- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
naart schijnt 1/5de van de prijs van GBL die je zo besteld, is spotgoeiekoop vraag me alleen af of het wel veilig is om bij verschillende bedrijven achter gbl te vragen
heb een keer gehoord dat het 30 euro per liter is maar dan wel als je iets van 50 liter koopt

maar hebben ze bij alle schoonmaakfirma"s gbl? waar moet je zoeits dan vinden![]()

maar hebben ze bij alle schoonmaakfirma"s gbl? waar moet je zoeits dan vinden![]()

heb een keer gehoord dat het 30 euro per liter is maar dan wel als je iets van 50 liter koopt
Vandaag rond 15u een paar G'tjes gepakt met serieus wat whiskey.
Het effect duurde langer: tot rond 18u en daarna nog beetje dronken tot rond 20u.
Vanaf 21u had ik echt een énorme dopamine rebound. Snelle hartslag (net alsof ik speed op had), bibberen, twitchende benen, onrustig gevoel en slecht humeur.
Een afrader hoor. :s
Feesten met ghb op + een pint of 3 gaat goed, maar als er te veel alcohol bij komt dan wordt het een heftige afkick.

ik ben ook van gavereIk ben van Gavere maar naar het schijnt is er echt geen ****...
(witte duifkes, is dat iets?)

jawel, als het begint uit te werken heef het meer effect op de GHB receptor alleen en dan krijg je een dopamine boostdat is eigenlijk raar, want van ghb krijg je geen dopamine piek, of dopamine gerelateerde effecten.
Je hartslag gaat eerder naar beneden dan omhoog.
Ik drink het al jaren door m'n baco heen, nooit problemen mee gehad.
Vroeger nam ik G omdat ik geen alcohol wilde drinken.
Nu drink het door m'n baco![]()

daar vind je juist nix mee behalve die paar sites waar je het van kan bestellen, en die zijn ook supergoedkoop ja![]()

met zo'n prijzen bestel ik ineens een levensvoorraadMe vroegere huisgenoot is verslaafd aan de gbl (weet niet of ie nog leeft). Hij bestelde het uit rusland voor 25 euro per liter.

)
Alstublieft jochiesGamma-hydroxybutyrate (GHB), a four-carbon fatty acid and anaesthetic, is widely considered to be a relatively specific inhibitor of central dopamine (DA) release. The inhibitory effect of GHB on the latter is thought to occur as a consequence of its diminution of impulse flow in central dopaminergic neurons. However, a number of studies have recently reported that GHB primarily stimulates rather than inhibits central DA release, with any inhibitory effect produced of a modest and transitory nature. GHB has been and continues to be widely used as an important research tool largely because it is one of only a few drugs available that acts primarily on DA release. Consequently, it is important to determine whether GHB inhibits DA release as previously thought, or stimulates DA release, as more recently suggested. Following a critical review of the literature, the present report suggests that GHB does inhibit rather than stimulate presynaptic DA release in consonance with its behavioral and pharmacological activity. Recent in vivo studies indicating that GHB stimulates DA release were done under anaesthesia or in the presence of a high concentration of calcium. Both conditions have been found to spuriously enhance striatal DA release in vivo, which may account for the failure of some studies to observe an inhibitory effect of GHB on DA release in vivo.
bestel het daar dan gewoon
globo...com had problemen met de levering uit china dus even wachten dan hebben ze het weer voor een mooie prijs