Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Cocaine geeft ook een serotonine respons, dus je kan zeker wel depressief worden door gebruik van cocaine. Vooral tijdens de periodes dat je niet gebruikt en je serotonine levels omlaag gezakt zijn.
Cocaine geeft ook nog een dopamine respons, lage dopamine levels enkele uren na cocaine gebruik kunnen ook voor depressie zorgen.

och ja bij mij valt mdma, xtc zwaarder dan coke.

Coke vind ik trouwens geweldig, het wekt minder lang maar je hebt ook minder comedown, vind ik weer.

Vele mensen haten pep, en maakt hun achter gebruik een week moe, bij mij is dit niet het geval...

Iedere mens is toch een beetje anders denk ik

Wat mij opvalt in deze thread dat alle wannabees zich hier zichzelf veels te serieus nemen...
BB is ontspanning-hobby en zet aub die idiote gedachte weg dat ook maar een van ons ooit pro zal worden:D WANNABEES:D
Hiermee praat ik het gebruik van middelen niet goed maar ga mensen niet veroordelen die wel es wat gebruiken..
Stelletje mietjes!

Yep zo is dat, in de week de monnik spelen, int weekend beesten.
Vooruitgang? welke vooruitgang?

En jullie behoren allemaal tot de grootsten van het forum hé ? :rolleyes:

nope ik niet:p

Hehe ik bedoel er niets persoonlijks mee hoor, maar diegenen die hier zitten te vertellen over hun ervaringen, en elk weekend gaan zuipen enzo zijn meestal wel diegenen die nog niet zoveel bereikt hebben. Vraag je jezelf dan niet af of je niet meer zou kunnen bereiken door wat stricter te leven, of heb je dat er neit voor over ? ik vraag het maar hoor :)

Ach, ik ben nog jong en heb al een paar jaar vergooid, dus nu wil ik zaterdag avond wel wat feesten, maar uh derest van de week is toppie hoor.

Maar ik weet zeker zou ik minder weggaan en al het toebehoren niet nemen, jah ik zou zeker verder staan ja...

Maar nu wil ik nog ff genieten en toch wel wat proberen groeien...

MonsterStrength zei:
Hehe ik bedoel er niets persoonlijks mee hoor, maar diegenen die hier zitten te vertellen over hun ervaringen, en elk weekend gaan zuipen enzo zijn meestal wel diegenen die nog niet zoveel bereikt hebben. Vraag je jezelf dan niet af of je niet meer zou kunnen bereiken door wat stricter te leven, of heb je dat er neit voor over ? ik vraag het maar hoor :)

He dikke jij bent 1 van de weinige die hier wat bereikt heeft..
De rest leeft in een fantasiewereld ik meen het als iemand mij zou aanspreken in real life op mijn levensstijl kan ie maar beter zorgen dat ie snel wegkomt...
En ach als ik al die ectos hierzie en dan mezelf ben ik toch wel tevreden..
En ik zie in mijn karma box een bericht van iemand die het helemaal met me eens is en hij werd bejubeld op het forum..
En dikke jij leeft ook niet zo strikt ik zag je laatst nog met een vlek op je shirt op een feest ga aub niet uit de hoogte doen eh;)
Ik heb nog meer hobbies als alleen bb..(kickboksen met 109 kilo)
En als je dan nog es kijkt dat ik in het laatste half jaar 9 kg vvm heb gewonnen(en nu weer 5 doro hulpmiddelen dus die tel ik niet mee)
Dan hoor ik niet graag dat ik niks presteer.. :mad:

En als ik dan toch bezig ben wat jullie bereiken is in een relatief kleine sport waar je geen discipline voor hoeft te hebben slechts een grote maag:D
Wie de bal kaatst;)

mja, overdreven reactie weer maar goed.
Sommige mensen vinden het leuk andere mensen zaken op te leggen die iedereen voor zich moet uitmaken.

Ik zaag er bv. niet over dat ik bijna niet groei:), als iemand volledig in het geel gekleed is dat moet hij weten, maar ik ga niet zeggen kanariepiet omdat ik het niet mooi vind.
Hou dus ook dingen voor je zelf, zoals dikke zeggen tegen iemand.

superspider zei:
mja, overdreven reactie weer maar goed.
Sommige mensen vinden het leuk andere mensen zaken op te leggen die iedereen voor zich moet uitmaken.

Ik zaag er bv. niet over dat ik bijna niet groei:), als iemand volledig in het geel gekleed is dat moet hij weten, maar ik ga niet zeggen kanariepiet omdat ik het niet mooi vind.
Hou dus ook dingen voor je zelf, zoals dikke zeggen tegen iemand.

Looool dat dikke zeg ik omdat hij ongeveer hetzelfde bf heeft als ikzelf. ;)

Mja, het is toch niet leuk om horen.
Hoor jij het graag als ze dat tegen jouw zeggen?

On-topic blijven heren, dit topic gaat over druggebruik.

superspider zei:
Mja, het is toch niet leuk om horen.
Hoor jij het graag als ze dat tegen jouw zeggen?

Hey hey ik ben hier degene die aangevallen werd op mijn levensstijl. :mad: :mad: ???
Shut the **** up man. :o
En nu blijf ik ontopic. ;)

Iguana zei:
He dikke jij bent 1 van de weinige die hier wat bereikt heeft..
De rest leeft in een fantasiewereld ik meen het als iemand mij zou aanspreken in real life op mijn levensstijl kan ie maar beter zorgen dat ie snel wegkomt...
En ach als ik al die ectos hierzie en dan mezelf ben ik toch wel tevreden..
En ik zie in mijn karma box een bericht van iemand die het helemaal met me eens is en hij werd bejubeld op het forum..
En dikke jij leeft ook niet zo strikt ik zag je laatst nog met een vlek op je shirt op een feest ga aub niet uit de hoogte doen eh;)
Ik heb nog meer hobbies als alleen bb..(kickboksen met 109 kilo)
En als je dan nog es kijkt dat ik in het laatste half jaar 9 kg vvm heb gewonnen(en nu weer 5dus die doro hulpmiddelen tel ik niet mee)
Dan hoor ik niet graag dat ik niks presteer.. :mad:

Was geen flame, je moet het niet vijandig opvatten, is alleen iets wat ik niet begrijp ;)

Dat feest waar jij het over hebt, was overigens mijn laatste, daar ging de thread ook over. Heb toen ook niets gedronken, en daar ging men vraag over. Tuurlijk is stappen leuk, ik heb het meer over zuipen en drugs gebruiken snappie.

Tuurlijk heb je wat gepresteerd, maar denk je niet dat je nog meer zou gepresteerd hebben zonder je klem te zuipen ?

Iguana zei:
En als ik dan toch bezig ben wat jullie bereiken is in een relatief kleine sport waar je geen discipline voor hoeft te hebben slechts een grote maag:D
Wie de bal kaatst;)
Ik begin er genoeg van te krijgen, altijd dat gezeik over powerlifting! Een geintje is een geintje, maar dit is echt niet meer om te lachen, zijn pure flames, en meestal dan nog naar mijn richting uit! Dus kappen of opstappen!

heb tijdje gerookt, geblowed, gesnoven en geslikt. Was jaartje leuk, 1x per week op de zaterdagavond. Erna nooit meer gedaan en geen behoefte aan gehad. Dat jaar heb me denk ik wel 10 jaren van me leven gekost als ik terugkijk hoe me gezondheid er aan toe was. Tis gewoon chemisch spul en iedereen die denkt dat het wel meevalt moet eens gaan nadenken. ;)

micr zei:
heb tijdje gerookt, geblowed, gesnoven en geslikt. Was jaartje leuk, 1x per week op de zaterdagavond. Erna nooit meer gedaan en geen behoefte aan gehad. Dat jaar heb me denk ik wel 10 jaren van me leven gekost als ik terugkijk hoe me gezondheid er aan toe was. Tis gewoon chemisch spul en iedereen die denkt dat het wel meevalt moet eens gaan nadenken. ;)

Ah af en toe kan wel, ik heb het meer over personen die het elke week doen.

micr zei:
Goed dat je gestopt bent. Troep dat het is...

Terug
Naar boven