XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

kan je eigenlijk zelf gbl fabriceren?

Het staat niet eens op google joh!???

Ik drink op vrijdag en zaterdagavond geregeld bier, en rook in het weekend ook een paar Joney's.

Maar ik merk het wel als ik een weekend weinig alcohol geconsumeerd heb, het resulteert gelijk in meer kracht en massa dan normaal!

Pillen en coke een tiental keer gedaan maar heb naderhand gelezen hoe Slecht het voor je is, dus dat gaat hem nooit meer worden!

pf laat ook maar, zelf gbl fabriceren lijkt me iets te moeilijk...

Ik drink op vrijdag en zaterdagavond geregeld bier, en rook in het weekend ook een paar Joney's.

Maar ik merk het wel als ik een weekend weinig alcohol geconsumeerd heb, het resulteert gelijk in meer kracht en massa dan normaal!

Pillen en coke een tiental keer gedaan maar heb naderhand gelezen hoe Slecht het voor je is, dus dat gaat hem nooit meer worden!
Ik zou GHB gebruiken inplaats van alcohol, is veel gezonder

goddamned echt nerges ghb ofzo te vinden

Als het je lukt om gbl te fabriceren kan je misschien meteen eigen speed en xtc maken ook?

Als het je lukt om gbl te fabriceren kan je misschien meteen eigen speed en xtc maken ook?

daar hebbek toch niet veel aan

:roflol: :roflol:

Ja, het schijnt dat ze dat nu in USA doen omdat gbl zo goed als onvindbaar is (zonder blauw bezoek aan de deur).
Ze halen het uit THF, tetrahydrafuraan ofzo. Meer weet ik er ook niet van, je moet maar eens zoeken.

Dan kun je beter gbl kopen

:roflol:
Jij ging pillen en coke gebruiken en had niet door dat het slecht voor je is?

tolerantie voor pillen is gwn te hoog geworden, en ben die bad trips met pillen beu, speed werkt onmiddelijk en je hebt gwn een leuke avond
het is idd wel verschrikkelijk irritant die paranoia en dat ****ing gevoel in uw maag... mja vooral opt einde van de avond heb ik daar last van, terwijl je na pillen je gwn chill voelt

Ja zoals je zelf zegt je tolerantie is te hoog. Volgens mij doe je het toch al een hele tijd elk weekend? Iig zoals je zelf weet je serotine raakt op. Heb het de laatste 7 maanden nu ook gemiddeld 1x per week of 1x per 2 weken gedaan en je merkt dat je gewoon niet meer dat echte liefdesgevoel hebt dat je vroeger wel had.

Pep doe ik eigenlijk alleen maar op een feestje om lekker door te kunnen stampen. Pillen doe je voor het heerlijke alles is geweldig/liefdesgevoel.

Dus als je nog genoeg serotine in je koppie hebt zitten dan zou ik het wel weten ...

1 en een half jaar wekelijks, int begin zelfs 2 wekelijks
met pep nu spring ik evenveel rond als pillen vroeger, alleen die paranoia man man man.... word je echt gek van, na een avondje pillen voelde je je echt chill om ergens te hangen maar met pep vrijwel onmogenlijk en ik krijg dan ook nog een klote gevoel in mn maag opt einde van de avond

ga de combo eens proberen met GHB, mss dat ik van de g een beetje kalmeer

heb ook al de suggestie gekregen te combineren met benzo's of opiaten

met pep nu spring ik evenveel rond als pillen vroeger, alleen die paranoia man man man.... word je echt gek van, na een avondje pillen voelde je je echt chill om ergens te hangen maar met pep vrijwel onmogenlijk en ik krijg dan ook nog een klote gevoel in mn maag opt einde van de avond

Maar heb je eigenlijk nog wel lol in je pillen? Ik neem namelijk geen snoep om energie te krijgen, maar echt om dat liefdesgevoel. Heb je dat nog wel eigenlijk?

hebbek nog altijd alsek da rotgevoel niet krijg, moet wel meer pakken dan int begin natuurlijk (8 pillen ofzo voor een leuke avond) gevoel is vooral minder intens
nog altijd superveel plezier, zoals constant denken hoe leuk dat feestje wel niet is enzo

tenzij ik aniracetam neem, dan voel ik het zoals vanouds en heb ik dat rotte gevoel ook niet, zit alleen ff zonder:p

Gewoon een junk dus

haha iets overdreven maar train je ook of niet?

haha iets overdreven maar train je ook of niet?
moet tegeven van niet omdat mn motivatie helemaal verdwenen was door de XTC, heb nu al 2 weken speed in de plaats van pillen genomen en mn motivatie schiet terug de hoogte in, nog altijd niet ideaal als je traint mja

moet maar eens terug beginnen met trainen

Met ghb is ideaal ja, maar als je dat elk weekend gaat doen ben je in de week een wrak. Vroeger, toen ik nog niet trainde begon ik vrijdagmorgen en was zondagavond nog steeds fit. Nooit niet paranoia door de ghb, steeds praten, zo sociaal wezen, 3 dagen uitgaan, constant zo geil al iets, nooit geen afkick door de ghb van de speed. Tot 's op de middag uitgaan. Even eten om op kracht te komen, en overdag lekker chillen in de stad. Maandag ging nog wel, maar dinsdag was ik een wrak... slapen slapen slapen tot vrijdag kon je er weer tegen aan. Hemelse combi, maar kijk wel uit wat je doet.
Je bent 20 jaar en het word stilaan tijd om van je leven iets te maken. Hou die rommel voor enkele uitzonderingen op een jaar, ga trainen en eten.

Peace bro

Terug
Naar boven