XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ik vermoed van wel aangezien het op donderdag altijd al leuk feesten is en op zaterdag zijn er ook meer zalen open
is ook supergrote discotheek en erg mooi ingericht, in rnb zijn er zetels waar je echt in kan gaan liggen:D

monsterbron, als je een paar studies uit pubmed post doe ik wel ff mee;)

na de inleiding al gestopt mee lezen wat een onzin, dat de dosissen enorm hoog liggen bij de dieren vergeten ze zelfs te vermelden :roflol:

:roflol: :roflol:
Je blijft volhouden dat xtc niet schadelijk is he.... :roflol:

ik vermoed van wel aangezien het op donderdag altijd al leuk feesten is en op zaterdag zijn er ook meer zalen open
is ook supergrote discotheek en erg mooi ingericht, in rnb zijn er zetels waar je echt in kan gaan liggen:D

Ik blijf nog liever heel de avond recht staan, dan naar RnB te moeten luisteren, verschrikkelijk

@Medieval : denk je niet dat complex overvol gaat zitte ? denk ook te gaan maar wil wel plaats hebben.

Verder nog onbekend wat k ga binnenspelen met oudejaar. Wrs zal het alleen pillen worden. Geen goesting om zoveel geld uit geven aan coke. Zou liefst iets anders doen maar weet niet goed wat :p

@Medieval : denk je niet dat complex overvol gaat zitte ? denk ook te gaan maar wil wel plaats hebben.

Verder nog onbekend wat k ga binnenspelen met oudejaar. Wrs zal het alleen pillen worden. Geen goesting om zoveel geld uit geven aan coke. Zou liefst iets anders doen maar weet niet goed wat :p

coke trekt op niet veel, helemaal niet die 50 euro waard vindek gaat ook niet goed samen met andere drugs, pillen, GHB, speed passen allemaal goed samen

wss gaat het wel vol zitten ja, is dus de bedoeling om zoveel te nemen dat je ergens tegen de muur plakt voor een keertje:D

zeker alle drugs op voorhand fixen, nieuwjaar moet niet verpest worden door mcpp pillen ofzo:roflol:

:roflol: :roflol:
Je blijft volhouden dat xtc niet schadelijk is he.... :roflol:
lees thedea.org is helemaal door, pillen kunnen wel schadelijk zijn door oververhitting maar de schade vastgelegd bij dieren is nog nooit vastgesteld bij mensen, zelfs niet bij zwaar misbruik
er kan natuurlijk wel schade zijn waarvan men momenteel niet op de hoogte is

Ik blijf nog liever heel de avond recht staan, dan naar RnB te moeten luisteren, verschrikkelijk
gwn veel zuipen en dan valt het wel goed mee;)

He Medievil, denk eens ff logisch na.
Als je eens nagaat hoe je eraan toe bent als je genoeg pillen op hebt weet je ook wel dat het niet gezond kan zijn. Compleet doorgaan op je reserves en die helemaal opmaken, te hoge lichaamstemperatuur, hele stukken van de avond die vergeten zijn, de verstrooidheid op de avond zelf en de dag erna...

ik heb toch nooit ontkend dat het gezonder zou zijn om ermee te stoppen?:p ik geloof gewoon niet dat het permanente schade veroorzaakt

ik heb toch nooit ontkend dat het gezonder zou zijn om ermee te stoppen?:p ik geloof gewoon niet dat het permanente schade veroorzaakt

:scratch:

Vanaf je geboorte krijg je een bepaald gezondheidskapitaal mee. Ga er zuinig mee om, als je xtc gaat nemen ga je er hard op inkappen

:scratch:

Vanaf je geboorte krijg je een bepaald gezondheidskapitaal mee. Ga er zuinig mee om, als je xtc gaat nemen ga je er hard op inkappen
wat wil je daar mee zeggen? je kapt er tijdelijk op in doordat je bv minder motivatie en energie hebt door de week na een weekendje XTC, stop je er mee voel je je terug zoals voorheen, gedaan met inkappen

Ok, MiDieVil, je wint, ik geef het op jouw proberen overtuigen

Wat dacht je van hersenschade?

Wat dacht je van hersenschade?
thedea.org goeie uitleg allemaal met bronvermelding, lees eens door, er is geen echt bewijs dat het blijvende schade veroorzaakt

mja je hebt gelijk er kan altijd hersenschade zijn wat we nog niet kunnen opsporen

Laatst bewerkt:
er zijn toch helemaal geen gevallen bekend van vroegere sterfte of ziekte door het gebruik van XTC?

thedea.org goeie uitleg allemaal met bronvermelding, lees eens door, er is geen echt bewijs dat het blijvende schade veroorzaakt

mja je hebt gelijk er kan altijd hersenschade zijn wat we nog niet kunnen opsporen

:roflol:

Ik heb onderzoeken gelezen dat je hersenen voor altijd ****t, zelfs al bij één kleine pil. Al is de schade dan nog nihil.

Er zijn meerdere onderzoeken geweest dat XTC en nog enkele toxische stoffen je DNA schaadt waarvan kanker een gevolg is.

Dan zijn er nog je nieren, lever.... die al deze toxische stoffen moeten cleanen uit je lichaam.

Niet alleen hersen en lichamelijke schade.. er zijn 101 gevallen bekend van depressies als rechtstreeks gevolg van xtc

Ik ga al die onderzoeken echt niet opzoeken, want je praat het toch weer goed net zoals je nu weer gaat doen op deze post.

Dit is het laatste wat ik kwijt wil over X, dank voor je begrip

je hebt het over die onderzoeken die desentisatie van de serotonine transporter direct linken aan hersenschade wat eigenlijk een slechte redenering is

alcohol is nog slechter voor je lever

er zijn 101 gevallen bekend van depressies als rechtstreeks gevolg van xtc
daar heb je wel gelijk in, zware depressie, angsten etc kan je er allemaal van krijgen, been there

MDMA is een aanslag op je lichaam net zo als pep alleen minder.
Dat het niet al te schaddelijk is onzin.
Dat het de serotonine uitput is het probleem niet het probleem is dat het de cellen in je hersennen die op serotonine reageren en het regelen beschadigd geraken.
Deze herstellen wel gedeeltelijk na een lange tijd maar worden nooit meer zo als vroeger.
Gevolg kan zijn als je pech hebt dat heel je leven je serotonine systeem ontregelt is met gevolg depressie,... .
Het kan ook een deel andere ziektes aan de gang zetten zoals psychoses.
Als het afentoe gebruikt wordt is het geen probleem alcohol is ook schadelijker als de meesten denken.
En vergeet niet dat mdma ook katabool is.

Blijvende schade wss niet, want heb 8 maand geleden eens een hersenscan gehad en alles lag tussen de normale waarden en dus geen schade (was ook al een jaar gestopt met elke week pillen te nemen, dus volgens mij zijn m'n hersenen terug hersteld.) Tijdelijke schade zoals problemen met kortetermijngeheugen, dommer, labiel worden en licht paranoia (achter alles iets zoeken) heb ik wel ondervonden. In goodfellas zegt De Niro trouwens tegen Liotta: door drugs worden je hersenen tot moes (als je regelmatig gebruikt), het is mss maar een film, maar beter kan je het imo niet formuleren.

depressie, paranoia, slechter geheugen, minder goed kunnen concentreren en minder motivatie hebbek ook ondervinden maar sinds ik minder gebruik en nooit pillen neem zonder piracetam is dat ook verdwenen

de schade die xtc veroorzaakt bij dierproeven kan je niet detecteren met een hersenscan, alleen door middel van bepaalde dingen in je hersenen te meten, kan dus wel zijn dat je hersenschade hebt maar betwijfel dat aangezien ze de schade van bij dieren nog nooit bij mensen hebben ontdekt

Terug
Naar boven