MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Nice 10 000 posts :D

Was denk ik niet al te zuiver van die gbl moest je ook meer pakken als van andere.
Zal waarschijnlijk wel aan de plaats liggen waar het gehaalt was.
Ook als er G van gemaakt werd had je overdreven veel van nodig ten opzichten van naoh.
Kreeg van die g ook altijd zwarte wallen en rode puntjes rond ogen dit zal wel aan de zuiverheid van de naoh liggen terwijl de meeste denken dat die bron van naoh redelijk zuiver is.
Betaal liever meer omdat ik producten van china niet vertrouw meestal is hun kwaliteit minder.

GBL cleaner is prima spul. ;)

Zou niet weten waarom je het ergens in het oostblok zou bestellen waardoor je kans hebt om afgeript te worden of vergiftigd te worden voor een paar scheuro's verschil.

Daarom de zuiverheid en kwaliteit van producten van china is vaak niet te vertrouwen.
ik zeg niet dat alle chinese gbl slecht is,ik betaal liever wat meer voor meer zekerheid te hebben

China is alles goedkoop door de namaak, daar gaat het dus mis

:roflol:

damn terug van zo'n k*tfuifje, 3 rolexkes gepakt maar wat een fckin bizare pillen waren da :p gn echte flashs ma echt raar voelen, ook constant van lachen :D wierddddddddd nu proberen slapen :p

pf ook net thuis, toch wat bijslapen

Gigantisch veel hoofdpijn. Raar van pillen eigenlijk. Gisteren kon ik niet goed zien, mn date van eindejaarsbal, vriendinnen stonden allemaal voor mij, en ik herkende ze niet :lol:
toch tegen 6 uur in slaap gevallen :p

die lekkere blonde chick?

Laatst bewerkt:
die blonde van die foto's van je eindejaarsbal moet je eens naar gent sturen, ik neuk ze in 4 man

het salieri, hoe noemt die blonde eigenlijk van dat ander topic?

Laatst bewerkt:
:roflol: Calibre lekker bezig!!

ja waren wel de kenmerken van mcpp, constant lachen, helemal warm/koud tintelend gevoel.

ze noemt melissa trouwens en zo'n sletje is ze niet ze is gewoon ubergeil :p wnt ze verkeerd al 2 jaar en half :d

Terug
Naar boven