Ff discussie onderbreken.
Vrijdag ben ik met mn vriendinnetje en paar andere maten naar complex geweest. Nu kreeg ik daar roze lacostjes te pakken. Ik pak er 1, voel echt zo goed als niets, dan ik pak een 2de, dan voel ik me half slecht, buikpijn, brandend, maar ben wel super actief, geen echt flash fzo. Mn vriendin vraagt een pilletje en ik dacht ja ze zal wel niets voelen van dit. Natuurlijk voelde ze zich echt slecht, heel veel buikpijn, kotsneigingen en ook dat brandend gevoel. Na een tijd voelt ze zich toch stukken beter tot we naar huis gaan en in de auto voelt ze zich echt misselijk.
Wanneer we in bed gaan, staat haar hoofd op ontploffen, tstaat echt superheet en ze zegt dat het heel hard brand, alsook in haar buik ( wa'k trouwens raar vond is dat haar neus wel koud was ). Heel haar lichaam voelde slecht aan. Na 3 uurtjes creperen tohc in slaap geraakt. wanneer ze dan terug wakker word verspreid het brandend jeukend gevoel door heel haar lichaam en dit blijft nu maar voortduren ... Ernstig of gewoon ff door de slechte pillen
Btw ze had voor we vertrokken ook al wel bommetje speed gedaan en 1 lat speed, ( wel 2 soorten speed bij elkaar vermengd waarvan 1 van die soorten echte goeie is maar buikpijn vrij hard )
Lijkt me hard op een vergiftiging eigenlijk ?