AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Nah nauwelijks goeie pillen te vinden in omgeving Oudenaarde-Zottegem-Gent. Is een crisisperiode. Als je op deze moment goed wilt gaan van MDMA, is het best om gewoon naar kristallen te zoeken maar die zijn veel moeilijker te vinden.

LSD zou gewoon verschrikkelijk dom zijn om op 100 dagen te doen. 90% van de gebruikers willen dit niet eens doen al uitgaand omdat het te heftig kan worden.

Speed is goedkoop en gemakkelijk te vinden. Vuil in zin van ge****te eetlust & slaap ja ... maar dat moet je er bij nemen, heb je bij pillen ook.

Nogmaals, ik zou trouwens echt wel opletten met dat schoolse gedoe. Zeker als je geen ervaring hebt. Situatie is er dan echt niet naar om jezelf te kunnen laten gaan al experimenterend. Je hebt duidelijk weinig ervaring als je met drugs als LSD komt aanzetten voor zo'n nacht en dit is niet de gelegenheid om eerste ervaring op te doen. Je vrienden willen gewoon meedoen? Ook mensen met weinig ervaring? Helemaal ideaal recept om iets fout mee te maken die avond. Ik denk dat wat speed ideaal is dan, maar ik zou je dan ook aanraden om jezelf heel erg in te houden en niet te hard te willen doorgaan.

Haha mooi dit,
Speed lijkt je een vuil goedje, maar pillen is ok? Briljant.

waarschijnlijk zijn er wel pillen te vinden bij jou in de buurt, maareh dit is wel een publiek forum he;)
meen je dit nu serieus? speed is wel een pak verslavender dan pillen eh

Doet er toch niet echt toe voor die jongen? Hij wil met de hulp van wat drugs de nacht doorgaan voor z'n 100 dagen. Je verwacht toch niet dat hij meteen verslaafd gaat worden? Op pure mdma steek ik trouwens niet gemakkelijk de nacht door. Komen toch momenten dat ik moe word. Misschien omdat ik erg hoog doseerde, maar ik heb meer neergezeten dan rechtgestaan.

Als het echt zuiver de nacht doorgaan is kan je in feite even goed pillen zoals deze nemen
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=50&products_id=314
Ik studeer daar op als ik nacht door wil gaan en is ook behoorlijk straf. Niet de kick van illegale drugs maar om je wakker en actief te houden, doet dat z'n job ook wel.

meen je dit nu serieus? speed is wel een pak verslavender dan pillen eh

Ja, natuurlijk. Maar hij wil het nu eenmalig gebruiken, ik verwacht niet dat hij er dan gelijk verslavend aan raakt, zoals Calibre al zegt.
Ik had het puur over de schadelijkheid van de stoffen. Dan ontlopen pillen en speed elkaar niet zoveel.

Persoonlijk zou ik ook voor de pillen gaan. Is gewoon stuk leuker trippen dan speed.

de enige schadelijkheid zit em er in dat je niet slaapt enzo, daarom pillen beter kan je nadien slapen
en eenmalig gebruiken willek nog wel is zien na die ene keer haha

Huh is het daarom niet geestelijk verslavend? Hoeveel miljoenen mensen lopen er niet op de wereld die geen stap in een discotheek zetten zonder gek te worden als ze geen xtc hebben binnen het uur?

Lsd :roflol: , word in ieder geval een nachtje om nooit meer te vergeten

Huh is het daarom niet geestelijk verslavend? Hoeveel miljoenen mensen lopen er niet op de wereld die geen stap in een discotheek zetten zonder gek te worden als ze geen xtc hebben binnen het uur?

Wilde net zeggen.
Iets is niet alleen geestelijk verslavend als je het elke dag nodig hebt.

dus als je een drug een keer per week neemt ben je geestelijk verslaafd? dan was ik een alcohollieker toen ik wegelijks alcohol dronk, goed om te weten:D

Kijk maar naar een weekendverslaving

XTC is overigens de enige drug waarven men al van een verslaving spreekt als het een ker week neemt, zijn ze goed in geslaagd met het anti drugs belleid

dus als je een drug een keer per week neemt ben je geestelijk verslaafd? dan was ik een alcohollieker toen ik wegelijks alcohol dronk, goed om te weten:D

geestelijk verslaving is als je niet zonder kan.
Als jij niet op een feestje kan staan zonder pillen, ben je inderdaad geestelijk verslaafd.
Als jij toen op die feestjes per se alcohol moest drinken was je inderdaad ook geestelijk verslaafd.

geestelijk verslaving is als je niet zonder kan.
Als jij niet op een feestje kan staan zonder pillen, ben je inderdaad geestelijk verslaafd.
Als jij toen op die feestjes per se alcohol moest drinken was je inderdaad ook geestelijk verslaafd.

maar toch moet het een andere term krijgen, met geestelijk verslaving word hoofdzakelijk gedoelt op het constant denken aan iets (vb heroine etc)

Geestelijke verslaving betekent dat iemand een stof denkt nodig te hebben of denkt lekker te vinden en niet meer zonder kan. Deze vorm van verslaving is persoonsgebonden, omdat verschillende mensen verschillende dingen 'lekker' vinden. Bij geestelijke verslaving kan iemand zodanig naar een stof verlangen dat alle gedachten draaien om het gebruiken en verkrijgen van die stof. Als je in het weekend of op een party dit hebt, ben je weekendverslaafd, of wel een beetje geestelijk verslaafd. Alleen in een beginstadia

Terug
Naar boven