AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Bij mij slaat het ook meestal niet van het ene op het andere moment in, maar het kan wel.

gvd gooi ik hier per ongeluk een gram pep in de WC

Goeie actie ! En nu trainen

Kan iemand iets zinnigs zeggen over het gebruik van ephedrine icm XTC? Ik zit nu al een tijdje aan de ephedrine en ik was met oud en nieuw toch wel van plan om een prettabletje naar binnen te werken. Wat is wijsheid hierin? KAn het samen? Of niet? Zo niet, hoeveel dagen moet er tussen zitten e.d.?

Kent iemand gele kroontjes?

Wie zijn er komende woensdag in complex?? Als ik wat mensen mee kan krijgen lijkt het me wel een vet avondje. Scope dj, wildstylez, evil activities.

geen mdma in ieder geval. Het deed helemaal niks, hooguit iets meer energie, maar kan ook de gofast geweest zijn.

Ik weet dat er een batch gele kroontjes 2CB in omloop zijn.... kunnen er natuurlijk meerdere zijn ook.

had ik toch enigszins iets moeten merken na 6 lijkt me.

:roflol: je bent genaaid gozer! sla die gast op ze bek:p

geen mdma in ieder geval. Het deed helemaal niks, hooguit iets meer energie, maar kan ook de gofast geweest zijn.

in de discotheek gekocht? zoja, dan gewoon even naar de uitsmijters gaan en zeggen dat je een dealer gespot hebt :roflol:

Gisteren een topavond gehad met die mdma!
Ik was onzeker over de dosis en daarom had ik eerst gesnoven (zodat ik meteen effect zou voelen en kunnen aanpassen), dat was verspilling.

Vandaag ben ik wel behoorlijk naar de kloten. Niet echt depressie, maar gewoon hoofdpijn en futloosheid. Eigenlijk identiek aan een alcoholkater, vind ik.

Ik had eerst een G'tje genomen, om de zenuwen eraf te halen. :D
Ook toen de mdma uitgewerkt was een G'tje bijgegooid om de comedown te verzachten, wat goed ging.

Vaak lees ik dat die mdma inslaat van het ene moment op het andere. Ik heb eigenlijk nooit echt gemerkt wanneer hij beginnen werken was.

Met vrienden praten was toffer dan op ghb. Dingen aanraken en betasten was waarschijnlijk de topactiviteit bv. van al mijn vrienden hun handpalmen, haar en kledij vergelijken. :D Was wel super, maar achteraf bekeken toch beetje gay. :o

Muziek was heel gezellig en aangenaam, maar vind ik beter op ghb. Ook losgaan en dansen gaan beter op het vloeibare goud.

denk dat je dosis te laag was man, zou sowieso niet van tevoren wat snuiven dat neutraliseert je mdma effect. Maar je hoort de effecten van mdma veel en dan ook veel vetter dan GHB te vinden, ik iig wel :p

als je GBL omzet in GHB krijg je dan meer GHB of blijft een liter een liter?

Als je hem net verzadigd maakt, krijg je ongeveer het dubbel. 1l gbl ==> 2.2l ghb

Pfff, veel problemen met ghb hoor de laatste tijd.
De laatste weken moet ik maar liefst 10ml nemen om waus te zijn, terwijl dat vroeger maar 5-6ml was.
De euforie is bijna volledig weg en de dopamine rebound is echt erg (xtc-kaken, bibberende benen en slecht humeur) en duurt zo'n 3-4 uur.

Ik gebruik nu al een maand slechts 1x per week maar het wordt alleen maar erger. :(

Terug
Naar boven