XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

En wat is de prijs ervan ?
In mn kringen hoor ik nooit echt van GHB, is dat dan liquid ?

Hangt van hoeveelheden af en verschilt ook heel erg. Heb al mensen horen 400 euro vragen voor een liter en andere 150 euro. Flugelflesje 20ml, wordt meestal verkocht aan 20 euro. Da's zo'n beetje standaard zoals 10 euro voor gram pep & 50 euro voor gram sos. Klote is dat als je hier in mijn stadje bv zou kopen, je 90% van de keren sterk aangelengde ghb met wisselende sterkte krijgt. Je betaalt dan niet alleen te veel, maar kan ook nog eens moeilijk doseren.

Is inderdaad ook beperkt tot bepaalde kringen. Enige plaats waar ik geweest ben dat er redelijk veel te vinden was, was in het afterclub circuit waar meeste overdag aan Ghb of ketamine hingen om dan 's avonds door te gaan op speed. Decadance in Gent ook al wel redelijk wat lege buisjes zien liggen op grond dus daar moet het ook wel rond gaan.

Hangt van hoeveelheden af en verschilt ook heel erg. Heb al mensen horen 400 euro vragen voor een liter en andere 150 euro. Flugelflesje 20ml, wordt meestal verkocht aan 20 euro. Da's zo'n beetje standaard zoals 10 euro voor gram pep & 50 euro voor gram sos. Klote is dat als je hier in mijn stadje bv zou kopen, je 90% van de keren sterk aangelengde ghb met wisselende sterkte krijgt. Je betaalt dan niet alleen te veel, maar kan ook nog eens moeilijk doseren.

Is inderdaad ook beperkt tot bepaalde kringen. Enige plaats waar ik geweest ben dat er redelijk veel te vinden was, was in het afterclub circuit waar meeste overdag aan Ghb of ketamine hingen om dan 's avonds door te gaan op speed. Decadance in Gent ook al wel redelijk wat lege buisjes zien liggen op grond dus daar moet het ook wel rond gaan.
NEe man, GHB is veel goedkoper.
Zelfde als pep, daar betaal je 3 tot max 5 euro de gram voor.

NEe man, GHB is veel goedkoper.
Zelfde als pep, daar betaal je 3 tot max 5 euro de gram voor.

Salieri is ook Vlaming en was eigenlijk tegen hem aan het praten... Als je hier gram pep koopt in discotheek geef je meestal vanzelf al 10 euro zonder de prijs te vragen. Zelden wijkt die prijs er van af, dan kloten ze liever wat meer met hoeveelheid of kwaliteit als ze er meer winst van willen maken.

Ik weet het... Dope is goedkoper in ned

20 euro nog nooit gehoort wordt je zwaar afgezet in een club zouden ze het kunnen vragen als het moeilijk te rapen valt.
Normaal prijs is 10 euro voor een fluggel 15 kom je ook soms tegen.
Is net zo als pillen normaal prijs is ook maar 1-3 euro per stuk en in een club betaal je makkelijk 5 euro.
Normaal prijs pep hier is 7 euro de G.

hier kost pep 10 euro

20 euro nog nooit gehoort wordt je zwaar afgezet in een club zouden ze het kunnen vragen als het moeilijk te rapen valt.
Normaal prijs is 10 euro voor een fluggel 15 kom je ook soms tegen.
Is net zo als pillen normaal prijs is ook maar 1-3 euro per stuk en in een club betaal je makkelijk 5 euro.
Normaal prijs pep hier is 7 euro de G.

Nogmaals, ik praat tegen een Vlaming. Of het nu West-Vlaanderen is of Vlaams-Brabant, je koopt hier geen flugelflesje goeie ghb van een onbekende dealer aan 10 euro.

jah over wat kun je het beste nemen

zover ik weet

bestaat de egte MDMA niet meer

Vroeger nam je een goeie XTC [MDMA] pilletje en je kon de hele avond door ook al gebruikte je elk weekend

maar toen ik het nog begaaide

heb ik die nooit meegemaakt :( dat was 6 jaar geleden)

ik heb hier en daar welleens wat opgezocht en met mensen er welleens erover gehad die al wat ouder waren dan ik toen en zeiden dat pillen van nu totaal niet te verglijken zijn met die van nu

volgens mij goeien ze de werkzame stof er nie genoeg meer tussen ofzo

de beste als je goeien heb is MDE xtctabletten vind ik ..die werken energie overheersent die heb ik maar een paar keer gehad

die werken wat minder lang maar heel hevig
toen ik ze had heten ze: Calvin kleintjes Mitshubitsu's en tonnetjes vaak wit met bruine of zwart achtige spikkels
egt als je die pak en je spring op een feest voel je geen **** je zweeft gewoon door de zaal en als je loopt lijkt het wel als je met een loopband meegaat zonder te lopen:D:D:D

maar die zijn zeldzaam of zo ik heb 3 jaar ieder weekend de tievus ingeslikt en die MDE maar een paar keer meegemaakt egt jammerr:p

Het aanbod word groter en de kwaliteit minder. K*t straatdealertjes

jah over wat kun je het beste nemen

zover ik weet

bestaat de egte MDMA niet meer

Vroeger nam je een goeie XTC [MDMA] pilletje en je kon de hele avond door ook al gebruikte je elk weekend

maar toen ik het nog begaaide

heb ik die nooit meegemaakt :( dat was 6 jaar geleden)

ik heb hier en daar welleens wat opgezocht en met mensen er welleens erover gehad die al wat ouder waren dan ik toen en zeiden dat pillen van nu totaal niet te verglijken zijn met die van nu

volgens mij goeien ze de werkzame stof er nie genoeg meer tussen ofzo

de beste als je goeien heb is MDE xtctabletten vind ik ..die werken energie overheersent die heb ik maar een paar keer gehad

die werken wat minder lang maar heel hevig
toen ik ze had heten ze: Calvin kleintjes Mitshubitsu's en tonnetjes vaak wit met bruine of zwart achtige spikkels
egt als je die pak en je spring op een feest voel je geen **** je zweeft gewoon door de zaal en als je loopt lijkt het wel als je met een loopband meegaat zonder te lopen:D:D:D

maar die zijn zeldzaam of zo ik heb 3 jaar ieder weekend de tievus ingeslikt en die MDE maar een paar keer meegemaakt egt jammerr:p
er zijn nog altijd wel goede pillen in omloop, op dit moment de mamoetjes

Blauwe X!

Oké, thanks!

Zal eens wat mensen aanspreken voor flugels, want dit ken'k wel maar wist nu niet of dit GHB was fniet ..

nu vrijdag gaa'k naar birthday fridays @ complex, toevallig niemand van hier dat daar met ghb of die blauwe X rondloopt ? :D

in complex zijn de goede pillen op dit moment de mammoetjes, en aan GHB kan ik ook wel geraken normaalgezien

vrijdag wetek nog niet, zaterdag normaal wel

Beetje opletten idd

:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven