Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

coke is wel superss ja, xtc en weed en die zever sucked erg...

Wat is er mis met xtc en wiet?

Vind ik hé, jij kan het beste lekker vinden. Dat is natuurlijk persoonlijke smaak.

Van Xtc word ik overdreven depressief en van wiet word ik lam. Daarom dus...

geen troep door mijn strot;)

Pfff, heb je even? Ik gebruikte vroeger veel meer dan nu, maar ik neem nog steeds meerdere keren per jaar coke of pillen. Coke wil ik eigenlijk helemaal mee stoppen, het is super lekker, en daarom voor mij erg gevaarlijk. Als ik het een keertje gedaan heb wil ik gelijk nog een keer, en het kost flink wat discipline om je dan in te houden, zeker als je met 1 telefoontje het binnen een half uurtje thuisbezorgd krijgt.

van coke wordt ik niet depri nee, van pep trouwens ook niet.
Van pillen nu eenmaal wel sja...

superspider zei:
van coke wordt ik niet depri nee, van pep trouwens ook niet.
Van pillen nu eenmaal wel sja...
Ik hoop dat je tijdens bedoelt en niet op lange termijn zoals rebel_x zegt anders weet je echt niet waar je het over hebt...

Ik vind alles lekker maar niet meer als ik uit ben eigenlijk.

Drink tegenwoordig alleen nog maar baco's als ik ga stappen maar dat kan natuurlijk bij speciale gelegenheden veranderen. ;)

Heb meer dan 4 jaar geleden mijn laatste pil(len) geslikt op Shockers.

Sinds de sport heb ik eigenlijk niets buitensporigs gedaan. Het wordt eigenlijk wel eens weer tijd...

moet af en toe want alleen al het dieeten weegt psychis zwaar door , ik drink soms is wat met mijn vriendin voor de gezelligheid ...vroeger blowen maar daar train je de dag nadien suffer door

ik drink heeeellll af en toe alchol, maar ik ben meestal bob

drugs heb ik verders nog nooit gebruikt

geniet met mate :D

nope! alleen whey en creatine

bartp zei:
Ik hoop dat je tijdens bedoelt en niet op lange termijn zoals rebel_x zegt anders weet je echt niet waar je het over hebt...

Volgens mij weet jij niet waar je het over hebt, xtc doet serotonine in je hersenen leeglopen, daarom het geluk gevoel eerst => een hele hoge dosis serotonine die vrij komt, daarna moet het zich weer herstellen.

serotonine zorgt ervoor dat je je goed voelt, simpel uitgelegd.

denk ook eerst eens na voor je de mensen dom laat blijken

Laatst bewerkt:
superspider zei:
Volgens mij weet jij niet waar je het over hebt, xtc doet serotonine in je hersenen leeglopen, daarom het geluk gevoel eerst => een hele hoge dosis serotonine die vrij komt, daarna moet het zich weer herstellen.

serotonine zorgt ervoor dat je je goed voelt, simpel uitgelegd.

denk ook eerst eens na voor je de mensen dom laat blijken
Dat weet ik... Ik weet hoe mdm werkt...

Maar ik weet uit eigen ervaring dat je ook depressief kan worden van coke... en ga mij nu niet vertellen dat ik niet weet waar ik het over heb. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik dat niet wist... Ik ga er niet meer woorden aan besteden. :cool:

Terug
Naar boven