- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blow nou al een hele tijd, kans is echt klein dat je "bad" gaat van de wiet maar ik heb het ook een stuk of 6x gehad ofzo. Dan begon ik heel veel in mezelf na te denken en soms wordt je gewoon bang om helemaal niks, en dan heb je het gevoel dat de tijd mega langszaam gaat dat maakt het nog eens erger. Zit gewoon echt helemaal in je hoofd. Eerst dat ik zelfs dat ik een ****ing stem in me hoofd had
Ah bedankt! Dat is al een hele geruststelling.
Zou het een goed idee zijn om ghb te nemen voordat ik aan die mdma begin? Kwestie van de zenuwen een beetje te verminderen...
Zenuwen om mdma te nemen? Moet niet gekker worden. Pillen of kristallen? Bij niet-geteste pillen kan ik het nog begrijpen, dan weet je niet of je ziek gaat worden of niet.
Ben zelf niet zo van het mixen van drugs, dus zou persoonlijk geen G nemen voordat je aan de pillen gaat. Pillen valt reuze mee, en hoef je eigenlijk totaal niet bang voor te zijn. Het kan wel dat je een lichte angstaanval krijgt, maar als je dan gewoon met een goede vriend naar een rustig plekje loopt, dan is er niks aan de hand en zal je het mooiste feestje van je leven hebben.
Badtrips op MDMA komen nauwelijks voor trouwens.
Haha, ik heb ook nog altijd zenuwen als ik een pilletje neem. Niet dat het fout gaat of zo, mis gaan van pillen heb ik nooit mee gemaakt, dat is het echt niet. Het is meer een beetje zo'n gevoel wat je vroeger ook wel eens had voordat het sinterklaas was![]()
wie slikt er wel eens wat xtc of snuift een lijntje of ghb enzzzz. en wie drinkt er nog? en doen jullie deze dingen ook tijdens jullie kuur?
ik voor de duidelijkheid niet
als je dat doet dan gaat je massa alleen maar naar de klote en train je voor niks dan heb je ook niks aan je kuur.
met mensen kunnen praten is volgens mij het belangrijkste, je zal je wel amuserenSlecht nieuws. De plannen om naar een zwaar feestje te gaan zijn afgelast. Het wordt cafézitten...
Is het daar ook leuk om X te nemen of moet er gedanst worden?

Slecht nieuws. De plannen om naar een zwaar feestje te gaan zijn afgelast. Het wordt cafézitten...
Is het daar ook leuk om X te nemen of moet er gedanst worden?

Was wel super, maar achteraf bekeken toch beetje gay.