MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Geestelijke verslaving betekent dat iemand een stof denkt nodig te hebben of denkt lekker te vinden en niet meer zonder kan. Deze vorm van verslaving is persoonsgebonden, omdat verschillende mensen verschillende dingen 'lekker' vinden. Bij geestelijke verslaving kan iemand zodanig naar een stof verlangen dat alle gedachten draaien om het gebruiken en verkrijgen van die stof. Als je in het weekend of op een party dit hebt, ben je weekendverslaafd, of wel een beetje geestelijk verslaafd. Alleen in een beginstadia
idd

laat ook maar, kan mn punt toch niet goed verwoorden

de geestelijke verslaving is iig een stuk minder dan met andere drugs

Laatst bewerkt:
Maiskorrel noemt het weekendverslaafd zijn. Ik zou het eerder contextverslaafd noemen. Want steek iemand op dinsdag in zijn zelfde discotheek met zelfde mensen en sfeer en die drang zal ook optreden.

Mijn punt is dat je geestelijke verslaving gewoon in zware en in lichte gevallen hebt. Genoeg vrouwen die ****in nerveus worden als ze hun serie die avond op tv zouden missen. Waarom is dat dan geen geestelijke verslaving? Dat leidt ook tot veel lijden bij die vrouw...

Blijf ook opletten met dat banaliseren van xtc, speed, coke, ... gebruik. Als je daar elk weekend (soms nog eens 2 dagen mee bezig bent) is dat misschien onschuldig de eerste 2 weken. Maar na maanden en jaren echt niet meer. Week telt ook maar 7 dagen. Dag zelf je voorbereiden op uitgaan, dan nacht doorsteken en doordoen tot zondagavond + 2 dagen slecht voelen erna en je bent al 4 dagen van de 7 kwijt. Dan ga je nog niet eens de vrijdag uit....

ik ben er zelf van overtuigd dat iedereen een andere grens heeft en de ene beter tegen die drug kan dan tegen de anderen

het eerste stadium bennek al lang voorbij, depressie en problemen met druggebruik bennek al lang voorbij, het is een kwestie van je gebruik te minderen op een niveua dat je zelf aankan (doe het nu al bena 2 jaar) 1 keer per week gaat goed, hoe ik het 2 keer per week een tijdje vol geraak in de problemen
(minder motivatie en minder gevoel van welbehagen moet je erbij nemen natuurlijk, de vraag is of je dat een probleem vind, zoja nog minderen)

bv weed: verander ik van in een vrak als ik dat dagelijke zou doen, anderen mensen zijn een vrak als ze een keer xtc nement

Laatst bewerkt:
De 100 dagen stack:

1ste avond xtc, vanaf sochtends ghb (als je er niet moe van wordt) tot na school, dan heb je niet zo'n last van die xtc die uitwerkt, 2de avond direct na school beginnen aan de pep en aanvullen met biertjes naar smaak tot het uur dat je naar huis gaat. :D

Knallen maar!

Maareeeeuh, waar past de lsd dan in?

maiskorrel noemt het weekendverslaafd zijn. Ik zou het eerder contextverslaafd noemen. Want steek iemand op dinsdag in zijn zelfde discotheek met zelfde mensen en sfeer en die drang zal ook optreden.

Mijn punt is dat je geestelijke verslaving gewoon in zware en in lichte gevallen hebt. Genoeg vrouwen die ****in nerveus worden als ze hun serie die avond op tv zouden missen. Waarom is dat dan geen geestelijke verslaving? Dat leidt ook tot veel lijden bij die vrouw...

Blijf ook opletten met dat banaliseren van xtc, speed, coke, ... Gebruik. Als je daar elk weekend (soms nog eens 2 dagen mee bezig bent) is dat misschien onschuldig de eerste 2 weken. Maar na maanden en jaren echt niet meer. Week telt ook maar 7 dagen. Dag zelf je voorbereiden op uitgaan, dan nacht doorsteken en doordoen tot zondagavond + 2 dagen slecht voelen erna en je bent al 4 dagen van de 7 kwijt. Dan ga je nog niet eens de vrijdag uit....

+1

Maareeeeuh, waar past de lsd dan in?

1ste avond xtc, vanaf sochtends ghb (als je er niet moe van wordt) tot na school, dan heb je niet zo'n last van die xtc die uitwerkt, 2de avond direct na school beginnen aan de pep en aanvullen met biertjes naar smaak. Tegen een uur of 7, als het meeste volk weg is en de sfeer er een beetje uitgeraakt neem je nog een paar goeie lijntjes speed samen met een zegeltje LSD en je maakt de zonsopgang al heerlijk trippend mee. Na de middag ga je dan naar huis en je begint aan een slaap van 24uur met behulp van wat flurazepam. :p

Hahaha jaaaa, zo wordt het ten minste een onvergetelijke 100-dagen. Spacen, Trippen en meer dan 48 u wakker blijven.

LSD? Op een feestje? Ben je gek ofzo?

LSD is voor de gevorderde tripper, dat is echt niet iets om ff te proberen op een feestje, daar kan je echt goed fout van gaan.

Beter blijf je voorlopig ff uit de buurt van LSD.

+1

als je het toch zou willen proberen op de 100 dagen, zorg er dan voor dat een maat van je nuchter blijft en dat hij zeker een camera meedoet om je trip te filmen :roflol:

LSD? Op een feestje? Ben je gek ofzo?

LSD is voor de gevorderde tripper, dat is echt niet iets om ff te proberen op een feestje, daar kan je echt goed fout van gaan.

Beter blijf je voorlopig ff uit de buurt van LSD.

Heb je er ervaring mee dan?

Ik heb juist gehoord dat bij een kleine dosering het chill is voor feestjes.

Niet dat ik er verstand van heb ofzo :o

Kun je beter 2cb nemen naar mij ervaring.

Als je toch drugs wil gebruiken zou ik gaan voor klein lijntje zuivere speed, moet genoeg zijn voor heel de avond of je kan kiezen voor 4fmp. Beetje in the zone blijven met de alcohol, en tegen 's morgens begin je aan ghb. Als je uiteindelijk thuis bent sluit je alles af met ketamine.

Mijn dealer was in Duitsland op een feest en probeerde daar ook pillen te verkopen, maar die duitsers wilden bijna allemaal alleen LSD.
Wil niet meteen zeggen dat het een ideale setting is, maar het komt dus wel degelijk voor.

Je kan trouwens wel heel erg goed zien als iemand XTC heeft gebruikt, dus houd daar rekening mee bij dat feest met leraren enzo.

Mijn dealer was in Duitsland op een feest en probeerde daar ook pillen te verkopen, maar die duitsers wilden bijna allemaal alleen LSD.
Wil niet meteen zeggen dat het een ideale setting is, maar het komt dus wel degelijk voor.

Je kan trouwens wel heel erg goed zien als iemand XTC heeft gebruikt, dus houd daar rekening mee bij dat feest met leraren enzo.

raar ik wil echt niet dansen tijdens lsd

btw lsd zien ze ook aan je pupillen he:D

Paddo's, speed, keta en wiet geven ook wel wat symptomen maar allemaal niet zo duidelijk als XTC.

Vind ik ook. Xtc nemen met je leraren in de buurt. Moet niet gekker worden.
Ghb is een goede optie, alleen als je kan doseren, knock gaan met je leraars in de buurt is ook een afrader.

Lsd zie je zo niet buitenaf, maar wat je mentaal doormaakt zal zeker wel indruk maken op je leraren. Lsd is iets voor een party waar je heen gaat voor de muziek. Communiceren op LSD is praktisch onmogelijk. In mijn piek met 200 µ gr was het onmogelijk om een sinaasappel te schillen.

Ketamine moet je ook opletten voor de dosering. Als je teveel neemt en je staat in de drukte precies op een koord te dansen waar je niet meer af wil en snapt de buitenwereld niet meer, heb je achteraf meer spijtgevoelens dan een voldaan en tevreden gevoel.

4fmp of zuivere amfetamine (max 200mg) en dan in the zone blijven met alcohol en zeer rustig aan doseren met ghb :thumbs:
Meer speed zorgt alleen maar voor een paranoia en onrustig/angstig gevoel, wat je socialiteit en gesprekken wat in de weg zit

Ik zou prefereer deze combi omdat het liefst niet zichtbaar mag zijn voor buitenstaanders. Je de volgende dag nog door moet. Toch wat rekening wilt houden met je fysiek. Graag praat en zoveel mogelijk mensen wilt leren kennen zonder jezelf belachelijk te maken. Je zo eventueel nog een chick kan scoren. Je hier kan relaxen, chillen en toch opgewekt zijn. Deze combi hemels is voor je zelfvertrouwen en je retegeil maakt

Laatst bewerkt:
Vind ik ook. Xtc nemen met je leraren in de buurt. Moet niet gekker worden.
Ghb is een goede optie, alleen als je kan doseren, knock gaan met je leraars in de buurt is ook een afrader.

Lsd zie je zo niet buitenaf, maar wat je mentaal doormaakt zal zeker wel indruk maken op je leraren. Lsd is iets voor een party waar je heen gaat voor de muziek. Communiceren op LSD is praktisch onmogelijk. In mijn piek met 200 µ gr was het onmogelijk om een sinaasappel te schillen.

Ketamine moet je ook opletten voor de dosering. Als je teveel neemt en je staat in de drukte precies op een koord te dansen waar je niet meer af wil en snapt de buitenwereld niet meer, heb je achteraf meer spijtgevoelens dan een voldaan en tevreden gevoel.

4fmp of zuivere amfetamine (max 200mg) en dan in the zone blijven met alcohol en zeer rustig aan doseren met ghb :thumbs:

wat is 4fmp ?
is dat fluo nog wat ? en wat is er leuk aan ?

4-fluoroamfetamine lijkt het meest op amfetamine in werking: het verhoogt vooral de hoeveelheid dopamine, maar in mindere mate als amfetamine. 4-fluoroamfetamine heeft dus een stimulerende werking, maar minder sterk dan amfetamine. 4-fluoroamfetamine veroorzaakt slechts een lichte stijging van serotonine. Het effect van 4-fluoroamfetamine is volgens gebruikers mild stimulerend met licht euforische componenten (zéér mild MDMA-achtig)
Sluit ik me volledig bij aan. Ideaal in combi met ghb.
Of dex amfetamine, eigenlijk pakken beter als gewone amfetamine.

Amfetamine moet je niet nemen als dat niet veel neemt, amfetamine moet je leren waarderen OF in combi met ghb. Anders wordt je ook maar in jezelf gekeerd en paranoia.

verdwijnt dat paranoia gevoel eigenlijk als je het meer neemt?

Laatst bewerkt:
dehm wil je een keer karma geven kan het weer niet

Terug
Naar boven