- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben zelf ook schuldig aan elk weekend drugs gebruik -.-
Neem ongeveer 1x per week of 1x in de 2 weken pillen, en als ik geen pillen doe neem ik pep (maar 2-3 sleutelpuntjes want anders ga ik veel te erg zweten). Na pep eet ik de volgende dag zonder problemen, pillen eet ik wel minder als normaal maar dat is maandag weer helemaal gefixt.
Vraag me eigenlijk af wat voor invloed dit heeft op je gains die je maakt met trainen? Ik maak nog steeds wel gains maar zou ik veel beter resultaat hebben gehaald als ik van de zooi af zou blijven?
jij komt zeker niet boven de 65kilo uit 
Ik ben zelf ook schuldig aan elk weekend drugs gebruik -.-
Neem ongeveer 1x per week of 1x in de 2 weken pillen, en als ik geen pillen doe neem ik pep (maar 2-3 sleutelpuntjes want anders ga ik veel te erg zweten). Na pep eet ik de volgende dag zonder problemen, pillen eet ik wel minder als normaal maar dat is maandag weer helemaal gefixt.
Vraag me eigenlijk af wat voor invloed dit heeft op je gains die je maakt met trainen? Ik maak nog steeds wel gains maar zou ik veel beter resultaat hebben gehaald als ik van de zooi af zou blijven?
Elk weekend speed of xtc dan ga je achteruit, laat staan dat je gaat gainen.
Je moet een keuze maken. Ofwel speed /xtc of trainen, eten en gezond leven.
Nu nieuwe regel voor mij opstap iets anders gebruiken dan gbl/ghb 3 weken niet meer opstap.
Ben het beu vorige week 3 kilo kwijt heb deze gelukkig al terug alleen kracht nog niet volledig.

heb al meerdere malen een paar weken niets genomen (1 keer 3 maanden) ik voel me gwn iets beter maar niets indrukwekkendElk weekend speed of xtc dan ga je achteruit, laat staan dat je gaat gainen.
Je moet een keuze maken. Ofwel speed /xtc of trainen, eten en gezond leven.
@Medieval: ik geloof echt niet dat wekelijks xtc je tijdens de week niet veranderd.
Serotonine is een neurotransmittor die is betrokken bij stemming, zelfvertrouwen, slaap, emotie, coïtusuele activiteit, eetlust.
Na één xtc pil word het aangeraden om 3 maand niets te gebruiken om alles terug op te vullen.
Als je elk weekend gaat gebruiken denk ik wel dat het een rol gaat spelen, misschien heb je het niet in de gaten.
Maar ik kan mee ook vergissen, ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt
Je bent 3 kilo kwijt door ghb te gebruiken als je op stap ging![]()
.
dit beperkt de schade