- Waardering
- 95
Vandaag rond 15u een paar G'tjes gepakt met serieus wat whiskey.
Het effect duurde langer: tot rond 18u en daarna nog beetje dronken tot rond 20u.
Vanaf 21u had ik echt een énorme dopamine rebound. Snelle hartslag (net alsof ik speed op had), bibberen, twitchende benen, onrustig gevoel en slecht humeur.
Een afrader hoor. :s
Feesten met ghb op + een pint of 3 gaat goed, maar als er te veel alcohol bij komt dan wordt het een heftige afkick.
Het effect duurde langer: tot rond 18u en daarna nog beetje dronken tot rond 20u.
Vanaf 21u had ik echt een énorme dopamine rebound. Snelle hartslag (net alsof ik speed op had), bibberen, twitchende benen, onrustig gevoel en slecht humeur.
Een afrader hoor. :s
Feesten met ghb op + een pint of 3 gaat goed, maar als er te veel alcohol bij komt dan wordt het een heftige afkick.

Zijn het dan cellen die permanent vernietigd zijn, of verandering van karaker.. ? Bij mensen die net begonnen zijn met XTC, of het maar 1 keer om de zoveel maand gebruiken, veranderd hun karakter precies en worden ze opener, en hebben ze minder schaamte.. Je denkt ook minder na wat anderen van je vinden en doet gewoon je eigen ding, je leven wordt er toch een stuk leuker door, kwa angst en schaamte dan
Verder ben ik ook wel net zoals corleone zegt opener geworden egt weird shit
Ben er ook van overtuigd dat dit niet iets is wat je met regelmaat moet doen. Ook als ik na mensen kijk uit mijn omgeving die rond de 35 zijn en tog best veel X gebruiken, zij reageren tog iets anders als "normale mensen"