AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Heb je er ervaring mee dan?

Ik heb juist gehoord dat bij een kleine dosering het chill is voor feestjes.

Niet dat ik er verstand van heb ofzo :o

Ik heb wel ervaringen met jongens waarbij het aardig uit de hand liep ja.
Dat waren ervaren LSD gebruikers dus die zijn wel wat gewend, maar elke vorm van rationeel denken was verdwenen.
En zoiets wil je zeker niet hebben als er leraren of andere bekenden in de buurt zijn.

Ik heb een maatje van me echt super raar zien doen op 300µgr
We gingen naar een feest, maar zijn moeten terug draaien naar huis.
Wist zijn naam niet meer, was constant aan het vragen wanneer we in Antwerpen waren, terwijl we daar helemaal niet moesten zijn. Drank inschenken in een pint, en heel de fles leeg gieten terwijl alles over die pint stroomt. Terug op de trein, éénmaal thuis, vroeg hij zichzelf af waar het feestje was. Verkeersborden waar hij van weg sprong omdat die dacht dat ze naar hem kwamen

Nooit gehoort van 4-fluoroamfetamine zal zeker wel een research chemical zijn?
Zal wel moeilijk aan te komen zijn.
Ben je de dag erna even rot als met pep of mdma ?

Binnen enkele maanden is het weer 100-dagen :D
Er zijn wel enkele klasgenoten die geïnteresseerd zijn in de effecten van bepaalde drugs, maar slechts een paar die al wat ervaring hebben.
Wel zijn er een paar die wel eens wat zouden willen proberen met die gelegenheid :p

Om de situatie te schetsen: de ene dag volledig wakker zijn, naar school gaan, 's avonds uitgaan, hele nacht door dus, en de volgende dag is het 'officieel' feest, dus nog een dagje doorgaan (en waarschijnlijk nog een nacht).

Iemand tips om deze 48uur gezellig door te komen? :D

zo zou ik het doen;

s'avonds lekker aan de baco (of andere alcoholische drank), en tegen het einde van de nacht/begin van de ochtend lekker een sleutelpuntje (of meerdere ;) ) sos nemen.
S'ochtends goed eten, en gedurende dag lekker doorzuipen en af en toe een snuif nemen.

Sos en drank is de beste oplossing.
Drank is gewoon lekker, lekker dronken worden en in die roes raken. En als het uit de hand begint te lopen, zijnde je kan niet meer op je benen staan of er komt geen zinnig woord meer uit, dan is het tijd om dat pakkie uit je broekzak te halen.
Sos houdt je op de been, je verliest je eetlust niet, je merkt het niet aan je uiterlijk, maar bovenal; sos is one hell of a drug.
Je kan lekker blijven lullen met je klasgenoten en leraren, je krijgt er meer zelfvertrouwen door, een lekkere flow van arrogantie komt over je heen.
Kortom; succes gegarandeerd.

Tuurlijk, het kost je wel een paar knakies, maar je hebt wel een leuk feestje.
Andere optie, in volgende van verstandigheid;

Pep; goedkoop, je kan blijven doorgaan, maar tieveszooi. Je eetlust is verdwenen. Doet ook niet veel bijzonders met je mentale gesteldheid, en je doppen gaan wagewijd opstaan, dat valt op.

GHB; relatief goedkoop, niet schadelijk voor je lichaam, maar onmogelijk goed te doseren voor een N00B. Kans is groot dat je K.O gaat en/of vroegtijdig moet afhaken. Het is immers een narcose-middel. Voor de beginner niet aan te raden (voor mij wel, konningenacht EN dag heb ik doorgebracht op G + sos)

XTC / MDMA; heerlijk goedje, maar te tricky. Kans is groot dat het opvalt. Kans is ook groot dat je de halve nacht/dag loopt te spacen, waardoor je communicatief erg slecht bent, en hoogstwaarschijnlijk het halve feest vergeten bent. (over de blikken van bekenden nog maar niet te spreken als je daar met je ogen dicht en je koppie heen en weer draaiend en knarsetandend staat te dansen)

LSD: forget about it. Niet de goede gelegenheid voor.

Ketamine; forget about it. Niet voor N00Bs.

Laatst bewerkt:
Ik heb een maatje van me echt super raar zien doen op 300µgr
We gingen naar een feest, maar zijn moeten terug draaien naar huis.
Wist zijn naam niet meer, was constant aan het vragen wanneer we in Antwerpen waren, terwijl we daar helemaal niet moesten zijn. Drank inschenken in een pint, en heel de fles leeg gieten terwijl alles over die pint stroomt. Terug op de trein, éénmaal thuis, vroeg hij zichzelf af waar het feestje was. Verkeersborden waar hij van weg sprong omdat die dacht dat ze naar hem kwamen

Dat soort dingen bedoel ik.
Man ik heb weleens shit meegemaakt met gasten, is niet grappig weet je je bent alleen maar baby-sitter aan het spelen omdat die lui te waus zijn om normaal te doen.

Nooit gehoort van 4-fluoroamfetamine zal zeker wel een research chemical zijn?
Zal wel moeilijk aan te komen zijn.
Ben je de dag erna even rot als met pep of mdma ?

Is een amfetamine waar het 4e atoom is vervangen door fluor.
Fluor is in hoge dosissen wel giftig. Maar amfetamine zelf is ook niet geheel onschadelijk.

Ik weet niet waar je woont in België, maar hier in de kempen is het zo goed als onvindbaar. Dex amfetamine prefereert eigenlijk wel mijn voorkeur.
Amfetamine is voor mij eigenlijk verleden tijd, want ik hou teveel van mijn fysiek.

Maar wat ge trouwens doen met de 100 dagen ? Ga je ergens een feestje bouwen met muziek, of wil je communiceren ? Als je voor de muziek gaat een lichte dosis 2cb

Even voor de duidelijkheid :D
Speed zou ik willen vermijden, gewoon omdat ik er nog maar weinig positieve dingen van gehoord heb.
De bollen zou ik voor tijdens het uitgaan houden, en de LSD dus NIET voor tijdens het uitgaan :p
Dat zou eerder zijn om een hele dag in een lekker sfeertje te verkeren :D
Maar zoals ik al zei, heb ik geen ervaring mee, en jullie raden het af dus :P
GHB heb ik ook al vanalles over gelezen hier, interesseert me wel, maar denk niet dat dit voor 100-dagen is... Ook met het doseren enzo.

zo zou ik het doen;

s'avonds lekker aan de baco (of andere alcoholische drank), en tegen het einde van de nacht/begin van de ochtend lekker een sleutelpuntje (of meerdere ;) ) sos nemen.
S'ochtends goed eten, en gedurende dag lekker doorzuipen en af en toe een snuif nemen.

Sos en drank is de beste oplossing.
Drank is gewoon lekker, lekker dronken worden en in die roes raken. En als het uit de hand begint te lopen, zijnde je kan niet meer op je benen staan of er komt geen zinnig woord meer uit, dan is het tijd om dat pakkie uit je broekzak te halen.
Sos houdt je op de been, je verliest je eetlust niet, je merkt het niet aan je uiterlijk, maar bovenal; sos is one hell of a drug.
Je kan lekker blijven lullen met je klasgenoten en leraren, je krijgt er meer zelfvertrouwen door, een lekkere flow van arrogantie komt over je heen.
Kortom; succes gegarandeerd.

Tuurlijk, het kost je wel een paar knakies, maar je hebt wel een leuk feestje.
Andere optie, in volgende van verstandigheid;

Pep; goedkoop, je kan blijven doorgaan, maar tieveszooi. Je eetlust is verdwenen. Doet ook niet veel bijzonders met je mentale gesteldheid, en je doppen gaan wagewijd opstaan, dat valt op.

GHB; relatief goedkoop, niet schadelijk voor je lichaam, maar onmogelijk goed te doseren voor een N00B. Kans is groot dat je K.O gaat en/of vroegtijdig moet afhaken. Het is immers een narcose-middel. Voor de beginner niet aan te raden (voor mij wel, konningenacht EN dag heb ik doorgebracht op G + sos)

XTC / MDMA; heerlijk goedje, maar te tricky. Kans is groot dat het opvalt. Kans is ook groot dat je de halve nacht/dag loopt te spacen, waardoor je communicatief erg slecht bent, en hoogstwaarschijnlijk het halve feest vergeten bent. (over de blikken van bekenden nog maar niet te spreken als je daar met je ogen dicht en je koppie heen en weer draaiend en knarsetandend staat te dansen)

LSD: forget about it. Niet de goede gelegenheid voor.

Ketamine; forget about it. Niet voor N00Bs.

Sos? Pep? :o

Sos

Pep is ook geen makkelijke zooi als je het niet kent. Sommige mensen hebben last van krampen in de nek of in je benen. Als ik er aardig aanzat kon ik niet meer drinken. Kreeg me nek niet meer naar beneden zeg maar. Redelijk k*t.

Volg gewoon mijn advies op.

Beetje pep als stimulant. Voor je vertrekt kleine beetjes pep. Mini lijntje is voldoende, het gevoel mag zeker niet overheeren. En dan zeer rustig alcohol en ghb (maar verdeel die ghb op voorhand en houd de marge tussen de tijdstippen zo dat je absoluut niet neer kan gaan).

Of neem gewoon helemaal niets

De 100 dagen stack:

1ste avond xtc, vanaf sochtends ghb (als je er niet moe van wordt) tot na school, dan heb je niet zo'n last van die xtc die uitwerkt, 2de avond direct na school beginnen aan de pep en aanvullen met biertjes naar smaak tot het uur dat je naar huis gaat. :D

Knallen maar!

Wat voel ik dan met die GHB?

Hahaha jaaaa, zo wordt het ten minste een onvergetelijke 100-dagen. Spacen, Trippen en meer dan 48 u wakker blijven.
Wordt idd meer dan 48 uur wakker blijven :p
+1

als je het toch zou willen proberen op de 100 dagen, zorg er dan voor dat een maat van je nuchter blijft en dat hij zeker een camera meedoet om je trip te filmen :roflol:
Sowieso zou de meerderheid bij volle bewustzijn blijven.
Kun je beter 2cb nemen naar mij ervaring.

Als je toch drugs wil gebruiken zou ik gaan voor klein lijntje zuivere speed, moet genoeg zijn voor heel de avond of je kan kiezen voor 4fmp. Beetje in the zone blijven met de alcohol, en tegen 's morgens begin je aan ghb. Als je uiteindelijk thuis bent sluit je alles af met ketamine.
Wat doet ketamine?
Vind ik ook. Xtc nemen met je leraren in de buurt. Moet niet gekker worden. Waarom?
Ghb is een goede optie, alleen als je kan doseren, knock gaan met je leraars in de buurt is ook een afrader.

Lsd zie je zo niet buitenaf, maar wat je mentaal doormaakt zal zeker wel indruk maken op je leraren. Lsd is iets voor een party waar je heen gaat voor de muziek. Communiceren op LSD is praktisch onmogelijk. In mijn piek met 200 µ gr was het onmogelijk om een sinaasappel te schillen. :roflol:

Ketamine moet je ook opletten voor de dosering. Als je teveel neemt en je staat in de drukte precies op een koord te dansen waar je niet meer af wil en snapt de buitenwereld niet meer, heb je achteraf meer spijtgevoelens dan een voldaan en tevreden gevoel.

4fmp of zuivere amfetamine (max 200mg) en dan in the zone blijven met alcohol en zeer rustig aan doseren met ghb :thumbs:
Meer speed zorgt alleen maar voor een paranoia en onrustig/angstig gevoel, wat je socialiteit en gesprekken wat in de weg zit

Ik zou prefereer deze combi omdat het liefst niet zichtbaar mag zijn voor buitenstaanders. Je de volgende dag nog door moet. Toch wat rekening wilt houden met je fysiek. Graag praat en zoveel mogelijk mensen wilt leren kennen zonder jezelf belachelijk te maken. Je zo eventueel nog een chick kan scoren. Je hier kan relaxen, chillen en toch opgewekt zijn. Deze combi hemels is voor je zelfvertrouwen en je retegeil maakt

Is een amfetamine waar het 4e atoom is vervangen door fluor.
Fluor is in hoge dosissen wel giftig. Maar amfetamine zelf is ook niet geheel onschadelijk.

Ik weet niet waar je woont in België, maar hier in de kempen is het zo goed als onvindbaar. Dex amfetamine prefereert eigenlijk wel mijn voorkeur.
Amfetamine is voor mij eigenlijk verleden tijd, want ik hou teveel van mijn fysiek.

Maar wat ge trouwens doen met de 100 dagen ? Ga je ergens een feestje bouwen met muziek, of wil je communiceren ? Als je voor de muziek gaat een lichte dosis 2cb

Donderdagavond waarschijnlijk Overpoort in Gent. Hele nacht doorgaan, 's morgens vroeg terug naar Oudenaarde, met alle 6de jaars doen geven we showke voor de school enzo, voor de rest zijn we redelijk vrij denk ik. En dan vrijdagavond uiteraard de 100dagen fuif...

Ik zou echt gewoon alcohol drinken, lijkt me het veiligst.
Drugs gebruiken doe je met verstand.

Ketamine hangt af van de dosis. Zoals gezegd, je gebruikt drugs met verstand, te hoge dosis ketamine en je staat voor aap.
Hij kan nog gaan, nog hogere dosisen kom je zelfs niet meer van je plaats.
http://www.youtube.com/watch?v=GPq7nWdzqwI

Dit krijg je als je teveel ghb binnen hebt. Die kerel kan nog blijven rechtstaan. Iets meer en je valt gewoon op de grond in slaap.
http://www.youtube.com/watch?v=_CjG8_q9I-A

Allemaal geweldig als je ermee kan omgaan, teveel sta je voor aap en kunnen er ongelukken gebeuren.
Teveel alcohol kan iedereen overkomen en is dan nog sociaal aanvaardbaar.

En zo als je aan de xtc gaat
http://www.youtube.com/watch?v=PIYN64FC-AY

De dosis ketamine en ghb luistert nauw

Laatst bewerkt:
Ik ben redelijk serieus bezig met mijn trainingen enzo, maar voor die ene keer zou ik echt volledig los willen gaan. En ik denk niet echt dat alcohol alleen will do the trick...

Uiteraard zou ik met verstand gebruiken.
Zou ook gewoon wat kunnen gaan kopen en vanalles gaan proberen, maar ik kom eerst naar hier om jullie mening te vragen :p

Ik weet ook wel wat het met een mens en met zijn leven kan doen (van dichtbij meegemaakt zal ik maar zeggen :) ). Dus ik ben niet zo retarded dat ik vanalles ga combineren in idiote hoeveelheden...
Het moet gewoon een scheve, eenmalige ervaring worden.

GHB ga je lekker van chille, iedereen en alles wordt mooier, je bent wat socialer maar je kan nog perfect nrmaal doen.

Alcohol en GHB mengen zou ik nu wel niet meteen doen de eerste keer, het risico op KO gaan is dan wat groter en ik neem aan dat je dat niet wilt op school.

LSD uit je plannen laten. Kan te ****ed up draaien. Ketamine zou ik ook niet met lopen klooien, imo toch ook al meer voor gevorderden.

Waar je het minste kans mee hebt om fout te gaan en je toch te amuseren is duidelijk sos en pep. Sos is leuker maar voor 2 dagen ben je dan algauw 100EUR kwijt terwijl speed je er 10 kost.

Bollen zou ik er wel inhouden, mss best nog de 2de avond.

@Maiskorrel: je hebt me benieuwd gemaakt naar de combo GHB/pep. ;)

pep=speed

sos=coke

Snap niet wat sommigen hier aan het zeuren zijn over de dosering van speed. De eerste keer lijntjes nemen van 0.1 gram telkens als je moe wordt lijkt mij voldoende. Kan je die 2 dagen uitdoen met mss maar een halve gram. Kans op fout gaan bijna 0.

pep=speed

sos=coke

Snap niet wat sommigen hier aan het zeuren zijn over de dosering van speed. De eerste keer lijntjes nemen van 0.1 gram telkens als je moe wordt lijkt mij voldoende. Kan je die 2 dagen uitdoen met mss maar een halve gram. Kans op fout gaan bijna 0.

Ahzo.
Nee coke is mij wat te duur :D
Bollen wil ik er in houden, speed eventueel, maar ben er niet van overtuigd.

Als je xtc gaat doen zou ik geen drugs meer nemen die in de categorie oppeppende middelen hoort. Alcohol(met mate), 2cb (met verstand), ghb (met mate en verstand).

Als je xtc gaat doen zou ik geen drugs meer nemen die in de categorie oppeppende middelen hoort. Alcohol(met mate), 2cb (met verstand), ghb (met mate en verstand).

Is het aan te raden om xtc of mdma te gebruiken NA de eerste avond (dus overdag) of beter speed?

2cb ken ik niet, en denk dat ghb moeilijk wordt met doseren enzo, en al zeker met de alcohol.

Herinner me nog eens aan die avond dat iedereen hier in Gent gaat komen. Dan mijd ik die zeker... was vorig jaar niet te doen.

pep=speed

sos=coke

Da's dus de reden waarom ik zo'n noob ook speed zou aanraden. Coke eventueel ook maar prijs weegt zwaar door...

Coke te duur. Ghb te weinig ervaring en te veel drank. LSD tjaaa. 2CB ga je niet vinden. Lijstje wordt al kleiner hé. Schieten over MDMA en speed zeker? Of gewoon nuchter gaan zoals maiskorrel zegt

Herinner me nog eens aan die avond dat iedereen hier in Gent gaat komen. Dan mijd ik die zeker... was vorig jaar niet te doen.

Da's dus de reden waarom ik zo'n noob ook speed zou aanraden. Coke eventueel ook maar prijs weegt zwaar door...

Coke te duur. Ghb te weinig ervaring en te veel drank. LSD tjaaa. 2CB ga je niet vinden. Lijstje wordt al kleiner hé. Schieten over MDMA en speed zeker? Of gewoon nuchter gaan zoals maiskorrel zegt

Zal je er aan herinneren :D
Ik vermoed dat het de donderdag voor de krokus zal zijn ;)

Het zullen pillen en/of speed worden, maar ik luister voorlopig nog wat verder naar jullie bevindingen/tips enz...

Het veiligste idee lijkt mij dit:

Avond 1: alcohol met of zonder speed
Overdag: speed met eventueel wat alcohol tussendoor, dat boeit niet
Avond 2: MDMA en een beetje alcohol (je wilt die kater niet laten opkomen terwijl je nog aan het feesten bent)

Vooral opletten op je alcoholconsumptie, je kan doordat je 2 dagen op pepmiddelen staat véél meer drinken dan anders, wat tot een een nog véél ergere kater kan leiden de dag erna en in extreme mate tot een alcolvergiftiging de dag zelf.

Zit er hier de donderdag voor de krokus een dbb-party aan te komen in de Overpoort?? :eyebrow:

Terug
Naar boven