AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ik heb net een dikke vette onversneden lijn(coke)op mijn tafel gelegd,ben nu aan het fijnhakken,o wat heb ik hier zin in,de laatste keer was alweer 6 maanden geleden,over een paar min ga ik knallen :D

Haha belachelijk. Ik heb mezelf er nog maar eens herinnerd waarom ik nooit coke doe. Vrienden zijn ervaren en schatten de coke goed in, ik voel normaal weinig van gewone lijn dus besluit om halve gram in 1 keer te leggen (gram = 0.8 dus in feite is die halve gram 0.4). Ik trok volledig in mezelf en liet mezelf gaan in de problemen die ik op relationeel vlak gekend heb laatste maand. Eens de coke uitgewerkt en ik overging op ghb kwam ik tot mooi inzicht en begon ik me in te beelden waar ik binnen jaar en binnen 10 jaar wil staan met mijn leven, daar past dat meisje gewoon niet in. Heb haar de dingen vergeven die ze gedaan heeft en verteld dat het beter zo is, nu kan ik ten volle de dingen nastreven die ik hoog aanschrijf als 19-jarige en daar staat lange relatie niet tussen. Coke heeft waarschijnlijk mijn slechte stemming gewoon naar boven gehaald maar ik doe het sowieso niet meer. Voel te weinig van normale dosissen en het is te duur. Als ik paar keer per jaar ongezond wil doen, hou ik het wel bij mdma. Ghb was zoals gewoonlijk weer mijn reddende engel die het goede in mij naar boven haalde.
Moest ik ooit met de stem van een zangeres trouwen zou het lady linn zijn, moest ik ooit met een drug trouwen zou het ghb zijn. Moest ik ooit met een chick trouwen... nah dat zie ik niet snel gebeuren.

Ohja en waarschijnlijk 2CB en DMT gevonden vanacht

Gisteren goed gedronken en 1 lijn coke gedaan.
Meteen weer nuchter en veel zin om te zuipen. Veel gezopen dus, totdat de coke begon uit te werken en de drank niet meer onderdrukt werd. Gevolg: ik moest in bed rond 23u en heb de jaarwisseling niet meegemaakt. :D

Heb je poeder of pillen bij die 2CB? Staat ook op mijn verlanglijstje, moet dringend eens naar wat alternatievere feestjes voor dat soort dingen

Pillen. Heb er ook best lang naar moeten zoeken. Maar het is het wel waard vind ik. Je lacht je trouwens ook echt dood met dat spul :D.

Gisteren op Qountdown weer lekker van de kaart, wat een feest was dat zeg!

Pillen. Heb er ook best lang naar moeten zoeken. Maar het is het wel waard vind ik. Je lacht je trouwens ook echt dood met dat spul :D.

Bij mij gaat het normaal poeder zijn dus dan moet ik meteen een weegschaal tot op duizendste na de komma bestellen, anders wordt doseren te moeilijk.

Zolang je met 2CB niet boven de 50 mg uitkomt zal er bij een gezond persoon qua bloedsomloop weinig aan de hand zijn. Vanaf 100 schijnt het neurotoxisch te worden.

Maar het beste neem je 30 mg oraal in. 2CB heeft een chille werking met glitterachtige visuals (paars, rood, roze en blauw). Minder drukkend dan LSD en niet eens te vergelijken met paddo's. Eigenlijk is het meer een phenethylamine dan een psychedelic. Maar 'tis zeker minder gestuurd dan MDMA. Spul is fantastisch om zachte coïtus op te hebben.

Hoe herken je zuivere 2CB en DMT?

Heb nog altijd pijn aan m'n kaken.

m coke was tegen 11 uur op en dus ng een half grammetje bij besteld. Tegen een 1 uur, half 2 voelde ik me superslecht. Zat direct met zware afkick en was compleet na de klote. Dag erna wel geen afkick gehad. Wel een stuk van mn tand :(

Coke coke coke cocaine mother****ers.

Laatst bewerkt:
Lijkt wel altijd coke of pep te zijn als klassieke uitgangsdrugs hé. Tekort aan mdma doet goed aan die cokemarkt

Lijkt wel altijd coke of pep te zijn als klassieke uitgangsdrugs hé. Tekort aan mdma doet goed aan die cokemarkt

mbt gezelligeheidsdrugs wel...uitgaan met oud en nieuw is ook niet alles meer wat het geweest is, dus dan maar met een paar mensen knetteren thuis met wat sos in een veilige omgeving en met goed gezelschap om je heen:p

met oud en nieuw moeten de dealers wel gouden zaken hebben gedaan :p

Schiet die criminelen in Xtc en wiet kapot en verrot, maar reik onder de tafel de mister sossa's een contract aan om wat oogjes dicht te knijpen.

Amnesia van dat vieze communisme is het doel, en het is goed dat de gevestigde orde tot de VN aan toe weet hoe het spel gespeeld moet worden.

Niet. Maar de kans dat DMT versneden is ach ik uitgesloten. Het is een dure en zeldzame drug waar ook nog eens non-commercie achter zit. Het roken is knap lastig, maar als het je lukt en je houd het bijna zo lang in dat je stikt, vergeet je binnen luttele seconden dat je het gerookt hebt. Geen lichaam, geen geheugen, geen gedaante, geen identiteit, 1 universum van fractals met gierende euforie. En soms ontmoetingen met wezens die berichten naar je toekaatsen.

2CB in poeder kan versneden zijn maar dat gebeurt niet gauw. Anders laat je het testen.

Terug
Naar boven