XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

jaja dat weet ik heus wel hoor :p

Ik ben sterk aant verminderen, maar ik ben zeer gevoelig hiervoor en heb zwak karakter :p na zoveel jaren overmatig drugsgebruik is het niet simpel om te stoppen als je op zo'n feestjes komt waar veel drugs gebruikt word. Met de ervaring dat je de voorbije 3-4 jaar elk feesje wel xtc, coke of speed gebruikt hebt en dit leuk was, terwijl de feestjes zonder drugs altijd saai waren. Snap je dan dat het moeilijk is om die overschakeling te maken :)
En als ik gebruik wil ik altijd superhard gaan, grammetje coke is binnen de 3 uur op, eens ik een pil gepakt heb, wil ik blijven bijsteken tot op het randje van neer te gaan. Dit heb ik met alles zo.

20 december ga ik pas terug uit, nu zeg'k wel van 'k ga niets proberen pakken maar eens'k daar ben .. we zien wel :)

Je moet eens aan de psychedelica, misschien begin je dan heel anders te denken.

Je vriendin doet iedere keer ook als je uitgaat? Kan me inbeelden dat dat het ook niet gemakkelijker maakt om te stoppen...

Inderdaad ze gebruikt ook :) Ik heb een tijdje geleden proberen stoppen, maar wanneer zij dan iets pakt ben ik ook sneller geneigd om iets te pakken.
Het grootste wat met tegensteekt is gewoon dat het slecht is voor de KT en dat ik me soms echt dommer voel als vroeger. We hebben gezegd dat we nu samen gingen stoppen, maar ik weet dat het zeer moeilijk gaat zijn en of ze het meent weet ik niet. Ik ben vrij zeker dat ze op het volgende feestje ook zegt, 1ne keer kan geen kwaad e :)
'k moet gewoon echt eens nee kunnen zeggen en die overstap maken. snatuulijk niet gemakkelijk in zo'n drugsmilieu, maar tzal toch moeten gebeuren hé !

Je moet eens aan de psychedelica, misschien begin je dan heel anders te denken.

bedoel je hier dan LSD mee fzo ?
heb het eenmaal gedaan, erna niet meer, echt dik zware shit, toen ben ik wel aantal weken gestopt met gebruiken, ik besefte wat voor brol het allemaal was. Extreem hard spul is dat toch wel :D wil'k ng wels doen

Je moet gewoon je vriendin dumpen als ze drugs gebruikt, zo kom je nergens.
Desnoods ga je niet meer weg als je het niet kan zonder drugs.

Neem eens psychedelica, drugs die je bewust zijn verruimen ipv vernauwen

edit: lsd, dmt, 2cb, mescaline. Je leert jezelf beter kennen en komt tot inzien dat je die partydrugs eigenlijk helemaal niet nodig hebt

Inderdaad ze gebruikt ook :) Ik heb een tijdje geleden proberen stoppen, maar wanneer zij dan iets pakt ben ik ook sneller geneigd om iets te pakken.
Het grootste wat met tegensteekt is gewoon dat het slecht is voor de KT en dat ik me soms echt dommer voel als vroeger. We hebben gezegd dat we nu samen gingen stoppen, maar ik weet dat het zeer moeilijk gaat zijn en of ze het meent weet ik niet. Ik ben vrij zeker dat ze op het volgende feestje ook zegt, 1ne keer kan geen kwaad e :)
'k moet gewoon echt eens nee kunnen zeggen en die overstap maken. snatuulijk niet gemakkelijk in zo'n drugsmilieu, maar tzal toch moeten gebeuren hé !

Ha goed gegokt dan... Als je hierin geen steun kunt krijgen van je naaste omgeving, wordt het je wel veel moeilijker gemaakt. Als je vriendin dan nog eens elke keer dat je uitgaat drugst, wordt het helemaal moeilijk. Eens goed te samen over praten en haar proberen te overtuigen mee te stoppen zal het beste zijn. Probleem is dat ze het zelf echt moet willen natuurlijk. Misschien moet je dan drastische beslissingen nemen...

met je vriendin uitmaken omdat ze nog drugs gebruikt.. kan niet belachelijker

gwn wat minder uitgaan, of naar andere plaatsen uitgaan is de beste oplossing

Minder uitgaan is een voorbeeld van drastischer..

met je vriendin uitmaken omdat ze nog drugs gebruikt.. kan niet belachelijker

gwn wat minder uitgaan, of naar andere plaatsen uitgaan is de beste oplossing

Als jij een leven in wilt zonder drugs, daar hoort geen vriendin bij die drugs neemt.

Maak het haar duidelijk. Maar zo vastberaden om te stoppen ben je waarschijnlijk niet

Cocaïne, one hell of a drug

maar de laatste tijd, als ik een flinke snuif neem, dan wordt ik eerder waus cq van de kaart cq space, dan dat ik juist alert word en meer praatjes krijg.

Ik word dus echt "kort" van sos, in plaats van een verhoogde staat van alertheid.

Herkenbaar?

Dat is gewoon coke. Gevoelloos voor je uit liggen staren, denkend aan je volgende lijn, terwijl je achterdochtig bent dat niemand iets in de gaten heeft terwijl je hart bijna uit je lijf bonkt

Dat is gewoon coke. Gevoelloos voor je uit liggen staren, denkend aan je volgende lijn, terwijl je achterdochtig bent dat niemand iets in de gaten heeft terwijl je hart bijna uit je lijf bonkt

ja maar voorheen had ik dat pas als ik meerdere nakkies had genomen.
De laatste tijd is het meteen al raak, ik ben meteen waus, geen praatjes meer. Na die eerste "trip" trekt het wel wat weg, maar ik toch apart.

Je moet gewoon je vriendin dumpen als ze drugs gebruikt, zo kom je nergens.
Desnoods ga je niet meer weg als je het niet kan zonder drugs.

Neem eens psychedelica, drugs die je bewust zijn verruimen ipv vernauwen

edit: lsd, dmt, 2cb, mescaline. Je leert jezelf beter kennen en komt tot inzien dat je die partydrugs eigenlijk helemaal niet nodig hebt

Een maat van mij is welleens voor de poort blijven hangen, wssl te weinig genomen. Lijkt me niet relaxt.. gelukkig voor hem duurde het niet lang:D

Het mooie aan dmt is dat je zo afgeschoten word. Gordel om en helm op !!

Een verslaving aan partydrugs vernield je leven. Als ze niet op zeer korte termijn veranderd dan zou ik echt op zoek gaan naar een ander kerel. Maar het kan je ook juist een voordeel zijn, als je samen stopt. En elkaar steunt, maar dan moeten je wel allebei er 100% voor gaan!

Succes iig:)

Het is beter dat drugs je relatie kapot maakt, dan je leven

Uitmaken omdat ze drugs pakt is het mij niet waard. maar dat ff terzijde.

coke is echt k*t ja :p

Terug
Naar boven