AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ho ho, chance dat je dat ge-edit hebt, stel je voor dat de flikken dat lezen.

ik verkoop toch niets, veel kunnen ze niet doen

****ed up. Geen reden om nooit meer pillen te gebruiken lijkt me. Als je een beetje oplet koop je zulke pillen niet meer.

Ik had laatst dus ook pillen met mcpp er in. Maar was maar 1 mg. Heb er totaal niks van gemerkt, en mn maten ook niet trouwens.

lsd in pillen? bestaat dat?

zit er een bijsluiter bij ?

Je kan jezelf al redelijk goed oriënteren als je pillreports bijhoudt... Er zijn natuurlijk altijd namaak batches maar een groot deel van de slechte kan je er zo wel uithalen.

echt verveling zonder GBL, savonds beetje GBL en rustig wat internetten altijd leuk:cool:

neem altijd maar 2 dosissen per dag, en ik zit nu al een paar weken zonder, ik krijg er eigenlijk alleen zin in als er niets anders te doen is savonds

overdag ofzo heb ik nog nooit zin gehad in GBL, mss eens 3 keer ofzo maar hou het altijd tot savonds

Je kan jezelf al redelijk goed oriënteren als je pillreports bijhoudt... Er zijn natuurlijk altijd namaak batches maar een groot deel van de slechte kan je er zo wel uithalen.

sommige lui drukken twee keer precies dezelfde druk.
Alleen de een is met 120mg en de ander met 80mg.
Zelfde uiterlijk ander innerlijk.

Dus het blijft lastig.

neem altijd maar 2 dosissen per dag, en ik zit nu al een paar weken zonder, ik krijg er eigenlijk alleen zin in als er niets anders te doen is savonds

overdag ofzo heb ik nog nooit zin gehad in GBL, mss eens 3 keer ofzo maar hou het altijd tot savonds

waarom ga je neit is gewoon slapen? moet je niet werken of naar school?

Dus het blijft lastig.

Zoals ik zeg... Er zijn vaak andere batches maar in een groot deel van de gevallen is het echt een goeie richtlijn.

Van gbl slaap je goed

voorlopig niet nee

Dus het blijft lastig.

Klopt, maar de controle is natuurlijk redelijk groot.
Als je meerdere malen bij dezelfde hebt gekocht, en hij verkoopt je vaker k*tpillen, ga je naar iemand anders.
Dus het voordeel om k*tpillen te verkopen wordt dan wel minder.

Als je bij iemand koopt waar je goede pillen van krijgt, blijf je daarheen gaan. Zodoende hou je er zelf een beetje controle over.

Klopt, maar de controle is natuurlijk redelijk groot.
Als je meerdere malen bij dezelfde hebt gekocht, en hij verkoopt je vaker k*tpillen, ga je naar iemand anders.
Dus het voordeel om k*tpillen te verkopen wordt dan wel minder.

Als je bij iemand koopt waar je goede pillen van krijgt, blijf je daarheen gaan. Zodoende hou je er zelf een beetje controle over.

Indien je voldoende bronnen hebt waarbij je kan kopen werkt het wel zo.
Maar veel lui zijn uitgelult en verdoemd tot 1 dealer.
En dat is het maar afwachten wat je van hem krijgt.

Zonet 1/4 fles wodka gedronken (ik kan niet goed tegen drank, dus da's een behoorlijke hoeveelheid) + lijn coke gesnuift. Nu is het zeer tof, maar de gedachte dat het straks een hel gaat zijn, verpest gewoon alles vind ik.
Als deze gram coke op het, koop ik niet meer in het jaar 2008.

Het jaar is bijna om :roflol:

Zonet 1/4 fles wodka gedronken (ik kan niet goed tegen drank, dus da's een behoorlijke hoeveelheid) + lijn coke gesnuift. Nu is het zeer tof, maar de gedachte dat het straks een hel gaat zijn, verpest gewoon alles vind ik.
Als deze gram coke op het, koop ik niet meer in het jaar 2008.

ja hoor :rolleyes: :D
gaat je niet lukken man :p

ja hoor :rolleyes: :D
gaat je niet lukken man :p

Haha, lijkt me inderdaad twijfelachtig.
Maar weet je waar ik wel pro in ben?
Grammetjes verdelen: mijn maat snuift, als hij een gram coke heeft, een hele gram op een avond.
Terwijl ik gemakkelijk kan zeggen: 1 dikke lijn om te beginnen en dan nog 1 dikke lijn om nog eens te genieten van het goede.
Daardoor doe ik 3-4 avonden met 1g coke, iets wat weinig mensen kunnen volgens mij.

Terug
Naar boven