zo zou ik het doen;
s'avonds lekker aan de baco (of andere alcoholische drank), en tegen het einde van de nacht/begin van de ochtend lekker een sleutelpuntje (of meerdere

) sos nemen.
S'ochtends goed eten, en gedurende dag lekker doorzuipen en af en toe een snuif nemen.
Sos en drank is de beste oplossing.
Drank is gewoon lekker, lekker dronken worden en in die roes raken. En als het uit de hand begint te lopen, zijnde je kan niet meer op je benen staan of er komt geen zinnig woord meer uit, dan is het tijd om dat pakkie uit je broekzak te halen.
Sos houdt je op de been, je verliest je eetlust niet, je merkt het niet aan je uiterlijk, maar bovenal; sos is one hell of a drug.
Je kan lekker blijven lullen met je klasgenoten en leraren, je krijgt er meer zelfvertrouwen door, een lekkere flow van arrogantie komt over je heen.
Kortom; succes gegarandeerd.
Tuurlijk, het kost je wel een paar knakies, maar je hebt wel een leuk feestje.
Andere optie, in volgende van verstandigheid;
Pep; goedkoop, je kan blijven doorgaan, maar tieveszooi. Je eetlust is verdwenen. Doet ook niet veel bijzonders met je mentale gesteldheid, en je doppen gaan wagewijd opstaan, dat valt op.
GHB; relatief goedkoop, niet schadelijk voor je lichaam, maar onmogelijk goed te doseren voor een N00B. Kans is groot dat je K.O gaat en/of vroegtijdig moet afhaken. Het is immers een narcose-middel. Voor de beginner niet aan te raden (voor mij wel, konningenacht EN dag heb ik doorgebracht op G + sos)
XTC / MDMA; heerlijk goedje, maar te tricky. Kans is groot dat het opvalt. Kans is ook groot dat je de halve nacht/dag loopt te spacen, waardoor je communicatief erg slecht bent, en hoogstwaarschijnlijk het halve feest vergeten bent. (over de blikken van bekenden nog maar niet te spreken als je daar met je ogen dicht en je koppie heen en weer draaiend en knarsetandend staat te dansen)
LSD: forget about it. Niet de goede gelegenheid voor.
Ketamine; forget about it. Niet voor N00Bs.