MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ik zeg niet dat het mijn leven kapot maakt. Ik gebruik tegenwoordig echt niet veel meer. Alleen op feestjes en das max 1 a 2 maal per maand. tgaat redelijk goed met me vind'k eigenlijk.
verder heeft ze gezgd dat ze wilt stoppen maar ze heeft ook schrik dat het op feestjes moeilijk gaat worden. Ze is echt geschokt na dit weekend hoe slecht ze is geweest.

wat is dmt trouwens ? nog nooit van gehoord

The businessman's lunch trip !!!!

haha

bestaan er eigenlijk geen winkels waar GBL te koop is? is toch legaal als cleaner (behalve dan die sites waar je van moet bestellen)

bij de garagist ofzo? (toch ook goed om velgen mee schoon te maken)

Je moet een webshop contacteren en vragen of je het bij hem kan komen afhalen

bestaan er eigenlijk geen winkels waar GBL te koop is? is toch legaal als cleaner (behalve dan die sites waar je van moet bestellen)

Ja die bestaan, volgens mij geen probleem. Of je zou via een schoonmaakbedrijf kunnen bestellen.

GHB zal best achterwege gelaten worden, aangezien er toch wel wat alcoholconsumptie zal zijn...

Uitdroging kan toch tegengegaan worden door vééééééééél water te drinken?
(wat ik ook van plan ben)

Maar twijfel nog steeds.
Speed <-> xtc
Voordelen , nadelen, ... ?

Late reactie. Maar je zal idd de XTC zien, maar de vraag is of je leraren dat ook zullen zien? Toen ik nog niks gebruikte had ik dat allemaal niet zo door bij het uigaan, nu pik ik ze er allemaal uit.

Als je een geweldige avond wilt ga je aan de X, als je een minder geweldige avond wilt ga je aan de pep :p

Alternatieven die goedkoper zijn, werken vaak beter. Daarom dat het in de praktijk weinig wordt gebruikt.

maar waar moet ik dan gaan zien? eigenlijk totaal geen idee waar ze het nog zouden verkopen

Late reactie. Maar je zal idd de XTC zien, maar de vraag is of je leraren dat ook zullen zien? Toen ik nog niks gebruikte had ik dat allemaal niet zo door bij het uigaan, nu pik ik ze er allemaal uit.

Als je een geweldige avond wilt ga je aan de X, als je een minder geweldige avond wilt ga je aan de pep :p

tegenwoordig heb ik een veel leukere avond aan de pep dan de xtc

tegenwoordig heb ik een veel leukere avond aan de pep dan de xtc

Discuss:D

Ik gebruik nooit pep omdat ik de nadelen te groot vind. Of ik het leuker zou hebben als ik wel speed zou gebruiken... waarschijnlijk niet.

speed sucks idd, je loopt er al gauw veel te nerveus/gespannen van
je kan niet eens normaal meer kijken, laat staan lachen... en is katabool tot en met

tolerantie voor pillen is gwn te hoog geworden, en ben die bad trips met pillen beu, speed werkt onmiddelijk en je hebt gwn een leuke avond
het is idd wel verschrikkelijk irritant die paranoia en dat ****ing gevoel in uw maag... mja vooral opt einde van de avond heb ik daar last van, terwijl je na pillen je gwn chill voelt

Bad trips met pillen?

Ineens een rot gevoel een tijdje nadat de pillen zijn opgekomen, geen idee wat het veroorzaakt heb hier al last van sinds ik begonnen ben met pillen (maar heel zelden) na verloop van tijd meer en meer last van gekregen

int begin kwam het alleen omdat ik teveel nam

heeft niets met de kwaliteit van de pillen te maken

kan je eigenlijk zelf gbl fabriceren?

Terug
Naar boven