AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Pfff, veel problemen met ghb hoor de laatste tijd.
De laatste weken moet ik maar liefst 10ml nemen om waus te zijn, terwijl dat vroeger maar 5-6ml was.
De euforie is bijna volledig weg en de dopamine rebound is echt erg (xtc-kaken, bibberende benen en slecht humeur) en duurt zo'n 3-4 uur.

Ik gebruik nu al een maand slechts 1x per week maar het wordt alleen maar erger. :(

dan wordt het tijd om te kappen, of flink te minderen.

succes verder

Zijn er nog heroïne/opium en ghb dealers hier in Groningen?

Hebben mensen overigens weleens lsd uitgeprobeerd?

LSD is echt wel vet. moet je zeker eens gedaan hebben. zeer mentaal belastend wel :D
wel al enkele maanden geleden maar komt er nog wel eens aan.

De laatste weken moet ik maar liefst 10ml nemen om waus te zijn, terwijl dat vroeger maar 5-6ml was.
De euforie is bijna volledig weg en de dopamine rebound is echt erg (xtc-kaken, bibberende benen en slecht humeur) en duurt zo'n 3-4 uur.

Ik gebruik nu al een maand slechts 1x per week maar het wordt alleen maar erger. :(

ik heb ook wel rond de 10ml nodig de laatste paar dagen dat slechte humeur kan ik me wel in vinden maar bibberende benen en xtc-kaken echt niet hoor.

en ik gebruik het de laatste dagen iets van 3 x per dag straks weer even een week niks:D

gebruik normaal dagelijks GBL, ben met 3ml begonnen gebruik nu meestal maar 2ml

gbl gebruik ik zonder problemen lange tijd alleen savonds terwijl ik bij GHB echt een drang voel om het te nemen (aantal keer per dag) en ook om hogere dosissen te nemen

stelletje junks:D

Ik denk ook dat het gewoon ervaring is en je moet aftasten hoe ver je kan gaan etc ...
Op LSD gaan werken zie ik me ng niet direct doen,, aangezien ik hier amper ervaring mee heb. Maar onder de pillen, xtc, speed naar school was ook plezant hoor haha :p

nu doe ik dat niet meer trouwens :)

Wat word jullie drugs met nieuwjaar ???

tgaat precies toch coke worden hier :( it's the devillllllllllllllllllllllll

Zoals meestal g

Een beetje tipsy, of als ik nog aan coke geraak: mulledronke + coke.

2cb en misschien erna nog keta. Op het einde nog coke denk ik.

wss speed, als er goeie pillen te vinden zijn gooi ik dat der ook wel bij

Gisterenavond ging'k mn coke gaan kopen om zeker te zijn. Mn vertrouwde dealer had ineens niets meer en de andere was ik de nummer van kwijt. Nu sta ik ergens te wachten op een vriend en komt er een kerel naar mij en vraagt of ik zn klant ben en hij begint direct over coke nzo ... 'k begon te lachen en mn coke was gevonden. Helaas niet echt superspul :( merkt dat het zwaar versneden is, lichte smaak, maar wel anderhalve gram vo 60 euries .. hij is niet slecht, maar 'k eb al wel betere gehad, maar ben iig blij dat ik nog iets heb.

Aardig gek topic dit!

nog mensen vanavond naar de klote? :D

Terug
Naar boven