Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

:eek:nieuwjaar is het leukste feest vant jaar! iedereen feest mee

Inderdaad. Iedereen feest dus massa's irritante mensen die dan plots uitgaan. Nah ik vier oudejaarsavond chill bij maten thuis. Ik blijf er bij, die avond is overrated om uit te gaan.

Inderdaad. Iedereen feest dus massa's irritante mensen die dan plots uitgaan. Nah ik vier oudejaarsavond chill bij maten thuis. Ik blijf er bij, die avond is overrated om uit te gaan.

Vorig jaar heb ik gezellig gaan eten bij vrienden thuis. Enkele 18-jarigen die zelf gourmet deden, was wel speciaal. :D

Wat studeer je btw, en waar? Uit je vorige posts mag ik aannemen dat je van streek Oudenaarde-Gent bent?

Nee, nieuwjaar is wel chill. Zeker als je zoals mij al een maand ervoor aan het studeren bent, kom je nog eens buiten en kom je bijna al je vrienden tegen vermits iedereen die avond weggaat.

Het enige iritante zijn die massale vechtpartijen die zich hier in sint-niklaas altijd voordoen op nieuwjaarsavond.

oud en nieuw...half Rotterdam zit dan altijd aan de sos, co-co-cocaine mother****er!!!:cool:

En dus ook veel meer leuke mensen. Het glas is immers halfvol. Maar ik ben altijd te wasted om er ook maar iets van mee te krijgen.

Wie gaat er trouwens met Oud en nieuw naar de Versuz te hasselt, Als je daar een gezet postuur ongeveer ter hoogte van de lampen ziet rond vliegen, dan ben ik het:cool: haha

met nieuwjaar naar complex:d

maar me nieuwjaar ganek echt alles bijeengooien, speed, pillen, vloeibare,...

I'm flying with mdma-airlines :P

EDIT: Owjah ik eet ook nog een handje amino's (8-10) verspreid over de avond.

mss het beste ja, nieuwjaarsavend gaat ziezoe niet erg gezond zijn :roflol:

direct slapen, daarjuist gaan feesten fles martini gezopen enzo

mss het beste ja, nieuwjaarsavend gaat ziezoe niet erg gezond zijn :roflol:

direct slapen, daarjuist gaan feesten fles martini gezopen enzo

Nou word eigenlijk van me verwacht dat ik op 1 januari mijn hoofd in de Larocca laat zien:o schijnt de gezelligste avond daar te zijn ofzo???

Nou word eigenlijk van me verwacht dat ik op 1 januari mijn hoofd in de Larocca laat zien:o schijnt de gezelligste avond daar te zijn ofzo???
geen idee nog nooit in larocca geweest, is volgens mij ook niet echt mijn muzieksT daar

als je wat nodig hebt dan kan je bij mij komen, dbbers krijgen korting:D

Terug
Naar boven