pr!tcorr3tor
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan het zijn dat je sommige mensen gewoon minder van de effecten van xtc voelen. Zo had ik laatst weliswaar geen ganse xtc pil gekregen van kameraad. Maar voelde er buiten mss een paar placebo verschijnselen weinig van.
**** coke
meer speed vanaf numinder coke
speed is gezonder vinnek, tch voor mezelf
speed is ook gezonder, coke is een echte aanslag op je hart**** coke
meer speed vanaf numinder coke
speed is gezonder vinnek, tch voor mezelf
zoek maar eens naar "coke en cardiotoxic" speed is slecht voor je hart omdat je meer energie gebruikt dan je eigenlijk hebt, coke beschadigt het hart gwn zelfspeed gezonder dan coke... beter voor je hart...
wat een wijsheden, zijn jullie echt achterlijk ofzo ?![]()

Idd vreemde uitspraken hoor...
Me dunkt dat je hart beter een klein uurtje aan 100bpm slaat dan 12 uren.

iedereen denkt dat sos gezonder is, wss omdat het geen afkick enzo heeft denk ik zoals speed en het gezonder aanvoelt, er is echter genoeg bewijs dat coke veel slechter voor het hart is...Ik heb altijd met het gedacht gezeten dat sos 'gezonder' is dan pep...
Ongeveer hetzelfde effect maar pep is veel goedkoper dus zal het wel slechter zijn dacht ik...
iedereen denkt dat sos gezonder is, wss omdat het geen afkick enzo heeft denk ik zoals speed en het gezonder aanvoelt, er is echter genoeg bewijs dat coke veel slechter voor het hart is...
vooral de combinatie alcohol, coke en nicotine is erg slecht

in mijn omgeving doet iedereen nu speed, vroeger was het altijd pillen, coke is iets dat iedereen zo af en toe is doet hier![]()

zoek maar eens naar "coke en cardiotoxic" speed is slecht voor je hart omdat je meer energie gebruikt dan je eigenlijk hebt, coke beschadigt het hart gwn zelf
daar gaat de logica

speed gezonder dan coke... beter voor je hart...
wat een wijsheden, zijn jullie echt achterlijk ofzo ?![]()
iedereen denkt dat sos gezonder is, wss omdat het geen afkick enzo heeft denk ik zoals speed en het gezonder aanvoelt, er is echter genoeg bewijs dat coke veel slechter voor het hart is...
vooral de combinatie alcohol, coke en nicotine is erg slecht