MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ja waren wel de kenmerken van mcpp, constant lachen, helemal warm/koud tintelend gevoel.

ze noemt melissa trouwens en zo'n sletje is ze niet ze is gewoon ubergeil :p wnt ze verkeerd al 2 jaar en half :d

haha altijd wel droge humor als wij zo'n pillen hebben

komt ervan als je te veel aan de drugs zit :p

Wat een crap is er toch te vinden op internet.

idd, de gore smaak van GHB proef je overal door

nog zo'n hilarisch filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=6ZTS6xetxWs
monsterdosis ghb :roflol:

1 op de 3 keer smaakt ie toch bijna na niks dan kan je het zo in je water doen en op drinken natuurlijk proef je wel dat er iets door het water zit maar vies is niet. maar die andere 2 keer is het of te zout of te chemisch.

kan je dan 1 te zoute ghb bij een te chemische ghb gooien

(met chemisch bedoel ik dat er iets te veel gbl in zit in verhouding met zout)

of heft dat elkaar niet op omdat het niet meer reageert (warmte)

Laatst bewerkt:
Hahaha, subtiel hoor. En de barman zal het ook niet gezien hebben. :D

Morgen mijn eerste keer mdma. Ik ben er best wel bang voor hoor, omdat ik de laatste keren altijd 'bad trips' had van wiet. Coke, speed en ghb kan ik wel zonder problemen nemen. Dus wat denken jullie? Zou ik fout kunnen gaan op die x?

Hahaha, subtiel hoor. En de barman zal het ook niet gezien hebben. :D

Morgen mijn eerste keer mdma. Ik ben er best wel bang voor hoor, omdat ik de laatste keren altijd 'bad trips' had van wiet. Coke, speed en ghb kan ik wel zonder problemen nemen. Dus wat denken jullie? Zou ik fout kunnen gaan op die x?

nope, van weed hebbek ook constant bad trips, je zal wel goed reageren op de MDMA;)

Zenuwen om mdma te nemen? Moet niet gekker worden. Pillen of kristallen? Bij niet-geteste pillen kan ik het nog begrijpen, dan weet je niet of je ziek gaat worden of niet.

Wat wordt hier eigelijk bedoelt met bad trips van wiet ???

Ben zelf niet zo van het mixen van drugs, dus zou persoonlijk geen G nemen voordat je aan de pillen gaat. Pillen valt reuze mee, en hoef je eigenlijk totaal niet bang voor te zijn. Het kan wel dat je een lichte angstaanval krijgt, maar als je dan gewoon met een goede vriend naar een rustig plekje loopt, dan is er niks aan de hand en zal je het mooiste feestje van je leven hebben.
Badtrips op MDMA komen nauwelijks voor trouwens.

Het zijn mdma-kristallen van een behoorlijk betrouwbare bron. Ik weet dat het niet zou mogen, maar toch ben ik er een beetje bang voor.

@ StrakkeFreddy: 'bad trips' van wiet, ik weet dat het raar klinkt, maar als je het eens meegemaakt hebt, weet je wel wat ik bedoel. Maar laten we een verdere discussie hierover vermijden.

Jongen ik zou gewoon lekker nuchter blijven en het echte pillen gevoel krijgen. Let er wel op dat (iig bij pillen, ik start nooit met kristallen want kheb gewoon goeie pillen thuis) je voor de inslag van de pil een beetje raar gevoel kan hebben. Kheb het nu al vaak zat gedaan maar nog steeds, pillen duren sowieso lang bij mij voordat het werkt (anderhalf tot 2 uur) en dan bijvoorbeeld na een uur begin je je een beetje licht te voelen, je kan niet echt stilzitten en je bent niet nerveus maar toch beetje spanning. Als ik dit gevoel krijg dan weet ik dat ie bijna gaat komen, dus niet bang zijn!

@ StrakkeFreddy: 'bad trips' van wiet, ik weet dat het raar klinkt, maar als je het eens meegemaakt hebt, weet je wel wat ik bedoel. Maar laten we een verdere discussie hierover vermijden.

Ik wil niet in discussie gaan, ik zou gewoon graag weten wat er dan gebeurd.

Trip je? Zit het in in je hoofd? Wordt je misselijk?

En zenuwen voor de eerste keer een nieuwe drug, dat heeft quasi iedereen...

Ik heb meerdere malen slecht getripped van wiet. Dit is wat ik voelde:

Het begon met een draaierig gevoel in mijn hoofd. Hierdoor kon ik niet meer communiceren met mijn maten die maar tegen mij aan bleven lullen. Ik kon de concentratie niet opbrengen om mij op hun te focussen.
Vervolgens verloor ik mijn zicht en werd ik misselijk. Het enige wat ik zag waren zwarte en witte stipjes. Wat de eerste keer ****ing eng was, omdat ik dacht dat het perminent zou zijn, maar goed.
Uiteindelijk door mijn benen gezakt en door uitsmijters de discotheek uitgedragen, slechte zaak natuurlijk.
Eenmaal buiten flink over mijn nek gegaan en na half uurtje was er niks meer aan de hand. Had een enorme hongerkick en ben dus maar naar huis gegaan.

Dit was de eerste en tweede keer. Derde keer was het minder eng, want gebeurde thuis, en ben gewoon gaan liggen en toen was het na een uurtje gewoon over, no problem.

Terug
Naar boven