MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

co-co-co-cocaine mother****er!!!:cool:

:roflol:

heb ik zelf eigenlijk geen last van, ik neem al meer dan een jaar pillen int weekend en ben in de week eigenlijk helemaal geen vrak
als ik stop met alles heb ik een beetje meer energie in de week, maar niets spectaculair eigenlijk

het enige probleem is dat mn motivatie weg is, en natuurlijk om groot te worden ist beter om der allemaal mee te stoppen...

wat vinden jullie het beste GHB of GBL? vind persoonlijke gbl heviger van effect maar GHB is dan weer rustiger van effect, je voelt er ook meer de euforie van inplaats van dat vage gevoel wat juist bij gbl doordrukt

Ik ben zelf ook schuldig aan elk weekend drugs gebruik -.-
Neem ongeveer 1x per week of 1x in de 2 weken pillen, en als ik geen pillen doe neem ik pep (maar 2-3 sleutelpuntjes want anders ga ik veel te erg zweten). Na pep eet ik de volgende dag zonder problemen, pillen eet ik wel minder als normaal maar dat is maandag weer helemaal gefixt.

Vraag me eigenlijk af wat voor invloed dit heeft op je gains die je maakt met trainen? Ik maak nog steeds wel gains maar zou ik veel beter resultaat hebben gehaald als ik van de zooi af zou blijven?

Neem ongeveer 1x per week of 1x in de 2 weken pillen, en als ik geen pillen doe neem ik pep (maar 2-3 sleutelpuntjes want anders ga ik veel te erg zweten). Na pep eet ik de volgende dag zonder problemen, pillen eet ik wel minder als normaal maar dat is maandag weer helemaal gefixt.

Vraag me eigenlijk af wat voor invloed dit heeft op je gains die je maakt met trainen? Ik maak nog steeds wel gains maar zou ik veel beter resultaat hebben gehaald als ik van de zooi af zou blijven?

Dude:eek: jij komt zeker niet boven de 65kilo uit :rolleyes:

Elk weekend speed of xtc dan ga je achteruit, laat staan dat je gaat gainen.

Je moet een keuze maken. Ofwel speed /xtc of trainen, eten en gezond leven.

@Medieval: ik geloof echt niet dat wekelijks xtc je tijdens de week niet veranderd.
Serotonine is een neurotransmittor die is betrokken bij stemming, zelfvertrouwen, slaap, emotie, coïtusuele activiteit, eetlust.
Na één xtc pil word het aangeraden om 3 maand niets te gebruiken om alles terug op te vullen.
Als je elk weekend gaat gebruiken denk ik wel dat het een rol gaat spelen, misschien heb je het niet in de gaten.
Maar ik kan mee ook vergissen, ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt

Ik heb geen reden om te liegen, ik gain toch echt nog steeds. Het is niet zo veel als vroeger maar gainen doe ik wel. Maar ik zeg al als ik pep heb genomen eet ik de dag erna prima. Dag na xtc is laatste tijd eten wel moeilijk, maar als ik mezelf dwing kan ik nog redelijk wat naar binnen werken.

Ben wel van plan te minderen met de pillen btw, 1x in de 3 weken ofzo gemiddeld zou een stuk beter zijn.

Nu nieuwe regel voor mij opstap iets anders gebruiken dan gbl/ghb 3 weken niet meer opstap.
Ben het beu vorige week 3 kilo kwijt heb deze gelukkig al terug alleen kracht nog niet volledig.

Denk dat hij "niets" zal bedoeld hebben

heb al meer gelezen op fora's dat zolang je blijft eten je toch nog goed kan bijkomen

@Medieval: ik geloof echt niet dat wekelijks xtc je tijdens de week niet veranderd.
Serotonine is een neurotransmittor die is betrokken bij stemming, zelfvertrouwen, slaap, emotie, coïtusuele activiteit, eetlust.
Na één xtc pil word het aangeraden om 3 maand niets te gebruiken om alles terug op te vullen.
Als je elk weekend gaat gebruiken denk ik wel dat het een rol gaat spelen, misschien heb je het niet in de gaten.
Maar ik kan mee ook vergissen, ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt
heb al meerdere malen een paar weken niets genomen (1 keer 3 maanden) ik voel me gwn iets beter maar niets indrukwekkend

Je bent 3 kilo kwijt door ghb te gebruiken als je op stap ging ???

Nee door de andere rotzooi.
Nu alleen houden bij ghb of gbl was eigelijk al zo maar vorige week ging dat anders.
Was wel lang geleden dat ik nog wat anders gedaan had en hoop nu dat het een lange tijd niet meer gebeurt.
Alleen zit de verleiding er wel terug in als je het nog eens 1e keer gedaan hebt en zeker als je onderinvloed van G bent dan ga je echt niet denken van afblijven dit is veel te katabool :( .

ghb is zelfs nog leuk als je nock gaat, alsek van de GBL nock voelde ik mij altijd enorm slecht door echt een te fel gevoe en meestal nog misselijk ook

'k Heb de voorbije 5 dagen veel ghb en benzo's gebruikt. Zondagmorgen opgestaan met een enorme dopamine rebound. Deze nacht heb ik totaal niet kunnen slapen, net alsof ik speed op had.
Wanneer ga ik weer gerust kunnen slapen? Want ook al heb ik nu geen oog dicht gedaan, toch voel ik me niet moe.

heb al redelijk veel geprobeerd (weed, speed, cocaine, xtc, vloeibare xtc, special k, paddo's) maar het is allemaal bij 1x gebleven. slechts 1 slechte ervaring en dat is van de vloeibare xtc. Dat was met oudjaar paar jaar geleden, en goten het bij de champagne, maar waren nogal grote dosissen, tot 2u smiddags uitgeweest, bed ingekropen en toen begon ik te zweten, dan weer koud, weer zweten, weer koud. En dan beginnen braken, een paar uur aan een stuk

Tzal wel ineens inslaan die vermoeidheid. :)

en je kan heus wel progressieboeken met speed en X nzo hoor. Je moet je gewoon kunnen overhalen om goed te blijven eten. Tegenwoordig als ik ga gebruiken in het weekend. Zorg ik dat ik veel kcals binnen heb voor ik vertrek dus eet ik eerst een pizza fzo en 10 min voor ik vertrek nog kwart/platte kaas voor de trage eiwitten. en ng een sportdrankj met veel kh in. Eens ik thuiskom staat een eiwitshake klaar en ng chocomel en chips :p dit beperkt de schade :D

Als je al wat op niveau bent maak je geen progressie meer als je wekelijks speed neemt

stelletje junks!:P

Terug
Naar boven