- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zat Zyklon B in.met de fameuze jodesterren toen ik net met xtc begonnen was had ik toch minstens 2 nodig, pillen waar je met 1 genoeg hebt heb ik op meer dan een jaar tijd nog nooit tegegekomen
Is er veel gevaar op OD met ketamine?Ligt eraan wat je doel is he? Van 2 puntjes voel je al flink wat. Van een dikke lijn ben je goed van de kaart en zal je niet veel meer doen als zitten/liggen.
Ja dat heb ik ook wel eens gehad en maten van me ook. Ineens zie je jezelf en je vrienden in de kamer zitten, alsof je er als een ander persoon bij zit zeg maar. Je ziet jezelf dan ook gewoon bewegen. Kan soms wel een schokkende ervaring zijn, maar paniekaanvallen zoals bij bijvoorbeeld paddo's komen nauwelijks voor bij keta.
Ik ken ook iemand waarvan ik het kan regelen, heb niet verder gevraagd maar wil best wel eens een paar puntjes proberen. Wat is een normale prijs? En wat is een goeie dosering om niet helemaal van de kaart te zijn? en is het ook chill om buiten te doen?Ben nu groot jaar clean
voorheen deed ik, blowen, paddo's, mdma (had het als poeder, pillen sucken idd)
Maar nu ben ik blij dat ik het niet meer doe en kijk maar vol marginaliteit op de tijd toen ik het wel deed.