calibre
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 11%
Haha inderdaad. Harde doelstelling stel je jezelf ivm druggebruik. Hele maand geen coke kopen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

das een feit, maximum 4 uurtjes gaat een grammetje mee.
'k snuif normaal niet veel meer maar vorig jaar nieuwjaar was echt k*t.
We willen alle drugs op voorhand hebben want we gingen bij een vriend thuis gewoon snuiven, pillen, smoren ...
Dus ieder gaat 2 gram, 10 pillen halen de dag op voorhand !! Natuurlijk moet je hem direct testen, en doe je 5 latten, in de morgend wil je toch 1tje doen, en tegen 8 uur savonds was anderhalve gram en 5 pillen weg![]()
Vraag me af hoe ik het dees jaar ga doen![]()
100 dagen waren hilarisch bij me. Avond ervoor gaan we naar Cafe d'anvers, 'k had 3 pillen en die waren echt GOEEEEE en 2 gram coke. tot 6 uur smorgens daar gebleven en dan naar school, .. voorstelling daar nzo, ik zag er echt uit als een monster, mn ogen waren op ontploffen, iedereen zat na de voorstelling te zien, ik had sick afkick achtig gevoel, zat op een bank zo bleek als ietss
maar inderdaad speed en je blijft lang wakker, moet je zelf niet vveel van snuiven.

Ik heb zware tijden gehad, inderdaad ja
nu sterk geminderd hoor ! max. 1 x in de maand hard drugs, soms 2 keer maar valt zelden voor.
Nu om toch even te zeggen dat het echt niet zo gezond is. Ik zit toch al een 2 jaar bij de psychiater wegens instabiliteit. 3 zelfmoordpogingen achter de rug en voor de jeugdrechter moeten verschijnen, omdat'k aan geld nodig had om coke te kunnen kopen en toen wel wat illegale dingen heb gedaan.
coke raad ik daarom echt af om te doen.
( ik heb wel een sterke verslavingsdrang dus ligt ook gedeeltelijk aan mij )
Als ik iets doe, wil ik altijd in het extreme gaan, en dit doe ik meestal dan ook.
Drugs is bad btw![]()

Hehe, gelukkig ben ik een braaf studentje.
En antwoord nu eens op mijn karma-bericht.
maar euh 'k ben niet van gent. Caliber wel, vraag het eens aan hem.
'k voel me wel dommer precies als vroeger 
En kon geen karma terug gevenmaar euh 'k ben niet van gent. Caliber wel, vraag het eens aan hem.
Ik ben ook een unifstudentje hoor'k voel me wel dommer precies als vroeger
![]()
jah over wat kun je het beste nemen
zover ik weet
bestaat de egte MDMA niet meer
Vroeger nam je een goeie XTC [MDMA] pilletje en je kon de hele avond door ook al gebruikte je elk weekend
maar toen ik het nog begaaide
heb ik die nooit meegemaaktdat was 6 jaar geleden)
ik heb hier en daar welleens wat opgezocht en met mensen er welleens erover gehad die al wat ouder waren dan ik toen en zeiden dat pillen van nu totaal niet te verglijken zijn met die van nu
volgens mij goeien ze de werkzame stof er nie genoeg meer tussen ofzo
de beste als je goeien heb is MDE xtctabletten vind ik ..die werken energie overheersent die heb ik maar een paar keer gehad
die werken wat minder lang maar heel hevig
toen ik ze had heten ze: Calvin kleintjes Mitshubitsu's en tonnetjes vaak wit met bruine of zwart achtige spikkels
egt als je die pak en je spring op een feest voel je geen **** je zweeft gewoon door de zaal en als je loopt lijkt het wel als je met een loopband meegaat zonder te lopen
maar die zijn zeldzaam of zo ik heb 3 jaar ieder weekend de tievus ingeslikt en die MDE maar een paar keer meegemaakt egt jammerr![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/LSDIk heb zware tijden gehad, inderdaad ja
nu sterk geminderd hoor ! max. 1 x in de maand hard drugs, soms 2 keer maar valt zelden voor.
Nu om toch even te zeggen dat het echt niet zo gezond is. Ik zit toch al een 2 jaar bij de psychiater wegens instabiliteit. 3 zelfmoordpogingen achter de rug en voor de jeugdrechter moeten verschijnen, omdat'k aan geld nodig had om coke te kunnen kopen en toen wel wat illegale dingen heb gedaan.
coke raad ik daarom echt af om te doen.
( ik heb wel een sterke verslavingsdrang dus ligt ook gedeeltelijk aan mij )
Als ik iets doe, wil ik altijd in het extreme gaan, en dit doe ik meestal dan ook.
Drugs is bad btw
En het gaat trouwens goed met me tegenwoordig, heel goed zelfs, mss mede doordat ik amper nog drugs gebruik . ? :

Hmm...
Ik had gedacht aan bollen voor de nachten, en de 100 dagen zelf LSD ofzo.
Nog geen ervaring mee maar, als je er over leesthttp://nl.wikipedia.org/wiki/LSD
Haha mooi dit,
Speed lijkt je een vuil goedje, maar pillen is ok? Briljant.
waarschijnlijk zijn er wel pillen te vinden bij jou in de buurt, maareh dit is wel een publiek forum he![]()