met alleen mCPP als werkzame stof maar ook pillen met mCPP en (een beetje) XTC.
mCPP verhoogt net als XTC de serotonine werking in de hersenen. De effecten van mCPP wisselen sterk. Sommige mensen vinden de werking van mCPP te vergelijken met die van XTC. mCPP heeft echter geen stimulerende werking.
De meeste gebruikers ondervinden negatieve effecten zoals misselijkheid, duizeligheid, angsten, hallucinaties, onrust, rillingen en hoofdpijn. Deze treden vooral op wanneer de pil (bijna) is uitgewerkt. Hoe hoger de dosering van mCPP, des te meer kans er is op negatieve effecten.
Een ander risico bij gebruik van mCPP is serotoninevergiftiging. Hierbij is er te veel serotonine in de hersenen actief. De kans hierop neemt toe als mCPP wordt gecombineerd met middelen die ook serotonine vrijmaken, bijvoorbeeld XTC en bepaalde antidepressiva.
mCPP wordt beschouwd als niet geregistreerd geneesmiddel en valt onder de Wet op de geneesmiddelenvoorziening. Handel in mCPP is verboden.
Er zijn veel verschillende pillen met mCPP in omloop. Aan het uiterlijk van een XTC-pil is niet te zien of er mCPP in zit.
yep had het nog nooit eerder gehad ik was niet helemaal aan het trippen maar gewoon meer de kant van het xtc°waus zijn alleen dan was ik drie keer zoveel aanhet halucineren![]()
denk dat ik er eindelijk achtergekomen ben waar ik enkele maanden geleden lelijk ben op gegaan : mcpp
gekocht als 'xtc', maar niets was minder waar. dacht dat m'n laatste uur geslagen had met die rotzooi : ademhalingsproblemen, hevige hallucinaties (oa beeld dat achterkomt als je bijv. van links naar rechts kijkt), zware hartkloppingen, spierstijfheid/pijn + weinig gevoel meer in m'n linkerarm (linkerbeen voelde ook voos aan) en dit uren aan een stuk. ga niet het hele verhaal uit de doeken doen maar deze 'drug' was die avond voor mij een levende nachtmerrie. de uitvinder hiervan mogen ze van mijn part opknopen.
hoe te herkennen? deze waren blauw-groen van kleur met een sterretje als symbool, hadden niet de typische 'xtc-smaak' als je eraan likte en ze waren keihard geperst.
buiten een keertje op pukkelpop heb ik sindsdien geen pilletjes meer aangeraakt, vandaar dat ik hier de laatste maanden ook haast niets meer gepost heb.
wou dit toch even meegeven, misschien dat iemand er wat aan heeft.
yep had het nog nooit eerder gehad ik was niet helemaal aan het trippen maar gewoon meer de kant van het xtc°waus zijn alleen dan was ik drie keer zoveel aanhet halucineren![]()
kan vanalles zijn, mss MDA ofzoyep had het nog nooit eerder gehad ik was niet helemaal aan het trippen maar gewoon meer de kant van het xtc°waus zijn alleen dan was ik drie keer zoveel aanhet halucineren![]()
gore tyfustroep.. geen goed woord voor over
wil je dood?

btw toen was ik 17 jaar. En nu koop ik het heel af en toe nog eens maar ik blijf er supergevaarlijk om reageren om er terug in te vallen. Zo dom telkens. Momen zelf was natuurlijk hemels, maar na enkele latten was ie al op en begon'k te flippen. Dag erna is 10x erger altijd.