- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****ed up. Geen reden om nooit meer pillen te gebruiken lijkt me. Als je een beetje oplet koop je zulke pillen niet meer.
Ik had laatst dus ook pillen met mcpp er in. Maar was maar 1 mg. Heb er totaal niks van gemerkt, en mn maten ook niet trouwens.
lsd in pillen? bestaat dat?
echt verveling zonder GBL, savonds beetje GBL en rustig wat internetten altijd leuk![]()
Je kan jezelf al redelijk goed oriënteren als je pillreports bijhoudt... Er zijn natuurlijk altijd namaak batches maar een groot deel van de slechte kan je er zo wel uithalen.
neem altijd maar 2 dosissen per dag, en ik zit nu al een paar weken zonder, ik krijg er eigenlijk alleen zin in als er niets anders te doen is savonds
overdag ofzo heb ik nog nooit zin gehad in GBL, mss eens 3 keer ofzo maar hou het altijd tot savonds
sommige lui drukken twee keer precies dezelfde druk.
Alleen de een is met 120mg en de ander met 80mg.
Zelfde uiterlijk ander innerlijk.
Dus het blijft lastig.
eigenlijk nog nooit genomen om te slapen (behalve dan na een nachtje feesten ofzo) dan heb je die gbl toch voor niets genomen eigenlijk, in je slaap voel je toch nix
sommige lui drukken twee keer precies dezelfde druk.
Alleen de een is met 120mg en de ander met 80mg.
Zelfde uiterlijk ander innerlijk.
Dus het blijft lastig.
Klopt, maar de controle is natuurlijk redelijk groot.
Als je meerdere malen bij dezelfde hebt gekocht, en hij verkoopt je vaker k*tpillen, ga je naar iemand anders.
Dus het voordeel om k*tpillen te verkopen wordt dan wel minder.
Als je bij iemand koopt waar je goede pillen van krijgt, blijf je daarheen gaan. Zodoende hou je er zelf een beetje controle over.
Zonet 1/4 fles wodka gedronken (ik kan niet goed tegen drank, dus da's een behoorlijke hoeveelheid) + lijn coke gesnuift. Nu is het zeer tof, maar de gedachte dat het straks een hel gaat zijn, verpest gewoon alles vind ik.
Als deze gram coke op het, koop ik niet meer in het jaar 2008.