MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Het ligt er ook aan wat voor XTC je hebt.

Pillen zijn meestal van mindere kwaliteit omdat er afetemine (speed) is bijgevoegd.

Wanneer je pure kristallen MDMA hebt, dan heb je een goedje waar je heel veel plezier aan kan beleven. En ik heb nooit last van me kaken en heb volledige controle over mezelf. Qua kater beperkt je het aanzienlijk als je er voor en erna voldoende slaapt, goed eet, en je pshygisch ook lekker voelt.

Wanneer je tussen elke trip minimaal 10 weken vrij houdt, dan ontwikkel je geen tolerantie en heb je dus ook niet meer nodig. En je serotonine is weer aangemaakt. :)

Het verschil tussen mdma, mda en mde vind ik ook erg groot. Ik heb veel liever mda dan mdma of mde.

Marky zei:
Wanneer je tussen elke trip minimaal 10 weken vrij houdt, dan ontwikkel je geen tolerantie en heb je dus ook niet meer nodig. En je serotonine is weer aangemaakt. :)

Tjah, maar dat is dus het probleem. 10wkn gaat mij niet lukken nu er zoveel vette feesten zijn. Maarja, paar keer moet kunnen.

floyd,dan moet je wat 5-htp kopen,kun je zo bestellen bij mike
5-htp is de directe precursor tot serotonine

mark_ zei:
floyd,dan moet je wat 5-htp kopen,kun je zo bestellen bij mike
5-htp is de directe precursor tot serotonine

Zou opzichzelfstaand dan ook wel voor een prettig gevoel moeten zorgen, dat 5-hydroxytryptofaan. Iemand ervaring mee?

ik pak het eigenlijk zelf enkel als ik denk dat ik een keer moeilijk in slaap kan komen,en de paar dagen na xtc-gebruik,
overigens,van sint janskruid krijg ik een prettiger gevoel dan van 5-htp

lees nu voor het eerst deze toppic, best lang!
mijn bijdrage=>nooit iets in de vorm van alcohol gedronken, nooit gerookt.
vroeger nog vegetarier geweest.
als ik barstende koppijn heb dan zal ik mss es n dafalgan nemen. Die dan duidelijk nog werkt bij mij(anderen mogen er 3nemen)
kvoel me lekker(op mn gips na)maar of je het gelukkig kan noemen...(mis iemand speciaal)

ik gebruik helemaal niets meer. Drinken doe ik misschien eens in de 2 a 3 maanden .. haha en dan is het al snel gebeurt met 2 a 3 glasjes :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Morgen heb ik een jaar lang geen MDA meer gebruikt. Methyl-amfetamine (21.03.04), MDM (07.02.04) en MDE (11.04.04) is al langer geleden. :)

Ik nog steeds nooit.

ik rook weer (damn) rook regelmatig een joint, heb een keer paddo's gebruikt en een keer een avond lopen snuiven (coke). paddo's was het wazigste dat ik ooit van mn leven heb meegemaakt, supervet, maar een tweede keer? voorlopig niet iig. Coke, tja...GEIL... (allemachtig, superheftig, maar doek nooit weer, veel te lekker...)
Ook lig ik zeker 1 keer per 2 maand flink in de lorum (sommige tijden wat vaker:D) en zopen wij in onze tienerjaren als wildemannen (echt insane achteraf gezien en ook iets waar ik steeds minder trots op begin te zijn :o)
gister was het overigens wel weer raak, pfff Maar wel donders mooi feest :P

Ik ben vroeger op heel veel gabberfeesten geweest en heel wat xtc op en aardig wat speed gesnoven... Coke heb ik 2 of 3 keer gerookt maar niet meer dan dat...

Dit is allemaal ruim 3 jaar geleden... Ik train nu zelf 1,5 jaar... Zou het nu nog nadelige effecten hebben..?

Ik neem niet aan dat als je ruim 3 jaar geleden drugs hebt gebruikt dat het nu nadelig zou werken op gebied van BB.

off topic: dit topic is al super-oud. Waarom kicken mensen toch steeds topics, en waarom valt het me op dat het 9 van de 10 keer gebeurt door mensen met onder de 50 posts?

Laatst bewerkt:
Kan iermand mij vertellen hoe het zit met gebruik van ghb tijdens een kuur?
Ik bedoel dan natuurlijk ofdat het (meer) schadelijk is en of er (meer) kan s op bijwerkingen is dan normaal.

2hard2die zei:
Kan iermand mij vertellen hoe het zit met gebruik van ghb tijdens een kuur?
Ik bedoel dan natuurlijk ofdat het (meer) schadelijk is en of er (meer) kan s op bijwerkingen is dan normaal.

Zoiezo vind ik het lullig om te kuren (daarvoor moet je toch al serieus bezig zijn imo) en dan nog te gaan stappen (kan op zich wel) EN nog eens party drugs gebruiken ... je zou dan beter geen party drugs nemen en ook niet kuren, zelfde results, minder geld.

Ik slik niet.

Maar ik spuit

en dat doe ik meestal in mijn vriendin whahahahaha :roflol:

Terug
Naar boven