XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

:rolleyes:

+1

:roflol:

Mediedevil toch, denk je als je niet slaapt dat dat gezond is voor je lichaam. Je moet eens studies lezen wat er gebeurd met je hersenen als je een nacht overslaagd. Als je 2 dagen wakker blijft van de pep takel je echt af. Het lichaam is meer dan alleen het hart.
ik zeg toch niet dat niet slapen niet slecht is :p als je een avondje coke vergelijkt met een avond speed is dat avondje speed een pak gezonder, wel gaan slapen nadien dan;)

zijn massas studies van op pubmed, dat coke slechter voor het hart is, een hartaanval is wel wat erger dan "aftakelen"

Laatst bewerkt:
Merk dat ik best veel last van een dipje hebt zo ongeveer 2 dagen na het nemen van XTC. Enige tips om dat te voorkomen? Heb hier al anti-depressiva voorbij zien komen, maar dat is al direct zo fel.
5HTP is zowat het enige dat goed werkt, als je gaat slapen kan je altijd nog de dag nadien depri zijn, zelfs de week nadien nog

Klote is dat ik nu moet leren en dus de hele dag op m'n kameraad zit en dus ook nauwelijks sociaal contact heb. Zal wel niet echt bevorderlijk zijn. :p

:D

ik zeg toch niet dat niet slapen niet slecht is :p als je een avondje coke vergelijkt met een avond speed is dat avondje speed een pak gezonder, wel gaan slapen nadien dan;)

zijn massas studies van op pubmed, dat coke slechter voor het hart is, een hartaanval is wel wat erger dan "aftakelen"

Heb je niet meer kans op slapen en eten als je C doet dan speed?

ja zoiezo, ma dan nog denk ik dat schade aan je hart slechter is dan wakker blijven, ma ik ben geen expert dus kan het niet met zekerheid zeggen:p

Ik denk dat elk week 1 x speed gebruiken wel meer doorweegt dan 1 x coke gebruiken. Niet door onderzoeken maar door persoonlijk gevoel. Speed is 2-3 dagen k*t lopen (bijna helft van de week), slecht slapen, slecht eten, koppijn, ... you name it. Coke herstel je veel vlotter van en kan je weer doorgaan met je leven.

veel geluk:D

Ik denk dat elk week 1 x speed gebruiken wel meer doorweegt dan 1 x coke gebruiken. Niet door onderzoeken maar door persoonlijk gevoel. Speed is 2-3 dagen k*t lopen (bijna helft van de week), slecht slapen, slecht eten, koppijn, ... you name it. Coke herstel je veel vlotter van en kan je weer doorgaan met je leven.

dat wel, van coke blijf je je altijd gezond voelen en van de speed word je een wrak, maar als de andere dan sterft aan een hartaanval vraag ik me af wat beter is

ma geen idee of het heel schadelijk is of ni, kan zijn dat het te verwaarlozen is met wekelijks gebruik hoor

coke, pep en pillen is het enige dat we willen!!!:hedbang:

hakkuh in blotuh bastuuuh :o

dat wel, van coke blijf je je altijd gezond voelen en van de speed word je een wrak, maar als de andere dan sterft aan een hartaanval vraag ik me af wat beter is

ma geen idee of het heel schadelijk is of ni, kan zijn dat het te verwaarlozen is met wekelijks gebruik hoor

Je kan wel een onderzoek bovenhalen dat coke niet goed is voor het hart. Maar beweer toch niet dat speed dat wel is.... Serieus, als je gelooft dat speed geen ernstige schade aan hart doet, dan weet ik het ook niet meer. Jij kan jezelf misschien wijsmaken aan de hand van zo'n onderzoek dat coke ongezonder is, maar mij niet zo gemakkelijk. Staat er trouwens een letterlijke vergelijkende studie coke vs amfetamine op vlak van hartbelasting? Ben te lui om te zoeken

Edit: Trouwens met je vergelijking van sterven aan een hartaanval bereik je ook niets. Je kan het even goed omdraaien en zeggen "Een beetje extra belasting voor het hart kan geen kwaad, is sterke spier blah blah. Maar als ..... bezwijkt door de speed dan vraag ik me af wat beter is" Dat argument moet je dus niet aanvoeren.

speed is ook slecht ja maar cocaine nog schadelijker omdat het nog iets anders met je hart doet dacht ik

ik ga me zelf niets wijsmaken, coke kan er altijd in bij mij:p

Laatst bewerkt:
Coke is een tropaan alkaloid. Effecten van coke op het hart zijn beduidend sterker dan die van MDMA en amfetamine. Zeker met sigaretten erbij aangezien nicotine een MAO remmer is voor cocaine.

Als je met coke wat teveel snuift voel je dat je ademhaling benauwder wordt en je hart als een klomp tekeer gaat. Met de amfetamine familie is wat teveel, meer spierspanning maar niet zo nadrukkelijk op het hart als bij coke. Coke blijft een tropaan. Relatief ontspannen lichaam terwijl het hart toch stevig kan bonken.

Toevallig afgelopen weekend nog een gozer van begin twintig gesproken uit m'n jeugd die door zwaar cokegebruik al problemen met z'n pompfunctie heeft. Hoewel daar ook veel sigaretten en drank bij zat.

Ik voel speed ook zelf gezonder aan dan coke. Enigste probleem is dat wanneer ik speed heb, het dan ook op moet en je dus 2-4 dagen bijna non stop doorgaat. Wat dan niet bevorderlijk is. Terwijl mijn coke ook altijd direct opgaan, maar dat is gewoon op enkele uurtjes op dus das maar 1 nachtje niet slapen en speed is enkele nachten niet slapen.

Vroeger had ik ook geen afkick van coke, in mn zware dagen, maar dat lag denk'k omdat ik elke dag ander half grammetje deed en dus altijd onder invloed was. Als ik het nu een dagje doe, ben ik de dag erna compleet suicidaal. en met speed voel je je gewoon wa slechter.

@willem : in smartshops fzo
je kan ook l-tryptofaan pakken, maar dan zou je eigenlijk ook voldoende vitamine B3/6 moeten innemen anders word het omgezet.
daarom dat die 5-htp beter is

de l-tryptofaan kan je bij xxl bestellen :D
http://www.xxlnutrition.nl/product/243/XXL Nutrition/L-Tryptofaan

tstaat er zelfs bij

L-Tryptofaan is ook populair bij feestgangers. Gebruik van XTC "MDMA" kan je serotonine niveau tot nul reduceren. Hierdoor voel je je dan neerslachtig en kan er depressief gedrag optreden. L-Tryptofaan bouwt snel weer een hoger serotonine niveau op. Als men regelmatig "feest" is het aan te raden om ook L-tryptofaan gedurende onderstaand schema in te nemen.

Wat is een smartshop?

Verdomme, is niet meer op voorraad.

Terug
Naar boven