MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

haha, wat een weirde shit als ik zo hoor :D
en vrijwel iedereen lijkt altijd te moeten kotsen :-s
denk niet dat ik het ooit ga proberen

Moest ik niet beginnen rondlopen zijn, zou ik niet moeten kotsen hebben. Maar het begon uit te werken en ik dacht "tof man, ik kan weer stappen ipv kruipen"... Volgende keer blijf ik wel liggen.

Ik heb nog nooit hoeven te kotsen van keta, en voor zover ik weet mijn vrienden ook niet. Het lijkt alsof je sneller gaat kotsen als je er net mee begint en dan ineens veel pakt. Eigenlijk vind ik keta wel de meest relaxte drug om te doen, samen met 2-CB. Vooral dat in je eigen wereldje zitten met keta is geweldig.

Hoeveel had je gesnoven Calibre? Had je niet ook het gevoel dat je hersenen niet konden verwerken wat je ogen zagen? Ergens geconcentreerd naar kijken kost echt moeite dan.

Ik zag echt verschrikkelijk slecht. Een deel van de trip zag ik dubbel en de hele trip kon ik niet scherp zien.

Schatting van wat ik gesnoven heb is 80mg + 80mg (10 min later) + 40mg (met veel moeite)

Hehe, dat is ook best wel veel. Dat het snel uitgewerkt is, is ook wel een voordeel vind ik. Als je iets teveel hebt gepakt hoef je niet lang te wachten en je bent er weer een beetje bij.

Keta nak je?

Hoeveel schep je in 1 keer naar binnen of leg je een lijn?

Ja.

Ligt eraan wat je doel is he? Van 2 puntjes voel je al flink wat. Van een dikke lijn ben je goed van de kaart en zal je niet veel meer doen als zitten/liggen.

met de fameuze jodesterren toen ik net met xtc begonnen was had ik toch minstens 2 nodig, pillen waar je met 1 genoeg hebt heb ik op meer dan een jaar tijd nog nooit tegegekomen
Daar zat Zyklon B in.

Ligt eraan wat je doel is he? Van 2 puntjes voel je al flink wat. Van een dikke lijn ben je goed van de kaart en zal je niet veel meer doen als zitten/liggen.
Is er veel gevaar op OD met ketamine?
En als je OD'ed, wat zijn de gevolgen?

Je gaat neer en je belandt in een zogenaamde K-hole, schijnt soort ( of hetzelfde ) als een bijna-dood-ervaring te zijn. Ff googlen op k-hole.

Kheb vaker over die shit gehoord, vandaar dat ik ook geinteresseerd ben. Ik lees en hoor dat je dan buiten je lichaam treed.
Die shit lijkt me dus vet, is weer eens wat anders dan paddo's :d

Ja dat heb ik ook wel eens gehad en maten van me ook. Ineens zie je jezelf en je vrienden in de kamer zitten, alsof je er als een ander persoon bij zit zeg maar. Je ziet jezelf dan ook gewoon bewegen. Kan soms wel een schokkende ervaring zijn, maar paniekaanvallen zoals bij bijvoorbeeld paddo's komen nauwelijks voor bij keta.

zou het ook wel eens willen gebruiken maar nog niet lijkt me wel heftig

eerste poging om ghb te maken is wel een fail... volgens mij zit er nog naoh bij, en het ruikte ook maar naar kaas dan ghb, smaak is zowel zout als iets zurig

Ja dat heb ik ook wel eens gehad en maten van me ook. Ineens zie je jezelf en je vrienden in de kamer zitten, alsof je er als een ander persoon bij zit zeg maar. Je ziet jezelf dan ook gewoon bewegen. Kan soms wel een schokkende ervaring zijn, maar paniekaanvallen zoals bij bijvoorbeeld paddo's komen nauwelijks voor bij keta.

haha lijkt me best trippend:D Ik ken ook iemand waarvan ik het kan regelen, heb niet verder gevraagd maar wil best wel eens een paar puntjes proberen. Wat is een normale prijs? En wat is een goeie dosering om niet helemaal van de kaart te zijn? en is het ook chill om buiten te doen?

Voor de duidelijkheid, het zijn maar momenten dat je 'uit je jezelf' treedt. Het is niet zo dat het de hele tijd lijkt alsof je als een engel op jezelf neerkijkt.

25-30 euro voor een gram is de norm hier. Begin maar gewoon met 2 puntjes, je kan altijd nog bijpakken. Het duurt ongeveer 15 tot 30 minuten voordat het werkt dus je hoeft niet zo heel lang te wachten. En ja, ik vind het best chill om buiten te doen. Heb heel wat nachten rond een kampvuur gezeten te spacen op keta.

De K-hole ervaar ik wanneer volledige bewusteloosheid daar is, de aansluiting op m'n lichaam verdwenen is en alleen m'n losse ademhaling en gedachten nog bestaan. Vanaf dat punt is het echt bizar om connectie met m'n ademhaling te verliezen (deze wordt in werkelijkheid niet onderdrukt) maar zo voelt het wel. Dan bestaat alleen m'n lege bewustzijn nog. Deze kiest richting en verdwijnt richting de kosmos.

Met een smak ergens binnenkomen, waarna een bevrijdende droom begint. Ontmoetingen met Goden, vreemde artestieke identiteiten en vormen van zielen die een bestaan hebben in het K universum. Deze droom zwakt dan geleidelijk af en dan kom ik bij. Maar het verhaal stopt dus ergens halverwege en ik krijgt echt in m'n diepe onderbewustzijn een soort spanning om te willen terugkeren om een bestaan op te bouwen met die zielen, wezens, Goden en personages die me daar de gastvrijheid verleend hadden. Ik had een rustbed met een deksel. En de sleutel van m'n pyramide was me toevertrouwd door een Egyptische Godin.

Wel uitkijken met K-holing, enthousiasme hierover kan toeslaan en dan blijf je herhaaldelijk de droom herbeleven. En je werkt aan vertrouwensbanden en connecties als je eenmaal binnenbent. De warmhartigheid kan moelijk vallen waardoor je je verplicht voelt je banden niet te verwaarlozen.

Alles is fake, onthou dat en elke belofte die je vanuit daar krijgt wordt ingewilligd waarna er nieuwe worden gegeven voor een volgende reis. De eeuwige baan door het universum.

Heb zelf eens in de achtertuin gelegen onder de grond in een doodskist terwijl ik m'n ouders aan het aard oppervlak in de tuin zag zitten. Geen paranoide. Maar het is zo intrigrerend dat het je hele dagelijkse leven kan opslokken met dagdromen.

Ket is een potentieel gevaar wat dat betreft. Snuiven heeft me slechts 1 x een K-hole opgeleverd uit velen pogingen. Het beste is ruim een halve gram Ket slikken of, als je ampullen hebt, een injectie IM van 120 mg of iets meer.

Super post. Hoe reageert je maag op ruim een halve gram oraal?

@Marky, ik krijg echt altijd méér zin in drugs na het lezen van 1 van jouw posts :D

Marky ownt Corléone nu onderhand wel :cool:

Terug
Naar boven