AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Hmm populair goedje hier, dat drugs :D

Ik heb zelf 'vroeger' ook regelmatig gebruikt, altijd met mate en goed nadenken, maar eens in de 2 maanden ofzo liep ik rond op houseparties toen ze nog goed waren. Gouden tijden meegemaakt, echt het kan zo mooi zijn, maar drugs hebben weldegelijk een slechte kant, ik zie dat hier maar erg weinig terugkomen. Veel mensen die regelmatig gebruiken zijn echt sterren in het goedpraten en doen alsof het allemaal niet zo erg is.. Dat valt me altijd weer op.

Anyway, de meeste drugs schaden je hersenen weldegelijk. Er wordt steeds meer bekend over de lange termijn gevolgen en trust me, die zien er niet zo goed uit. Een aantal vrienden van me zijn werkzaam in de medische sector en wat zij me hebben laten lezen deed me best zorgen maken. Kortom, ik doe het al jaren niet meer.

Ik wil tegen niemand zeggen wat ie wel en niet moet doen, sterker nog, als je het leuk vindt kan ik je alleen maar aanraden door te gaan, maar aan de andere kant zou ik wel zeggen; lees eens wat objectieve wetenschappelijke publicaties van de laatste jaren. Er is meer gaande dan de meeste mensen je willen doen geloven.. Kringen van drugsgebruikers vertroebelen weldegelijk je blik, in mijn ervaring althans.

leGionellz zei:
Gouden tijden meegemaakt, echt het kan zo mooi zijn, maar drugs hebben weldegelijk een slechte kant, ik zie dat hier maar erg weinig terugkomen. Veel mensen die regelmatig gebruiken zijn echt sterren in het goedpraten en doen alsof het allemaal niet zo erg is

Ik heb persoonlijk vrijwel alle nadelen van drugsgebruik aan den lijve ondervonden. Heb een tijdje op last van Justitie in een afkickcentrum mogen doorbrengen,.....gelukkig heb ik mn leven al lange tijd weer op de rails en wil dat ook graag zo houden.

Drugsgebruik op zich is het probleem niet......drugsverslaving is de mother****er. Probeer als gebruiker alleen maar s het onderscheid tussenbeide te maken ;)

roxxe zei:
woot 541 posts doorlopen in 2 uur :cool:

* roxxe heeft éénmalige ervaring met iekstisie, het was idd de nacht van m'n leven, 3 canadese meiden gedoet (was op trip in vancouver) :o :hedbang: :banana:

dan heb je niet veel gebruikt of niet zo'n zware pilletjes gehad .....anders was je dat niet gelukt bro :D

om al die posts van leviathan te zien, of te nken? :D, waren er 2, maar die duurden uurtje of 20 :eek:, ze kostten wel m'n stembanden

20 uur met 2 pilletjes ??? :scratch: dan moet je een lichaam van een dwerg hebben. :D

godver,ik voel me hier helemaal thuis nu :D

mijn eerste ervaring met drugs was 10 jaar geleden in een parenclub...voor de overige ouwe lullen hier(ik ben 41)..dat waren toen de playboytje's(heftige pillen)..en dat in combinatie met 200 ml vloeibare methylamphetamine(wat de profwielrenners pakken,die trekflesjes).....
mhah..wat zal ik zeggen..was een interessante avond :)

we gaan nu gemiddeld 1 keer per maand naar een parenclub/kinky party en dan pakken we wat amfetamine/xtc..alleen dus maar 1 keer per maand en dat elke maand sinds 10 jaar
mensen schatten ons minstens 7-8 jaar jonger(en ook mensen die niks op hebben:))
nog altijd atletisch figuur en perfecte witte tanden

dus wij zijn het levende bewijs dat langdurig gebruik met mate en discipline zo slecht nog niet is..je gooit nml op die ene avond wel een hele dijk stress eruit,verder ontwikkel je je ook nog eens geestelijk en sociaal met xtc,je groeit ervan zal ik maar zeggen en dat neem je mee naar je dagelijkse leven

al met al,wij vinden het een positieve verrijking van ons leven

Je moet drugs ook als geestverruiming zien, niet als ontsnapping aan de realiteit.

Idd Lev, geestvervoering en geestveruiming, maar ook het pshygologische (sp?) aspect speelt een rol. Wanneer jij een tijd lang hard gewerkt hebt, kàn een XTC trip of een snuif coke in het weekend je weer frisser tegen het leven aan laten kijken, dan realiseer je dat er erg mooie momenten in het leven kunnen zijn. Want na drugsgebruik wordt je meestal nog herrinerd en 'gevoed' door dat goddelijke gevoel dat je had.

Maar wanneer je vaker en meer gebruikt, slaat het al gauw om in negatieven effecten.

Je kunt met drugs best plezier hebben, en wanneer je je grenzen weet te trekken, en met mate gebruikt, kun je er idd lang mee doorgaan.

Ik haal voor Oudjaarsavond voor het eerst sinds ruim n jaar weer n grammetje coke, lekker wat bacootjes erbij. Dat zijn voor mij de uitzonderlijke gevallen waarin ik mijzelf toesta om s mbv drugs uit mn plaat te gaan.

Amen! Ik doe met je mee, moet kunnen dan!

groeten

Leviathan zei:
Ik haal voor Oudjaarsavond voor het eerst sinds ruim n jaar weer n grammetje coke, lekker wat bacootjes erbij. Dat zijn voor mij de uitzonderlijke gevallen waarin ik mijzelf toesta om s mbv drugs uit mn plaat te gaan.

Heheh, same here. Zowel grammetje als bacootjes :cool:

Heb al maanden niets aangeraakt bedenk ik net. Zo is het leuk, af en toe 's.

Ik rook niet, drink niet, train al 15 jaar naturel !
Nog nooit medicijnen voorgeschreven gekregen,
mooi he ! :coolnana:
Voel me er top bij :fu:

Doe mij maar op oudejaarsavond een extra Whey Shakie :lifter:

dave hawk zei:

Ieder het zijne zeg ik altijd.

Zaterdag is het weer zo ver. I love Techno in België, weer ff lekker spacen! :D

ligt eraan wat voor pilletjes..kwaliteit laatste tijd is zeer goed te noemen..soms wel 180 mg mdma in
en dan kom je met 2 pilletjes toch een behoorlijk aantal uurtjes verder

dave hawk zei:

respect :thumbs:

dave hawk zei:

Respect man! Jij je shake en ik m'n lol. Ieder z'n ding, moet kunnen.

Achja dat soort mensen dat altijd gezond leeft wordt dan ineens doodgereden door een truck of krijgt een ziekte.. daar gaat dan je gezonde brave leventje lol

Je moet niet alles tot in de extreme doorvoeren maar neem het leven ook niet al te serieus.

Een paar maanden geleden kwam er een onderzoek uit waarin bleek dat regelmatig xtc-gebruik op de lange termijn behoorlijke nadelen heeft. Ik heb zelf vroeger regelmatig wel een pilletje geslikt, maar ik heb altijd een hekel gehad aan dat gevoel datje jezelf niet meer onder controle hebt. Bovendien heb ik nergens zo'n zware kater van als van xtc. Ik heb toevallig afgelopen zaterdag weer eens een pilletje genomen, was wel grappig, maar de kater niet waard. Geef mij maar een biertje en heeeel af en toe een lijntje coke.

Terug
Naar boven