AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

??? tegenwoordig moet je toch helemaal geen hoge eisen meer gaan stellen bij pillen, met de mdma crisis moet je gewoon blij zijn dat je al pillen hebt met mdma in

met de fameuze jodesterren toen ik net met xtc begonnen was had ik toch minstens 2 nodig, pillen waar je met 1 genoeg hebt heb ik op meer dan een jaar tijd nog nooit tegegekomen

toen mn maten juist begonnen zijn met pillen had ik zelf ook nog nooit iemand gezien die al aant gaan was van maar 1 pilletje, en daar kon tolerantie ook nog geen rol spelen

Volgens mij heb ik dan een tijdje terug goed geluk gehad. Ik gebruik het niet vaak maar had wel ijzersterke pillen zeg. Zat op het randje van slecht gaan, had er 2 op. Wat een spichtige zooi was dat. haha

Volgens mij heb ik dan een tijdje terug goed geluk gehad. Ik gebruik het niet vaak maar had wel ijzersterke pillen zeg. Zat op het randje van slecht gaan, had er 2 op. Wat een spichtige zooi was dat. haha

toen ik pas was begonnen was ik ook wel is een keer zwaar aant gaan van 2:D maar eentje gaf me altijd het gevoel dat het te weinig was

neen is verleden tijd maar ja ben al bij de oude garde zeker, kan het kwaad jazeker wat draaien ze erin??? kan je ni weten punt uit. heb een zwaar probleem ermee gehad bijna 7 op 7 mee bezig geweest. hoop enkel dat de mensen hier het karakter hebben (echt) ermee te kunnen omgaan. echt waar leuk maar de "jeugd" denkt altijd onoverwinnelijk te zijn en dan komen de problemen

ff geen zin om hier te volgen.
Eergisteren Dex-amfetamine gehad. Is echt behoorlijk goed spul.
Gisterenavond 2CB eerste keer , behoorlijk geflashed
nu weer 2CB, zit hier weer te hallucineren.
moet me ff bseffen dat ik hier met zwaar spul bezig ben
:D

OMFG!!!:roflol:

stoch niet zo grappig :p
'k verveelde me echt dood die avond en wou gn ganse nacht wakker zijn en 'k had die 2CB ng liggen. 'k dacht 'k pak het gewoon voor beetje te voelen, maar natuurlijk begon ik helemaal te trippen :D

zelfde als met coke he?:D

eeeeeeen lijntje maar en de rest laat ik voor volgend weekend liggen:rolleyes:

na 2 uur is alles op:D

is er hier iemand akkoord dat mdma kan helpen om een trip beter te verwerken of te sturen? als ik zo tripkes pak word het 100% zeker een ramp, zelfs lage dosissen 2ci of iets anders komen altijd slecht
laatst had ik nog wat 2ci genomen op afkick van mdma en tot mn verbazing vond ik zo'n beginnende trip eigenlijk leuk, moet met hogere dossisen gaan experimenteren

ook toen ik een lijntje keta gedaan had op afkick kwam dit erg goed, andere keer haddek een lijntje genomen toen ik nuchter was en vond er niets aan, te hard draaien kan er dan blijkbaar minder goed tegen, dag erna wat meer genomen en moest kotsen

is er hier iemand akkoord dat mdma kan helpen om een trip beter te verwerken of te sturen? als ik zo tripkes pak word het 100% zeker een ramp, zelfs lage dosissen 2ci of iets anders komen altijd slecht
laatst had ik nog wat 2ci genomen op afkick van mdma en tot mn verbazing vond ik zo'n beginnende trip eigenlijk leuk, moet met hogere dossisen gaan experimenteren

ook toen ik een lijntje keta gedaan had op afkick kwam dit erg goed, andere keer haddek een lijntje genomen toen ik nuchter was en vond er niets aan, te hard draaien kan er dan blijkbaar minder goed tegen, dag erna wat meer genomen en moest kotsen

mdma en lsd combineren heet 'candyflippen', geloof ik. Is een notoir onderwerp in de tripscene, hoor. :D
Ik ken er niet veel van, maar ik lees vaak dat het een riskante onderneming is. Je moet het maar eens opzoeken.

Of gewoon proberen :D
Eigen ervaring is nog altijd het beste

Iets combineren met LSD kan maar ik zou het niet aanraden. Zeker niet als je denkt dat je trip is uitgewerkt, je een middel er achteraan neemt en dan opeens merkt dat er nog een laatste opleving van je LSD-trip komt. Als een LSD-trip echt bijna is uitgewerkt zou je het wel kunnen doen maar gelet op de werkingstijd van LSD zal je dan rekening moeten houden met een tijd van 8-12 uur waar je echt aan het trippen bent op meerdere middelen.

Pieken laten samenvallen van meerdere middelen is in ieder geval niet slim. De kans op een badtrip verdubbelt en je zenuwstelsel krijgt ook een aardige douw.

Iets combineren met LSD kan maar ik zou het niet aanraden. Zeker niet als je denkt dat je trip is uitgewerkt, je een middel er achteraan neemt en dan opeens merkt dat er nog een laatste opleving van je LSD-trip komt. Als een LSD-trip echt bijna is uitgewerkt zou je het wel kunnen doen maar gelet op de werkingstijd van LSD zal je dan rekening moeten houden met een tijd van 8-12 uur waar je echt aan het trippen bent op meerdere middelen.

Pieken laten samenvallen van meerdere middelen is in ieder geval niet slim. De kans op een badtrip verdubbelt en je zenuwstelsel krijgt ook een aardige douw.

pieken samenvallen was nooit de bedoeling bij mij, ik merkte gwn dat een trip veel beter lijkt te verlopen als ik het neem als mdma is uitgewerkt... anders word het gegarandeert een bad trip bij mij, geen idee waarom

ik heb ook nooit echt lol met lsd gewoon omdat ik bang ben dat iemand erachter komt en zo kan ik me niet geheel laten gaan

met mdma vind ik het wel erg leuk het lijkt net alsof je een stukje boven de grond zweeft

Ben nu groot jaar clean

voorheen deed ik, blowen, paddo's, mdma (had het als poeder, pillen sucken idd)
Maar nu ben ik blij dat ik het niet meer doe en kijk maar vol marginaliteit op de tijd toen ik het wel deed.

LSD combineren kan het beste met paddo's, DMT, cactus of evt. 2CB maar dan wel goed afgezonderd. Tijdelijk identiteitsverlies is bij psychedelische combi's echt wennen, en de eerste keer kun je absoluut niet zomaar op een feestje lol maken als je het echt goed wilt doen.

Gisteren serieus doorgegaan op keta. Helaas geen k-hole. Stappen en praten was wel al onmogelijk. Was ook zonder k-hole een hele ervaring.

Gisteren serieus doorgegaan op keta. Helaas geen k-hole. Stappen en praten was wel al onmogelijk. Was ook zonder k-hole een hele ervaring.

Ervaar je dat dan niet als griezelig dat je niet meer kunt praten? En hoe zijn je gedachten? Kan je nog helder denken?
Hoe lang duurt zo'n trip?

Maat van mij vond het wel een beetje eng, ikzelf niet. Probeerde wel te praten maar kwam er gewoon niet meer deftig uit.

Ervaarde het als een droomachtig gevoel. Achteraf had ik ook zoiets van "is dat nu gebeurd of niet?". Wel spijtig want veel dingen vergeet je. Tijdens de trip had ik ook momenten die wegvielen. Ene moment kroop ik naar mijn zetel bij mijn maat en volgende moment lag ik in mijn bed en vroeg ik me af hoe ik daar plots geraakt was. Op de helderdere momenten wel kunnen communiceren al kwam daar dan vooral vage praat uit. Gedachten voelden vrij helder aan maar waren moeilijk om te zetten in woorden.

Redelijk korte trip. Begonnen rond 22uur en toen ik voor het eerst het uur terug kon lezen was het 23.45. Had verwacht dat het al veel later zou zijn. Rond 00.30 kon ik bijna normaal stappen en zien.

Wel spijtig dat mijn PWO liter chocomelk er uit is gevlogen toen ik nuchter begon te worden.

Terug
Naar boven