AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Depersonalisatie heb ik ook eens gehad van de eerste keer blowen. Jezelf zien zitten in de zetel.

Blow nou al een hele tijd, kans is echt klein dat je "bad" gaat van de wiet maar ik heb het ook een stuk of 6x gehad ofzo. Dan begon ik heel veel in mezelf na te denken en soms wordt je gewoon bang om helemaal niks, en dan heb je het gevoel dat de tijd mega langszaam gaat dat maakt het nog eens erger. Zit gewoon echt helemaal in je hoofd. Eerst dat ik zelfs dat ik een ****ing stem in me hoofd had

Waarom blow je dan nog ?

Voor mij was het echt wel een grote reden om te stoppen hoor.
Vind bij blowen sowieso de voordelen niet opwegen tegen de nadelen. Net als roken of drinken zeg maar.

Blow nou al een hele tijd, kans is echt klein dat je "bad" gaat van de wiet maar ik heb het ook een stuk of 6x gehad ofzo. Dan begon ik heel veel in mezelf na te denken en soms wordt je gewoon bang om helemaal niks, en dan heb je het gevoel dat de tijd mega langszaam gaat dat maakt het nog eens erger. Zit gewoon echt helemaal in je hoofd. Eerst dat ik zelfs dat ik een ****ing stem in me hoofd had

Haha, dat heb ik ook een keer gehad. Dat was een van de eerste keren dat ik echt heel erg veel geblowed had. Het is hetzelfde als een mind**** met paddo's, je kop ratelt maar door en je kan je gedachten niet ordenen. Ik had toen ook ontzettend veel gedachten door elkaar schieten.

Vandaag voor het eerst in 3 maanden weer een grammetje keta kunnen regelen. Ben benieuwd of het goede is. In ieder geval wel weer die kristallen/vezeltjes, en niet die vlokken-keta.

toen ik 15 was wel veel geblowt en gerookt
nooit aan de harddrugs gezeten
sinds ik 16 werd veel gedronken op zaterdagen nu is het al iets minder geworden
roken afentoe nog wel eens o zaterdag
blowen al 2 jaar niet meer wil ik nooit meer doen.

voor de rest is zaterdag een beetje een junkdag voor me (drank)
maar niet zo ernstig veel dag ik de dag erna niks meer weet

Ah bedankt! Dat is al een hele geruststelling.
Zou het een goed idee zijn om ghb te nemen voordat ik aan die mdma begin? Kwestie van de zenuwen een beetje te verminderen...

Zenuwen om mdma te nemen? Moet niet gekker worden. Pillen of kristallen? Bij niet-geteste pillen kan ik het nog begrijpen, dan weet je niet of je ziek gaat worden of niet.

Ben zelf niet zo van het mixen van drugs, dus zou persoonlijk geen G nemen voordat je aan de pillen gaat. Pillen valt reuze mee, en hoef je eigenlijk totaal niet bang voor te zijn. Het kan wel dat je een lichte angstaanval krijgt, maar als je dan gewoon met een goede vriend naar een rustig plekje loopt, dan is er niks aan de hand en zal je het mooiste feestje van je leven hebben.
Badtrips op MDMA komen nauwelijks voor trouwens.

Haha, ik heb ook nog altijd zenuwen als ik een pilletje neem. Niet dat het fout gaat of zo, mis gaan van pillen heb ik nooit mee gemaakt, dat is het echt niet. Het is meer een beetje zo'n gevoel wat je vroeger ook wel eens had voordat het sinterklaas was ;)

Ik zou zelf geen G nemen voordat je mdma neemt. Lekkerste is eerst de pil beetje in te laten werken en dan pas die buis G er bij te nemen want dan krijg je het mega relaxe 1+1=3 gevoel. Als je eerst aan de G gaat stomt dat het x gevoel misschien zelfs wel beetje af.

Haha, ik heb ook nog altijd zenuwen als ik een pilletje neem. Niet dat het fout gaat of zo, mis gaan van pillen heb ik nooit mee gemaakt, dat is het echt niet. Het is meer een beetje zo'n gevoel wat je vroeger ook wel eens had voordat het sinterklaas was ;)

Haha beter nog. Elke keer als ik terug denk aan pillengebruik, hoe ik me op dat moment voelde, met welke maten ik was, welk feestje ik was. Dan krijg ik keer op keer weer kippevel, en een verliefd gevoel in mijn buik.

snap niet at je zenuwachtig kunt zijn van een pilletje :p soms heb ik wel als ik op een feesje toekom en ik weet dat er pillen op me wachten dat de adrelanine al door me heenstroomt en ik al wild word ^^

Dat bedoelen hun ook denk ik :p. De spanning die je krijgt als je weet dat er iets spannends/leuks gaat gebeuren.

massa

wie slikt er wel eens wat xtc of snuift een lijntje of ghb enzzzz. en wie drinkt er nog? en doen jullie deze dingen ook tijdens jullie kuur?

ik voor de duidelijkheid niet

als je dat doet dan gaat je massa alleen maar naar de klote en train je voor niks dan heb je ook niks aan je kuur.

als je dat doet dan gaat je massa alleen maar naar de klote en train je voor niks dan heb je ook niks aan je kuur.

+1 tijdens een kuur zou het zonde zijn dat je katabolen gaat gebruiken en je voeding verwaarloosd door de drugs, ghb zou wel nog kunnen maar wil niemand hier aanzetten tot drugs.

Slecht nieuws. De plannen om naar een zwaar feestje te gaan zijn afgelast. Het wordt cafézitten...
Is het daar ook leuk om X te nemen of moet er gedanst worden?

Slecht nieuws. De plannen om naar een zwaar feestje te gaan zijn afgelast. Het wordt cafézitten...
Is het daar ook leuk om X te nemen of moet er gedanst worden?

Als je de enige bent die daar aan de X zit, zal het flink tegenvallen. Daarnaast zullen ze het in de meeste normale cafés niet accepteren, en je er misschien wel uitflikkeren.

Dansen is niet noodzakelijk, zoals medievel zei: gewoon praten is ook wel voldoende, maar dit is wel leuker met andere mensen die ook X op hebben.

Pillen op een (hardstyle)feest is ook niet te vergelijken met pillen thuis doen. Thuis ga je veel meer op in het liefdesgevoel en hoe goed je je wel niet voelt, op een feest sta ik gewoon kneiterhard te stampen en ga ik ook met iedereen praten maar is het toch anders.

Als je thuis zit dan merk je pas echt de ware kracht van die shit. Normaal gesproken geeft je lichaam je een goed gevoel wanneer je iets "goeds" doet, meisje nken, iets eten, je snapt me wel. Maar nu kan je gewoon op de bank gaan zitten en dit goede gevoel blift gewoon constant aanhouden, lekker liefdesgevoel nadenken over hoe mooi alles wel niet is, je oogjes dichtdoen en ik zie dan soms gewoon sterren.

Man pillen is gewoon geweldig :p

pillen op cafe is ook wel nice ja, gwn doen !

en ghb tijdens kuur kan zekers .. las zelf dat het vroeger gebruikt werd door bodybuilders om massa aan te zetten maar dat snap'k niet echt :p

Voor eerste keer maakt het waarschijnlijk niet uit maar als ik dan toch eens aan mdma ga eens per jaar dan wil ik daar wel een speciale avond voor uitkiezen. Met alle maten samen in zetels hangen bij iemand thuis lijkt me dan nog cooler dan op café zitten. Daar wordt je toch sowieso beter bekeken en ken je waarschijnlijk ook meer mensen. Zou daar redelijk para kunnen worden. Op groot feest zitten er meer mensen aan, is het wat donkerder, is er meer volk, ...

Gisteren een topavond gehad met die mdma!
Ik was onzeker over de dosis en daarom had ik eerst gesnoven (zodat ik meteen effect zou voelen en kunnen aanpassen), dat was verspilling.

Vandaag ben ik wel behoorlijk naar de kloten. Niet echt depressie, maar gewoon hoofdpijn en futloosheid. Eigenlijk identiek aan een alcoholkater, vind ik.

Ik had eerst een G'tje genomen, om de zenuwen eraf te halen. :D
Ook toen de mdma uitgewerkt was een G'tje bijgegooid om de comedown te verzachten, wat goed ging.

Vaak lees ik dat die mdma inslaat van het ene moment op het andere. Ik heb eigenlijk nooit echt gemerkt wanneer hij beginnen werken was.

Met vrienden praten was toffer dan op ghb. Dingen aanraken en betasten was waarschijnlijk de topactiviteit bv. van al mijn vrienden hun handpalmen, haar en kledij vergelijken. :D Was wel super, maar achteraf bekeken toch beetje gay. :o

Muziek was heel gezellig en aangenaam, maar vind ik beter op ghb. Ook losgaan en dansen gaan beter op het vloeibare goud.

Terug
Naar boven