- Waardering
- 129
Uitmaken omdat ze drugs pakt is het mij niet waard. maar dat ff terzijde.
coke is echt k*t ja![]()
Omdat je zelfs drugs neemt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitmaken omdat ze drugs pakt is het mij niet waard. maar dat ff terzijde.
coke is echt k*t ja![]()
bestaan er eigenlijk geen winkels waar GBL te koop is? is toch legaal als cleaner (behalve dan die sites waar je van moet bestellen)
bij de garagist ofzo? (toch ook goed om velgen mee schoon te maken)
GHB zal best achterwege gelaten worden, aangezien er toch wel wat alcoholconsumptie zal zijn...
Uitdroging kan toch tegengegaan worden door vééééééééél water te drinken?
(wat ik ook van plan ben)
Maar twijfel nog steeds.
Speed <-> xtc
Voordelen , nadelen, ... ?

bestaan er eigenlijk geen winkels waar GBL te koop is? is toch legaal als cleaner (behalve dan die sites waar je van moet bestellen)
bij de garagist ofzo? (toch ook goed om velgen mee schoon te maken)
Late reactie. Maar je zal idd de XTC zien, maar de vraag is of je leraren dat ook zullen zien? Toen ik nog niks gebruikte had ik dat allemaal niet zo door bij het uigaan, nu pik ik ze er allemaal uit.
Als je een geweldige avond wilt ga je aan de X, als je een minder geweldige avond wilt ga je aan de pep![]()
Late reactie. Maar je zal idd de XTC zien, maar de vraag is of je leraren dat ook zullen zien? Toen ik nog niks gebruikte had ik dat allemaal niet zo door bij het uigaan, nu pik ik ze er allemaal uit.
Als je een geweldige avond wilt ga je aan de X, als je een minder geweldige avond wilt ga je aan de pep![]()
tegenwoordig heb ik een veel leukere avond aan de pep dan de xtc

Ineens een rot gevoel een tijdje nadat de pillen zijn opgekomen, geen idee wat het veroorzaakt heb hier al last van sinds ik begonnen ben met pillen (maar heel zelden) na verloop van tijd meer en meer last van gekregen