AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Vandaag rond 15u een paar G'tjes gepakt met serieus wat whiskey.
Het effect duurde langer: tot rond 18u en daarna nog beetje dronken tot rond 20u.
Vanaf 21u had ik echt een énorme dopamine rebound. Snelle hartslag (net alsof ik speed op had), bibberen, twitchende benen, onrustig gevoel en slecht humeur.
Een afrader hoor. :s

Feesten met ghb op + een pint of 3 gaat goed, maar als er te veel alcohol bij komt dan wordt het een heftige afkick.

Het effect duurde langer: tot rond 18u en daarna nog beetje dronken tot rond 20u.
Vanaf 21u had ik echt een énorme dopamine rebound. Snelle hartslag (net alsof ik speed op had), bibberen, twitchende benen, onrustig gevoel en slecht humeur.

Feesten met ghb op + een pint of 3 gaat goed, maar als er te veel alcohol bij komt dan wordt het een heftige afkick.

damn...klinkt als mijn dope-ervaring van vorig jaar toen ik 2 gram pure kristal sos had met oud en nieuw, afgezien van het slechte humeur:D

daarom ben ik dr ook me gekapt met dope en slechts op gelegenheden zoals feesten en uitstapjes met vrienden in een weekendje weg met zn allen:D

ben benieuwd hoe dit oud en nieuw dr uit gaat zien:P

pff combo g en alcohol vindek enorm slecht

:roflol:

Ik heb onderzoeken gelezen dat je hersenen voor altijd ****t, zelfs al bij één kleine pil. Al is de schade dan nog nihil.

Er zijn meerdere onderzoeken geweest dat XTC en nog enkele toxische stoffen je DNA schaadt waarvan kanker een gevolg is.

Van 1 pil ??? Zijn het dan cellen die permanent vernietigd zijn, of verandering van karaker.. ? Bij mensen die net begonnen zijn met XTC, of het maar 1 keer om de zoveel maand gebruiken, veranderd hun karakter precies en worden ze opener, en hebben ze minder schaamte.. Je denkt ook minder na wat anderen van je vinden en doet gewoon je eigen ding, je leven wordt er toch een stuk leuker door, kwa angst en schaamte dan

Volgens mij is XTC gewoon de schadelijkste drugs van allemaal, qua schade aan de hersenen dan (al dan niet tijdelijk), maar het is imo ook de beste.. :)

Van 1 pil ??? Zijn het dan cellen die permanent vernietigd zijn, of verandering van karaker.. ? Bij mensen die net begonnen zijn met XTC, of het maar 1 keer om de zoveel maand gebruiken, veranderd hun karakter precies en worden ze opener, en hebben ze minder schaamte.. Je denkt ook minder na wat anderen van je vinden en doet gewoon je eigen ding, je leven wordt er toch een stuk leuker door, kwa angst en schaamte dan

Volgens mij is XTC gewoon de schadelijkste drugs van allemaal, qua schade aan de hersenen dan (al dan niet tijdelijk), maar het is imo ook de beste.. :)

Ik heb dit jaar 5 keer X gebruikt, maar niet meer dan 2 a 3 pilletjes maximaal op een avond (zuip wel nog redelijk veel erbij), en ik moet eig eerlijk toegeven dat ik op 1 of andere manier vind dat ik vergeeachtiger ben geworden:o Verder ben ik ook wel net zoals corleone zegt opener geworden egt weird shit:eek: Ben er ook van overtuigd dat dit niet iets is wat je met regelmaat moet doen. Ook als ik na mensen kijk uit mijn omgeving die rond de 35 zijn en tog best veel X gebruiken, zij reageren tog iets anders als "normale mensen" :)

pff paranoia van de speed afkick, ff maar wat alcohol drinken

Ik heb dit jaar 5 keer X gebruikt, maar niet meer dan 2 a 3 pilletjes maximaal op een avond (zuip wel nog redelijk veel erbij), en ik moet eig eerlijk toegeven dat ik op 1 of andere manier vind dat ik vergeeachtiger ben geworden:o Verder ben ik ook wel net zoals corleone zegt opener geworden egt weird shit:eek: Ben er ook van overtuigd dat dit niet iets is wat je met regelmaat moet doen. Ook als ik na mensen kijk uit mijn omgeving die rond de 35 zijn en tog best veel X gebruiken, zij reageren tog iets anders als "normale mensen" :)

Dat zegt helemaal niets natuurlijk. Kan even goed zijn dat ze altijd al anders zijn geweest en dat dit hun ertoe gebracht heeft om veel X te gebruiken

is er bij jullie ook zo'n pillen tekort? iedereen zit aan de speed hier :roflol:

is er bij jullie ook zo'n pillen tekort? iedereen zit aan de speed hier :roflol:

zou idd wel kunnen kloppen. heb ook al gehoord dat er weinig pilletjes in omloop zijn, enkel speed verkrijgbaar en naar 't schijnt nog van baggere kwaliteit ook. had gehoopt nog wat pillen te kunnen fixen voor oudejaar, maar vang overal bot. zal enkel alcohol en poppers worden dan :woot:

Is een vogelsoort die ze wel eens gebruiken bij huwelijken

de witte duifjes zijn slecht
je kunt beter de bruine anjers nemen, vraag ernaar bij je dealer

je moet wel eerst de veren eraf trekken anders is het niet te vreten

Je bent van Merksem man !! In die buurt heb je toch xtc genoeg.
die tijden zijn hier al lang voorbij

speed van goeie kwaliteit kan ik nog wel geraken, maar voor de rest amper iets

ma de speed went wel, int begin was die paranoia enzo nog verschrikkelijk irritant maar heb er nu alleen last van alsek alleen zit ofzo, en massas beter dan XTC of coke

Laatst bewerkt:
naart schijnt kan je GBL verkrijgen bij speciale firmas voor een nog goeiekopere prijs dan opt internet, iemand ideeen waar ergens?

Hier geen last van. Kan toch vrij easy aan blauwe Mitsubishi's komen.

Hier ook overal weinig pillen te vinden, alleen ng witte kroontjes/rolex en die zijn niet zo slecht opzicht.

Trouwens als je in leuven zit mag je me wel iets laten weten voor die blauwe mitchus ? bedoel je gewoon de blauwe driehoeken wnt die zijn in omloop en wel heel goed, ?

naart schijnt kan je GBL verkrijgen bij speciale firmas voor een nog goeiekopere prijs dan opt internet, iemand ideeen waar ergens?

blijf je maar vragen naar gbl volgens mij kost het niet zoveel hoor voor 80 eu heb je zker wel een litertje of heb je daar niet genoeg aan

Terug
Naar boven