Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Zaterdag nacht heb ik niets geslapen. Zondag in de dag niet gecompenseerd en ongeveer zelfde uur gaan slapen als anders.Nu ben ik sinds maandagochtend non stop wakker en begin toch al verschijnselen te tonen. zie allerlei bewegingen/beestjes rond me heen. 'k hoor ze en 'k zie ze. Typisch iets van die k*tspeed :D

Zaterdag nacht heb ik niets geslapen. Zondag in de dag niet gecompenseerd en ongeveer zelfde uur gaan slapen als anders.Nu ben ik sinds maandagochtend non stop wakker en begin toch al verschijnselen te tonen. zie allerlei bewegingen/beestjes rond me heen. 'k hoor ze en 'k zie ze. Typisch iets van die k*tspeed :D
Lijkt bijna of je er trots op bent :eek:... Je zegt het zelf 'k*tspeed', als het toch zo k*t is waarom je lichaam dan geen slaap geven. Is een van de mooiste dinge :D

Na één xtc pil word het aangeraden om 3 maand niets te gebruiken om alles terug op te vullen.
Als je elk weekend gaat gebruiken denk ik wel dat het een rol gaat spelen, misschien heb je het niet in de gaten.
Maar ik kan mee ook vergissen, ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt
Tryptofaan helpt met het herstellen.
Dus veel bananen eten en een shake nemen helpt al veel ;)

Ik ben zeker gewoon te zwak om eraf te blijven. Tbegon daarjuist wel wat eng te worden, stemmen nzo begon te horen. Dus toch maar besloten dat slapen een goed idee was :)

heb ik zelf eigenlijk geen last van, ik neem al meer dan een jaar pillen int weekend en ben in de week eigenlijk helemaal geen vrak
als ik stop met alles heb ik een beetje meer energie in de week, maar niets spectaculair eigenlijk

het enige probleem is dat mn motivatie weg is, en natuurlijk om groot te worden ist beter om der allemaal mee te stoppen...

Er zijn toxische stoffen(xtc is er één van) die brengen blijvende schade toe aan je DNA >>> kanker als gevolg

Laatst bewerkt:
XTC kan wel giftige stoffen bevatten, je weet natuurlijk nooit precies wat er allemaal inzit.
De werkzame stof van xtc, mdma, stimuleert de afgifte van serotonine ofzo. Dat komt van nature voor in je lichaam en zorg oa voor je humeur en gemoedstoestand.
1 pilletje laat je hele voorraad serotonine los, vandaar dat je de dag na xtc je heel down voelt. Vandaar ook dat het effect van xtc na regelmatig nemen serieus afneemt aangezien je voorraad happy-juice gewoon op is :)

bwa dat serotonin opraakt is wel vrij overdreven, het grootste probleem is dat je hersenen minder gevoelig raken voor serotonine

heeft mss dezelfde gevolgen ja

Laatst bewerkt:
iig kan je beter wat gezonde sjit nemen hehe :joint:

Vinden jullie het ook zo klote dat die oudejaarsfeesten zo duur zijn onder het mom van "drink all you want", terwijl je daar als druggebruiker niet zoveel aan hebt?

Uitgaan op oudejaar is toch overrated. Te duur, irritant en te veel volk. Examens de week erna doen ook niet veel goed :(

Vinden jullie het ook zo klote dat die oudejaarsfeesten zo duur zijn onder het mom van "drink all you want", terwijl je daar als druggebruiker niet zoveel aan hebt?

Ach de rest van het jaar heb je voordeel. Anderen zuipen 50-100 euro op aan bier en andere shit. Met 20 euro kom je vaak al ver genoeg als je drugs gebruikt :D. En veel drinken doe ik meestal niet als ik drugs gebruik. ( hangt er wel vanaf wat voor drugs je gebruikt natuurlijk )

Terug
Naar boven