RobbertK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 148
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen mdma in ieder geval. Het deed helemaal niks, hooguit iets meer energie, maar kan ook de gofast geweest zijn.

Gisteren een topavond gehad met die mdma!
Ik was onzeker over de dosis en daarom had ik eerst gesnoven (zodat ik meteen effect zou voelen en kunnen aanpassen), dat was verspilling.
Vandaag ben ik wel behoorlijk naar de kloten. Niet echt depressie, maar gewoon hoofdpijn en futloosheid. Eigenlijk identiek aan een alcoholkater, vind ik.
Ik had eerst een G'tje genomen, om de zenuwen eraf te halen.
Ook toen de mdma uitgewerkt was een G'tje bijgegooid om de comedown te verzachten, wat goed ging.
Vaak lees ik dat die mdma inslaat van het ene moment op het andere. Ik heb eigenlijk nooit echt gemerkt wanneer hij beginnen werken was.
Met vrienden praten was toffer dan op ghb. Dingen aanraken en betasten was waarschijnlijk de topactiviteit bv. van al mijn vrienden hun handpalmen, haar en kledij vergelijken.Was wel super, maar achteraf bekeken toch beetje gay.
Muziek was heel gezellig en aangenaam, maar vind ik beter op ghb. Ook losgaan en dansen gaan beter op het vloeibare goud.

op XTC hebbek ook nooit echt zin om te nken hoor... liever gwn met onbekende pratenhttp://www.demorgen.be/dm/nl/1007/M...uide-muziek-doen-ratten-minder-coïtusen.dhtml
Misschien zochten ze meer ander contact? Of probeerden ze wel te coïtusen maar lukte het niet? Ze zouden beter dat onderzoek eens overdoen met ghb, hun lab zal snel te klein worden voor alle baby ratjes denk ik
als je GBL omzet in GHB krijg je dan meer GHB of blijft een liter een liter?
Als je naar de productiewijze kijkt, moet er toch een belletje rinkelen