- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
monsterbron, als je een paar studies uit pubmed post doe ik wel ff mee
na de inleiding al gestopt mee lezen wat een onzin, dat de dosissen enorm hoog liggen bij de dieren vergeten ze zelfs te vermelden![]()

ik vermoed van wel aangezien het op donderdag altijd al leuk feesten is en op zaterdag zijn er ook meer zalen open
is ook supergrote discotheek en erg mooi ingericht, in rnb zijn er zetels waar je echt in kan gaan liggen![]()

Ik blijf nog liever heel de avond recht staan, dan naar RnB te moeten luisteren, verschrikkelijk

@Medieval : denk je niet dat complex overvol gaat zitte ? denk ook te gaan maar wil wel plaats hebben.
Verder nog onbekend wat k ga binnenspelen met oudejaar. Wrs zal het alleen pillen worden. Geen goesting om zoveel geld uit geven aan coke. Zou liefst iets anders doen maar weet niet goed wat![]()

lees thedea.org is helemaal door, pillen kunnen wel schadelijk zijn door oververhitting maar de schade vastgelegd bij dieren is nog nooit vastgesteld bij mensen, zelfs niet bij zwaar misbruik![]()
Je blijft volhouden dat xtc niet schadelijk is he....![]()
gwn veel zuipen en dan valt het wel goed meeIk blijf nog liever heel de avond recht staan, dan naar RnB te moeten luisteren, verschrikkelijk

als je wat nodig hebt dan kan je bij mij komen, dbbers krijgen korting![]()
ik heb toch nooit ontkend dat het gezonder zou zijn om ermee te stoppen?ik geloof gewoon niet dat het permanente schade veroorzaakt
wat wil je daar mee zeggen? je kapt er tijdelijk op in doordat je bv minder motivatie en energie hebt door de week na een weekendje XTC, stop je er mee voel je je terug zoals voorheen, gedaan met inkappen![]()
Vanaf je geboorte krijg je een bepaald gezondheidskapitaal mee. Ga er zuinig mee om, als je xtc gaat nemen ga je er hard op inkappen
Ok, MiDieVil, je wint, ik geef het op jouw proberen overtuigen
thedea.org goeie uitleg allemaal met bronvermelding, lees eens door, er is geen echt bewijs dat het blijvende schade veroorzaakt
er zijn toch helemaal geen gevallen bekend van vroegere sterfte of ziekte door het gebruik van XTC?
thedea.org goeie uitleg allemaal met bronvermelding, lees eens door, er is geen echt bewijs dat het blijvende schade veroorzaakt
mja je hebt gelijk er kan altijd hersenschade zijn wat we nog niet kunnen opsporen

daar heb je wel gelijk in, zware depressie, angsten etc kan je er allemaal van krijgen, been thereer zijn 101 gevallen bekend van depressies als rechtstreeks gevolg van xtc
mja je hebt gelijk er kan altijd hersenschade zijn wat we nog niet kunnen opsporen