XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Als je wilt doorgaan is speed en ghb het ideale jochie en zie dat je niet ko gaat, en ga dan geen alcohol drinken als een gek maar rustig aan

GHB met alchol combineren zal ik even mee wachten tot je wat meer ervaring hebt met doseren. Kan me nog goed een avond herinneren dat ik in een volle discotheek totaal van mijn stokkie ging met deze combi. Dan mis je je totale feestje.
Ook mdma en alcohol combi zou ik proberen te mijden. De kans op uitdroging en oververhitting is veel groter als je alcohol bij je mdma gebruikt. Daarnaast is een mdma trip veel beter als je verder gewoon nuchter bent, kan je voluit genieten.

Ik zou het denk ik zo doen:

Overdag: beginnen met wat alcohol of ghb, niet te veel gewoon beetje in een roes.
Dan 's avonds overgaan op frisdrank en als het donker wordt overstappen op xtc.
De volgende dag om op de been te blijven pep of sos, en dat door blijven gebruiken tot de nacht erna. Dan kan je ook weer aan de alcohol. Want door de sos en pep kan je weer veel meer drinken, en kan je lekker in die dronken roes verkeren zonder echt van je stokkie te gaan.
Maar zoals Strakke freddy al zei: pas op voor de kater van de volgende dag, want die zal immens zijn, vanwege de grote hoeveelheden alcohol die je kan gebruiken met sos of pep.

Wel op tijd stoppen met de pep trouwens. Anders wordt het niet 48 uur wakker blijven, maar gewoon 56 of 60 uur. Dan ben je helemaal niet blij, als het feestje voorbij is, maar jij staat nog te trippen.

GHB zal best achterwege gelaten worden, aangezien er toch wel wat alcoholconsumptie zal zijn...

Uitdroging kan toch tegengegaan worden door vééééééééél water te drinken?
(wat ik ook van plan ben)

Maar twijfel nog steeds.
Speed <-> xtc
Voordelen , nadelen, ... ?

Kan je goede pep regelen ? Laat hem testen. Boven de 40-50% zuiverheid neem je pep, anders xtc

Xtc zie je overduidelijk, bij de meeste. Volgens mij zie je pep wel minder.

Uitdroging kan inderdaad tegen gegaan worden met water. Als ik X gebruik zorg ik er voor dat ik altijd water in mn klauwen heb, anders vergeet ik het gewoon te drinken.

ik zou gewoon van alles een beetje nemen
pep,ghb,alcohol,xtc

en zorg dat je met iemand samen neemt zodat je elkaar in de gaten kan houden en spreek af dat je elk uur even samen water gaat drinken, de meeste vergeten dat namelijk

Zelf ben ik zoals je wel weet een drugsliefhebber maar op dingen als de 100 dagen zou ik gewoon de rest volgen en gewoon muiledronken gaan.

Weet je, speed heeft zeker niet zo'n toegevoegde waarde vind ik persoonlijk: je bekijkt alles veel meer nuchter dan anders en dat wil je toch niet als iedereen zichzelf daar lam zuipt?
Dan wil je toch ook even van de kaart gaan?

En xtc... Ik denk dat je je een beetje raar gaat voelen: jij gaat zo'n verfijnd liefdesgevoel hebben terwijl al je vrienden daar rond gaan dretsen als lompe boeren die nergens meer besef van hebben.

Gewoon zuipen en de boel afbreken en 's anderdaags niet meer weten wat je gedaan hebt!

GHB zal best achterwege gelaten worden, aangezien er toch wel wat alcoholconsumptie zal zijn...

Uitdroging kan toch tegengegaan worden door vééééééééél water te drinken?
(wat ik ook van plan ben)

Maar twijfel nog steeds.
Speed <-> xtc
Voordelen , nadelen, ... ?

rustig aan met het water beest, meer dan 3L in een uur kan dodelijk uitvallen.

Ok, meer water dus :p
Moet geen probleem vormen want loop zo al hele dagen rond met een waterfles (altijd dorst).

Maar ben er nog altijd niet uit of het pep of xtc wordt...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beginnerbb heeft gelijk

Zit er hier de donderdag voor de krokus een dbb-party aan te komen in de Overpoort?? :eyebrow:

Om eens te kijken in welke staat onze jumper erbij loopt wil ik heel misschien mijn kot wel eens verlaten die dag. Waarschijnlijk is het die avond toch nog steeds goed in deca want daar gaan die middelbare studenten niet binnen. Te duister kot, te goeie muziek en 2 euro inkom.

Kijk eerst eens wat je kan fixen trouwens. Dan kan je keuze snel gemaakt zijn

Als ik X op heb drink ik liter in het uur. Just to be sure.
Maar dat is dan niet een hele dag lang, maar een uurtje of 4-5.

Ik snap niet waar jullie het over hebben met die uitdroging/ overhitting door X

Ik zuip juist altijd bij X Bier wodka whiskey breezers smirnoff ice dingen:P maar nooit water, tenzij ik een heel kleffe bek krijg (bijna nooit) Of ben ik nou zo'n vocht bal dat ik het niet nodig heb:D hehe

PAk wel misschien maar 3 hooguit 5 keer per jaar x en is enige dat ik gebruikt (tog niet goed voor mijn zuurverdiende spiertjes:o)

Ik snap niet waar jullie het over hebben met die uitdroging/ overhitting door X

Ik zuip juist altijd bij X Bier wodka whiskey breezers smirnoff ice dingen:P maar nooit water, tenzij ik een heel kleffe bek krijg (bijna nooit) Of ben ik nou zo'n vocht bal dat ik het niet nodig heb:D hehe

PAk wel misschien maar 3 hooguit 5 keer per jaar x en is enige dat ik gebruikt (tog niet goed voor mijn zuurverdiende spiertjes:o)

Misschien is het ook niet nodig. Maar het internet staat er vol over geschreven, dus om zeker te zijn drink ik toch altijd een hoop water.
Het is ook logisch, bij X verhoog je je kerntemperatuur, om te koelen heb je water nodig.
Daarnaast krijg je altijd zo'n droge bek dat je ook wel water wil drinken.

Misschien is het ook niet nodig. Maar het internet staat er vol over geschreven, dus om zeker te zijn drink ik toch altijd een hoop water.
Het is ook logisch, bij X verhoog je je kerntemperatuur, om te koelen heb je water nodig.
Daarnaast krijg je altijd zo'n droge bek dat je ook wel water wil drinken.

The inside of my cheeks will do hehehe;)

Terug
Naar boven