- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GHB zal best achterwege gelaten worden, aangezien er toch wel wat alcoholconsumptie zal zijn...
Uitdroging kan toch tegengegaan worden door vééééééééél water te drinken?
(wat ik ook van plan ben)
Maar twijfel nog steeds.
Speed <-> xtc
Voordelen , nadelen, ... ?
rustig aan met het water beest, meer dan 3L in een uur kan dodelijk uitvallen.

rustig aan met het water beest, meer dan 3L in een uur kan dodelijk uitvallen.

Ik dacht eerder aan 2liter over de dag
(en bier is toch ook water...)
Ik dacht eerder aan 2liter over de dag
en in bier zit alcohol en dat onttrekt vocht aan je lichaam.Ik dacht eerder aan 2liter over de dag
Zit er hier de donderdag voor de krokus een dbb-party aan te komen in de Overpoort??![]()
Als ik X op heb drink ik liter in het uur. Just to be sure.
Maar dat is dan niet een hele dag lang, maar een uurtje of 4-5.
maar nooit water, tenzij ik een heel kleffe bek krijg (bijna nooit) Of ben ik nou zo'n vocht bal dat ik het niet nodig heb
hehe
)Ik snap niet waar jullie het over hebben met die uitdroging/ overhitting door X
Ik zuip juist altijd bij X Bier wodka whiskey breezers smirnoff ice dingenmaar nooit water, tenzij ik een heel kleffe bek krijg (bijna nooit) Of ben ik nou zo'n vocht bal dat ik het niet nodig heb
hehe
PAk wel misschien maar 3 hooguit 5 keer per jaar x en is enige dat ik gebruikt (tog niet goed voor mijn zuurverdiende spiertjes)
Misschien is het ook niet nodig. Maar het internet staat er vol over geschreven, dus om zeker te zijn drink ik toch altijd een hoop water.
Het is ook logisch, bij X verhoog je je kerntemperatuur, om te koelen heb je water nodig.
Daarnaast krijg je altijd zo'n droge bek dat je ook wel water wil drinken.